טלפון משרד: 077-5534501

יום כיף בים

יום כיף בים הכולל אטרקציות שוות ופינוקים עושים עם חברת הפקת אירועים המנוסה עירון, צוות החברה מתמחה באירועים לחברות בים ולנו יש מגוון חופים ברחבי הארץ בהם תוכלו לקיים אירוע לחברה על חוף הים, היכולת שלנו להפיק יום כיף לעובדים על הים נובעת מניסיון של 35 שנה. חשוב לנו שכל יום כיף שאנו מפיקים בחוף הים יותאם לאופי של החברה יתוכנן עם הרבה מקוריות ויצירתיות תוך שימת לב לכל פרט. אנו שמים דגש על תכנים המשלבים פינוקים ואטרקציות וזאת בכדי לספק לעובדים יום כיף שווה בים. 

יום כיף בחוף הים לעובדים

יום גיבוש לעובדים בים זו הזדמנות מצוינת עבור עובדים ומנהלים להתגבש ולעשות צעד נוסף כחלק מהתפתחות והתרבות הארגונית של החברה. קבוצות וחברות שונות מחפשות לקיים יום כיף בים שיוכל להעניק להם את האפשרות להתגבש ליהנות ולקחת פסק זמן משטף העבודה העמוס. אחד המקומות שעובדים אוהבים להיות בו הוא חוף הים ים, המראה המרגיע  של הים, היופי והעצמה, התנפצות הגלים, הרוח הנעימה ותחושת החול מרגיעה את הנפש ומביאה כל אדם למצב נינוח אם במודע ואם לא.

יום כיף בחוף הים

 החופים ברחבי הארץ מדרום ועד צפון מסוגלים לארח ימי כיף בסדרי גודל שונים, החל מקבוצה וצוות קטן וכלה באירועים עם מאות רבות של עובדים ובני משפחותיהם, אולם לא מדובר בעניין של מה בכך, הפקת יום כיף בים דורשת מקצועיות והיכרות מקיפה עם כל האתגרים העומדים על הפרק ולמעשה רק חברת הפקה המתמחה באירועים בים מסוגלת להפיק אירוע חברה מרשים בחוף תוך כדי ראיית הפרויקט כשלם הגדול מסך חלקיו והפיכתו להצלחה שעליה ידברו ביום למחרת.

יום כיף בחוף – גיבוש מעולה לעובדי החברה

 צוות החברה שלנו יבנה תכנית מותאמת ליום הכיף שיהפוך את האירוע בחוף הים מעוד יום כיף לחוויה ייחודית. הכול מתחיל בקבלת פרטים מכם, תיאום ציפיות ותכנון מוקפד עם שימת לב רבה זהו מה שיהפוך את יום הכיף בים לחוויה אחת גדולה, צוות ההפקה שלנו מורכב מאנשי מקצוע עם ניסיון רב בתחום הפקת אירועי חברה בים אהבת המקצוע ויצירתיות רבה. כל יום כיף בחוף הים מקבל את שימת הלב הראויה לו ולאורך כל היום אתם מקבלים ליווי מקצועי ומענה לכל פנייה או בקשה. הצוות יספק לכם את המענה המקצועי והאנושי בכל שלב בהפקת יום הכיף ובכל סגנון הרצוי לכם. הניסיון, היחס האישי, השירות המהיר ומגוון האפשרויות המוצעות ליום כיף בים הם המייחדים את חברה הפקת האירועים  "Eron-events productions"

אף חוף ים לא נראה אותו דבר כאשר צוות מפיקי האירועים של "Eron-events Productions" משתלט על החוף שלכם ומכין את יום הכיף שלכם בים לכבודכם, החל מהכניסה לאירוע המיתוג הדגלים השילוט וההכוונה, צוותי הבידור המקצועיים על שלל האטרקציות הרבות, התכנון הקפדני העיצוב המושלם לפי הדרישות שלכם ההבנה וההתאמה לצרכים שלכם וכמובן צוות שהוא כול כולו בשבילכם צוות החברה נמרץ ויצירתי הנשען על ניסיון מוכח של אירועי חברה רבים שהפקנו בחופים ברחבי הארץ, הבנה מעמיקה ושילוב מנצח בין הדרישות וההבנה של לקוחותינו הופכים את יום הכיף שלכם בים למרגש עבורנו כי זה מה שאנו יודעים ואוהבים לעשות. כל אחד בהתאם לתקציבו ואפשרויותיו, 35 שנות הצלחה באירועים בים הפכו אותנו לחברת הפקת אירועים מובילה בתחום הפקות ימי הכיף בים, לכם רק נותר לחייג 077-5534501 ולהגיע כאורחים ליום הכיף שלכם בחוף הים.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים