טלפון משרד: 077-5534501

הפקת חתונה בבית

הפקת חתונה בבית זהו פרויקט לא קל שמצריך המון אנרגיות וניסיון רב ולכן כל צורך שמתעורר לפני אחרי ותוך כדי החתונה יקבל מענה מידי על ידי צוות ההפקה שלנו שמקיים הפקת חתונה בבית מתוך ניסיון של 35 שנות הצלחה. התפיסה, החוויה, הקונספט זה המוטו שלנו, לראות את האפשרויות, לחפש באופן מתמיד אחרי הבלתי צפוי, המפתיע, המרגש לצד ההקפדה על הפרטים הכי קטנים חתונה אחר חתונה ובכל פעם מחדש.

הפקת חתונה בבית פרטי

הפקת חתונה בבית זהו חלום של כל זוג שרוצה חתונה ייחודית מרגשת ובלתי נשכחת, את הבית שלכם ניתן להלביש בעיצוב חגיגי ליצירת אווירה ייחודית וחגיגית, אז אם אתם בעלי בית גדול ומרווח המאפשר אירוח וקיום חתונה בבית תוכלו ליהנות מחוויה נוחה ואינטימית שתאפשר לכם להיות המארחים בחתונה שלכם ולנו רק נותר להפוך את הבית שלכם למתחם חתונה שכל האורחים שלכם ירגישו תחושת נוחות שלא מתאפשרת בשום מקום אחר. בשנים האחרונות המון זוגות שמתכננים חתונה בוחרים לעבור מחתונה באולם חתונות לחתונה בבית עם האנשים הקרובים ביותר אליהם, לחתונות המתקיימות בבית לא מוזמנים החברים של אבא מהמילואים או החברות של אמא מהעבודה אלא רק מי שבאמת חשוב לו לחגוג אתכם ביום החשוב לכם בחייכם. אנו יודעים כי חתונה בבית היא בעלת ערך רגשי משפחתי ושורשי ויש קסם בלקיים חתונה בבית שיש לו באמת משמעות אמיתית עבורכם להזמין את האורחים אליכם לחצר לחגוג יחד אתכםתחשבו כמה נעים לקיים חתונה במגרש הביתי שלכם מקום שבו אתם מרגישים הכי בבית, מקום שמחובר אליכם בשורשים ולפעמים אף המקום ממנו באתם והגעתם ואליו אתם הולכים. בעזרת צוות המפיקים המנוסה שלנו ניתן להפוך את הבית שלכם למקום נעים ומקסים שיכיל את החתונה המיוחדת והאישית שלכם, ועם כל זאת חייבים לזכור כי הפקת חתונה בבית היא עניין מורכב ולא פשוט כי אחרי הכול רוב הבתים לא ניבנו בהתאמה לצורך הפקת חתונה בבית ולאירועים בפרט ולכן אנו מתייחסים לחתונה בבית כמו כל חתונה שמפיקים בשטח – רק אצלכם בבית, במקום הכי אינטימי שלכם.

הפקת חתונה אינטימית בבית

בשונה מאולם אירועים כאשר מפיקים חתונה בבית הכול נמצא תחת השליטה שלכם וזה יתרון עצום!!! אתם בוחרים את צבע הכיסאות ואת תפריט המשקאות שיוגשו בחתונה, אתם בוחרים את תפריט הקייטרינג שיוגש ואת סוג הריהוט עליו ישבו האורחים ולכן לא תצטרכו להתפשר על שום דבר בהפקת החתונה בבית, כך שאם החלטתם שזה מה שאתם מעוניינים דברו אתנו ואנו נתכנן את החתונה יחד אתכם אצלכם בבית, נתכנן את כל הפרטים והגדולים תוך התחשבות בצרכים ובדרישות שלכם ושל החתונה החל משלב התכנון, כמה אורחים נכנסים לבית ? איך למקם את הציוד והריהוט כך שיהיה נוח לכולם ועד לסיום הקיפול והחזרת הבית במצב ההתחלתי, בדרך נציע פתרונות יצירתיים לבעיות בנושאים השונות ובהם תשתיות חשמל, מטבח, מים, תאורה, הגברה, הצללות, רחבת ריקודים, חניה לאורחים, קרון שירותים מפואר ועוד המון פרמטרים חשובים ובאופן כללי נפיק לכם חתונה בבית כפי שרציתם וחלמתם כך שהכול יעבור באופן החלק ביותר וללא תקלות, אז חייגו אלינו למספר טלפון 077-5534501 ונשמח להגיע ולראות את הבית שלכם על מנת לתת לכם מגוון רעיונות מנצחים לצורך הצלחת החתונה בבית.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים