טלפון משרד: 077-5534501

אירועים לתושבי חוץ

אירועים לתושבי חוץ בישראל הנה חוויה שלא שוכחים כל כך מהר, האווירה הייחודית, המקומות הקדושים ליהדות, והכי חשוב-תחושת השייכות, כל אלו ועוד יוצרים מגוון אפשרויות לאירוע מרגש לכם ולאורחיכם ולהפקה ייחודית ובלתי נשכחת שצוות ההפקה שלנו יפיק לכם ולאורחיכם.

דמיינו חופה המתקיימת על המרפסת במצדה שלאחריה תעברו למסיבת ריקודים במדבר בסגנון בדואי אותנטי עם אוהלים ורקדניות, או בר מצווה בכותל המערבי עם כלייזמרים ומתופפים וארוחה אל מול חומות העיר העתיקה בירושלים, האירוע שלכם יכול להיות בסגנון מסיבת רחוב ניו-יורקית באולם ביפו העתיקה, או במרינה בהרצליה מול הים-אין סוף לדמיון.

חוגגים אירוע בישראל עם"Eron-events productions"-מפיקים אירועים מנצחים"חברה להפקת וארגון אירועים העוסקת בתכנון והפקת אירועים פרטיים

אנו מפיקים בהצלחה אירועים לתושבי חוץ מתוך ניסיון של 30 שנה בענף האירועים, שנות הפעילות הרבות של החברה והמון פרויקטים מוצלחים ומנצחים סיפקו לנו ניסיון רב ויכולות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר אשר אתם כלקוחותינו נהנים מהם, קהל לקוחותינו זוכה ונהנה מ"שירות כולל" המטפל בכל צורכי ההפקה, הקשבה מלאה לכל דרישותיכם ולרצונותיכם, דאגה לפרטים הקטנים וכל זאת במטרה אחת- להביא אתכם ליום האירוע בביטחון מלא, במינימום התעסקות ובמקסימום שקט נפשי בתהליך,ושביעות רצון במהלך ותוך כדי האירוע.

צוות ומנהלי "Eron-events productions" עטור הצלחות ושבחים והמוניטין שרכשו לאורך השנים מעיד על חדשנות,יצירתיות, גמישות,שיתוף פעולה יוצא דופן עם הלקוחות ובעיקר מקצוענות המתבטאת בתכנון וביצוע מוקפד של כל פרט קטן כגדול.

גישת העבודה ותפיסת העולם שלנו דוגלת במצוינות, ברצינות במקצוענות וביצירתיות, ניסיון וידע והכי חשוב- אהבה להפקה מתוך תשוקה ליצירת רגעים בלתי נשכחים.

צוות המפיקים שלנו מתמחה באירועי נישה קטנים וממוקדים ועד לאירועים מורכבים הכוללים בניית תוכן מקורי, יצירת "תסריט"נכון לאופי הקהל ולמהות האירוע, סגנון האוכל והעיצוב בחירת הלוקשיין המתאים מחתונה בשדה פתוח או אצלכם בבית, מבר מצווה מתגלגל ברחבי הארץ עם לינה ברחבי הארץ ואין ספור טיולים ואטרקציות ועד לחגיגת יום הולדת במבנה עתיק בגליל העליון.

שיטת העבודה המקיפה שלנו מותאמת לעבודה שוטפת מול לקוחות תושבי חוץ להם אנו מספקים

שירות מלא מרגע נחיתכם בארץ ועד עזיבתכם

הסעות ברכבי יוקרה ברחבי הארץ

לינה ואירוח במלונות רחבי הארץ

צוות מדריכים מאבטחים ומלווים שצמוד אליכם לכל זמן השהות בישראל

סיורים וטיולים עם המון אטרקציות שוות ברחבי הארץ

הפקת מסיבות וקוקטייל מוזמנים טרום-אירוע

"מפיקים אירועים מנצחים"זה לא רק סלוגן, זה המוטו עליו מושתתת עבודתנו וזו התחייבות אישית של כל אחת ואחד בצוות של "Eron-events productions".

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לאירוע הבא שלכם בישראל בטלפון 077-5534501 או לשלוח מייל דרך דף יצירת הקשר והאירוע שלכם יוצא לדרך .

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים