טלפון משרד: 077-5534501

הפקת ימי כיף לחברות

הפקת ימי כיף לחברות וארגונים הכוללים המון אטרקציות ופעילויות מקיימים עם חברת הפקת ימי כיף בעלת ניסיון של 35 שנות ניסיון, אנו מתמחים בארגון יום כיף לעובדים וטיולים לחברות וארגונים ברחבי הארץ ושואפים להיות הטובים ביותר בתחום להשאיר אתכם תמיד עם טעם של עוד בציפייה ליום הכיף הבא להקשיב לכם בתשומת לב להבין את הדרישות והצרכים שלכם על מנת להגשים לכם את החלומות , לנו הניסיון הידע והכלים להפיק לכם יום כיף לעובדים מהנה וחוויתי בליווי צמוד של צוות ההפקה המנוסה שלנו.

הפקת ימי כיף לחברות בהתאמה אישית

הפקת ימי כיף לחברות ישברו את שגרת העבודה ויסייעו ליצור אמון הדדי היכרות חברות ויחסי עבודה תקינים וטובים יותר בין העובדים, הפקת ימי הגיבוש לעובדים  מתקיימים באווירה נינוחה  ורגועה וללא הלחץ שיש במקום העבודה. ישנם לא מעט יתרונות הגלומים ביציאה לימי כיף לעובדים מחוץ לכותלי החברה, אבל לפני שאתם פונים לחברת הפקת ימי כיף  שאלו את עצמכם מה בעצם אתם מעוניינים להשיג ביום הכיף?, האם מדובר בצוות קטן או מחלקה קטנה בה כולם כבר מכירים אחד את השני ואנחנו רק רוצה שהחב'רה יכייפו או שמא יום הכיף יגבש את העובדים על מנת שיכירו אחד את השני וייצרו אווירה חדשה בין העובדים ? הפקת ימי כיף לחברות נבנית משלב הקריאטיב שצריך להיות מפתיע ומקורי כך שכולם יצפו לקראת יום הכיף, חוויה שבה העובדים יצלמו את עצמם וירצו לשתף את חבריהם במדיות החברתיות השונות, המפיקים שלנו יידעו להקשיב ולתכנן יחד אתכם יום כיף משמעותי שהעובדים יזכרו לטובה ולאורך זמן. מניסיוננו אנו יודעים כי עובד שמשקיעים בו הוא עובד בעל מוטיבציה גבוהה ביותר לחברה בה הוא עובד, ככלות הכל אותם ימי כיף הם חלק בלתי נפרד מזהותה של החברה. 

 הפקת ימי כיף לחברות הייטק

הפקת יום גיבוש לחברות איכותיים ומושקעים יותר הם סימן שהחברה משקיעה בהון האנושי, במילים אחרות ימי כיף שווים ומושקעים מראים לעובדים כי החברה בה הם עובדים מעריכה אותם ורואה בהם שותפים לשגשוגה והצלחתה. מניסיוננו אנו ממליצים להקפיד על אווירה ומשוחררת על מנת שהעובדים יראו את יום הכיף לא מטלה או "תיק" שנכפה עליהם. חברות הפקת אירועים צריכות לחשוב על הדברים החשובים לכם, מהי מטרת יום הכיף ? סטלבט ופינוק או כיף וגיבוש או אולי שניהם ביחד, על מנת להפיק יום כיף מנצח שכולם ידברו עליו. הצוות שלנו יברר באיזה אזור בארץ תרצו לקיים הפקת ימי כיף לעובדים, מתי תרצו לקיים את הפעילות, מטרת יום הכיף, קהל היעד עובדי ייצור, מנהלים, אנשי מכירות, מנהלה. נחליט על תאריך ונבנה רשימת מוזמנים בכדי לדעת את כמות המוזמנים הסופית שתגיע ליום הכיף. כמו כן נקבל החלטה האם יום הכיף יהיה קרוב לאזור העבודה או מרוחק ממנו האם המוזמנים מגיעים באופן עצמאי או שאנו צריכים להזמין חברת היסעים ליום הגיבוש, האם תרצו לקיים את יום הכיף בחיק הטבע או שתרצו לשכור מקום סגור רק לכם כגון חוף ים בריכה או בית רק לטובת יום הכיף. אחרי שנעבד את הנתונים אנו נדע ליצור עבורכם יום הכיף שיתאים בדיוק לצביון ואופי החברה, נדאג לארגן לכם יום כיף לעובדים עם המון כיף ויצירת חוויה למנהלי ועובדי החברה, צרו קשר בטלפון 077-5534501 ואנו נבנה עבורכם יום כיף בשילוב התכנים המדויקים למטרות ולצרכים של חברתכם.

בין שאר הפעילויות שאנו מציעים ליום הכיף שלכם

 

רק תאתגרו אותנו ואנו"נתפור"עבורכם יום כיף  חוויתי או משגע בשילוב התכנים המתאימים ביותר למטרות לצרכים ולתרבות הארגונית של חברתכם, אנחנו בטלפון 077-5534501 או שלחו הודעה ביצירת קשר.

 

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 

גלריית תמונות מאירועים

 

 

מאמרים נבחרים

 

 

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים