טלפון משרד: 077-5534501

יום כיף לחברות הייטק

יום כיף לחברות הייטק מקיימים עם צוות הפקה מוביל המתמחה בהפקת יום גיבוש לעובדים בהייטק , צוות הפקת ימי הכיף של עירון מתמחה בהפקות ימי כיף איכותיים הכולל המון אטרקציות שוות ופעילות מגבשת לעובדי החברה.

הפקת יום כיף לחברות הייטק

יום כיף לחברות הייטק בהפקתנו מותאם באופן אישי לאופי החברה שלכם ולכן חשוב לנו להתאים את יום הכיף לצרכים ולמטרות שהצבתם לעצמכם,מניסיוננו תכנון יום כיף לחברות הייטק זו משימה מורכבת שכדאי להפקיד בידי מומחים. בשנים האחרונות מקובל בחברות ההייטק לקיים בכל תקופה מסוימת יום כיף לעובדים, ימי גיבוש ופעילויות אתגריות, חשוב להיות מקוריים ויצירתיים בהפקת ימי כיף לחברות הייטק וזאת לנוכח העובדה שעובדים רבים כבר היו ביום כיף אחד או שניים בחברות שונות לאורך השנים. מנהלות משאבי אנוש ורווחה בחברות הייטק יוצרים קשר עם חברות המתמחות בהפקת יום כיף לחברות הייטק שיודעות לבצע את כל ההתאמות מבחינת הרכב המשתתפים ביום כיף, התקציב המוקדש לו ואופי הפעילות, מניסיוננו הרב כאשר מפיקים לעובדים יום כיף מושקע הכולל אטרקציות שוות והפתעות נעימות בדרך ולרוב גם לתפריט מפנק משיגים בכך יותר מאשר חוויה של כיף, זוהי אמירה של החברה שהוא מכיר בעובד ורואה בו כערך מההצלחה הארגונית של החברה, פסקי הזמן הללו נחוצים כדי לשפר את תחושת המחויבות של העובדים כלפיי החברה בכדי לטעון את המצברים ובכדי לאפשר לעובדים להתגבש ביחד ולבלות גם מחוץ לשעות העבודה הרגילות ומטלות היום יום. 

יום גיבוש לעובדי הייטק

כחברת הפקה אנו צריכים לחשוב על הדברים החשובים לכם, מהן מטרות יום הכיף ? גיבוש כיף או סתם סטלבט ופינוק? על מנת להפיק יום כיף לחברת הייטק בלתי נשכח שכולם ידברו נהפוך את יום הכיף שלכם לחוויה מרגשת שלא תרצו שתסתיים, ביום כיף נפגיש לכם את המציאות והדמיון באמצעות חוויות ייחודיות של צלילים מראות וריחות, כי אנחנו כאן בכדי להעניק לכם חוויה שלא תשכחו. במהלך השנים בהם אנו מפיקים ימי כיף צברנו ניסיון במגוון רחב של פעילויות ותכנים ואנו מזמינים אתכם להנות מרמת שרות וביצוע גבוה ביותר, אבל על מנת לתת מענה מדויק הצוות המקצועי שלנו יברר באיזה אזור בארץ תרצו לקיים את יום הכיף לעובדים, מתי אתם מעוניינים  לקיים את יום הכיף, מטרות, קהל היעד ויחד נקבל החלטה האם יום הכיף יהיה קרוב למקום העבודה? האם המוזמנים מגיעים באופן עצמאי או שאנו צריכים להזמין הסעות מאורגנות ליום הגיבוש, האם תרצו לערוך את יום הכיף או יום הגיבוש בחיק הטבע? או שתרצו לשכור בריכה בית פרטי או חוף ים רק לטובת יום הכיף. כל תוכן שאנו מספקים ליום הכיף מתבסס על איכות, שירות ומקוריות, תכנון כל יום הכיף עד לפרטיו הקטנים ועבודה מול אנשי המקצוע הטובים ביותר, צוות המפיקים שלנו יציע לכם מציעים המון סוגי פעילויות ותוכן המתפרסות בכל רחבי הארץ, לכל אחד מלקוחותינו אנו מרכיבים את הפעילות על פי קונספט ייחודי ללקוח.

יום כיף לחברות קטנות וגדולות

ישנן המון אפשרויות ורעיונות להפקת יום כיף לחברות הייטק אולם המסר הכללי צריך להיות בהתאמה שבין התקציב לבין הצרכים והתוצאות שאתם מעוניינים להשיג ביום הכיף, מניסיוננו ככל שיום הכיף ארוך יותר ישנן אפשרויות שילוב בתכנים רבים יותר אולם גם העלות הכללית של יום הכיף יקרה יותר, באופן כללי תמיד רצוי לשתף חלק מהעובדים וההנהלה בבניית התכנים ולנסות לבנות הבנה משותפת שדרכה תוכלו לקבל יותר ידע מה באמת יכול לעניין את העובדים וזאת על מנת לייצר מכנה משותף, קחו בחשבון כי פידבק מהעובדים עוד בטרם היציאה ליום הכיף יכולה לתרום המון בתכנון יום הכיף ולהצלחתו.

אנו נושמים וחיים ימי כיף וגיבוש ותמיד שמים דגש מיוחד על יחס אישי והתאמה מלאה לצורכי לקוחותינו, צוות המפיקים שלנו  נעזר בנותני השירותים והאטרקציות המובילים בישראל אשר מספקים לנו מגוון עשיר של אפשרויות ומיקומים של אטרקציות ופעילויות המותאמות בדיוק עבורכם, עם המון ניסיון מקצועי בהפקת ימי כיף לחברות הייטק והמון אהבה למקצוע הכולל הכרות עם המון אתרים שווים לימי כיף ברחבי הארץ נקודת הפתיחה שלכם איתנו לא יכולה להיות טובה יותר, צוות ההפקה המנצח  של  "Eron-events productions" יבנה לכם ועבורכם יום כיף תוך מקצועיות המתבטאת בהתאמה אישית מלאה ואיכותית של הפעילויות והאטרקציות לסגנון העובדים המשתתפים ולמטרות החל משלב תכנון הפעילות ותיאומה ועד לשילוב כל הפרטים הקטנים והגדולים החשובים להעצמת יום הכיף שלכם, כל מה שנותר לכם זה ליצור קשר איתנו ולא לחכות בטלפון 077-5534501 ואנו נבנה לכם יום כיף יוצא דופן המותאם אישית לכל דרישות והרצונות שלכם.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים