טלפון משרד: 077-5534501

הפקת פורים לעובדים

הפקת פורים לעובדים זהו החג לו מחכות החברות כל השנה, מנהלי החברות מתכננים אירועי פורים עסקיים לוועדי העובדים או החברות שבמהלכם יוכל כל מנהל או עובד לעטות עליו תחפושת או מסיכה ולצאת משגרת העבודה. אולם לפני שתתכננו מסיבת פורים לעובדים או נשף תחפושות לחברה מומלץ להיעזר בצוות המקצועי שלנו שמפיק אירועי פורים למעלה מ 35 שנה.יש לנו את כל הניסיון והידע כדי להוציא את החזון שלכם אל הפועל ולהפיק יחד אתכם אירוע מיוחד מקורי וחוויתי לחג הפורים אשר יטביע את חותמו לאורך כל השנה. אנו נמצא מיקום מושלם או אצלכם בחברה נגבש את הקונספט ננהל נכון את התקציב ונפיק ממנו את המרב. במילים אחרות: זה הזמן שלנו לחשוב מחוץ לקופסה ולחבר יחדיו את כל הפרטים הקטנים לכדי התמונה הרחבה ולהפיק לכם אירוע פורים. 

המקצוענים של החברה יתנו לכם טיפים מנצחים שתיעזרו בהם כי אירוע פורים לעובדים יש רק פעם בשנה

הפקת פורים – טיפ ראשון: איך אנחנו רואים את אירוע פורים שלנו?

לפני שאתם פונים אלינו שבו יחד עם צוות החשיבה של החברה או הוועד וכתבו את רשימת המוזמנים המדויקת הכוללת את מיקום הפקת פורים לעובדים את גילאי המוזמנים ואופי קהל היעד, ישנן חברות המתכננות אירוע פורים לחברה עבור העובדים שלה בלבד ללא בני או בנות זוג וישנן חברות אשר מזמינות גם את בני הזוג גם על זה צריך לחשוב האם מזמינים או לא?, נתונים אלו ישרתו אותנו בהמשך כשנצטרך לגבש קונספט מתאים לאירוע הפורים שלכם.

טיפ שני: מהו הקונספט הנבחר להפקת פורים לעובדים שלכם

הפקת פורים לעובדים מצריכה יציאה מקופסת הקונספטים השבלונית השנתית שכן בפורים ניתן לחשוב על הפעלות מעניינות ואפילו מעט משונות שיותאמו לאירועי פורים. מסיבת פורים לעובדי החברה זאת ההזדמנות שלכם להיות יצירתיים ומקוריים לתת לדמיון להשתולל ולארגן פעילויות ייחודיות, מוגזמות ומבדרות, כל חזון או רעיון שיש לכם עבור מסיבת הפורים לעובדים יכול להפוך למציאות. חשוב לזכור כי התוכן הוא המלך של אירוע פורים וככל שתשקיעו יותר בתקציב בתוכן ובעיצוב זה מה שיעשה את ההבדל.

אומנם לא לכל חברה או וועד עובדים תתאים מסיבה משוחררת רסן וקרחנה עד אור הבוקר אך גם עבור אירועי פורים סולידיים נוכל לארגן עבורכם הפקת פורים לעובדים הכוללת פעילות ייחודית ומקורית כגון ערב יווני, ממלכת הממתקים, משתה מלכים, ערב הוליוודי והמון רעיונות כיד הדמיון –כי בפורים אין גבולות.

טיפ שלישי: כמה זה עולה לנו? ( שאל נו.. הזמר המפורסם ההוא)

הפקת פורים לעובדים דורש השקעה שעולה לא מעט כסף, אז אם תרצו להשקיע בתפאורה מושקעת ועיצוב משגע הכולל מיתוג של החברה או להזמין אומן מוביל תצטרכו לשריין תקציב נכבד ומכובד, מומלץ לבדוק איזה תקציב תוכלו לשלם לנו בכדי שנספק שירותי קייטרינג  ושירותי בר, עיצוב תוכן ואמנים מובילים.

טיפ רביעי: בחירת האלכוהול והתפריט לאירוע

אין ויכוח כי האוכל הוא אחד החלקים המרכזיים באירועי פורים לעובדים, אנו יכולים לספק לכם סוגי דוכני מזון שיקלעו לטעמם של העובדים ונציג בפניכם תפריט שלא יכביד על החוגגים שניתן להגיש אותו תוך כדי תנועה ומסיבת ריקודים ,הבר באירוע  פורים יהיה עשיר עם מגוון סוגי שתייה ,בחורף ניתן להגיש גם קוקטיילים חמים שמפיצים ריח נעים במתחם המסיבה, הבר חייב להיות במתחם המסיבה ולא מחוצה לו.

טיפ חמישי: התוכן הוא המלך של אירועי הפורים

ידוע כי ככל שתשקיעו יותר הפקת פורים לעובדים יהיה שווה יותר כשהדגש הוא על הפעלות פורימיות מגניבות ומשעשעות, נכון אפשר גם לקיים אירוע פורים בכוחות עצמכם אבל הפקת אירועי פורים על ידי צוות המקצוענים שלנו ישנה את האירוע ויופק בצורה מקצועית -תשאלו את הלקוחות שלנו שהפקנו להם אירועי פורים מנצחים בשנים האחרונות. 

מסיבת פורים לעובדים – מסיבת הפורים שלכם תהיה מטורפת ומהנה שכל העובדים יגיעו עם חיוך ויחכו כבר לשנה הבאה. חשוב גם להיות מקוריים וגם לשלב קונספטים ובהם "שנות ה20 העליזות "חזרה לילדות" "גיבוי על חלל" "מסיבת "אלף לילה לילה", קרנבל ברזילאי או ערב קזינו ועוד המון רעיונות מגניבים ומדליקים.

הפנינג פורים במשרדי בחברה או במפעל במהלך יום העבודה כולל חלוקת משלוחי מנות לעובדים פעילויות והפעלות במשרדי החברה ובמפעל, משחקי חברה ומזל, סדנאות אלכוהול פורימיות, תחרות תחפושות עם מנחה וצוות בידור

 הפנינג פורים משפחות ענקי – במה עם מופעים מתחלפים בנושא חג הפורים, מתקנים מתנפחים, מופעים מוזיקליים לחג, סדנאות יצירה עמדות מולטימדיה ויריד, דמויות שטח בנושא החג, דוכני מזון ושתייה

לאורך השנים צברנו מוניטין רב שכלל שיתוף פעולה עם ארגונים חברות וגופים מהגדולים במגזר העיסקי.
סוד הקסם שלנו מתבטא ביכולת לארגן לכם אירוע פורים תוך אפיון של הדרישות, והצרכים שלכם בזריזות ויעילות. אז אם אתם מחפשים הפקת פורים לעובדים זה הזמן ליצור קשר אתנו בטלפון 077-5534501 –כי מסיבת פורים לחברות יש רק פעם בשנה

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים