טלפון משרד: 077-5534501

הפקת חתונה בחצר

הפקת חתונה בחצר זהו חלום של כל זוג שרוצה חתונה ייחודית ומרגשת, את חצר הבית שלכם ניתן להלביש בעיצוב חגיגי  ליצירת אווירה שמחה וחגיגית, אז אם אתם בעלי חצר גדולה או שיש לכם חצר המאפשרת אירוח חתונה תוכלו ליהנות מחוויה נוחה ואינטימית שתאפשר לכם להיות המארחים בחתונה שלכם ולנו רק נותר להפוך לכם את המתחם המושלם לחתונה שכל האורחים שלכם לא ישכחו אותה המון זמן אחרי שתסתיים החתונה. 

הפקת חתונה בחצר הבית

הפקת חתונה בחצר היא אירוע בעל אופי אינטימי שמחובר מאוד למושגים של ביתיות ומשפחתיות הנותנת למתחתנים ולאורחיהם תחושת נוחות שלא מתאפשרת בשום מקום אחר. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים לעבור מחתונה באולם אירועים ענק  לחתונה בחצר הבית ועם האנשים הקרובים ביותר אליהם, לחתונות אלו לא מוזמנים החברים של אמא  מהעבודה או החברים של אבא מהצבא אלא רק מי שבאמת חשוב לו לחגוג אתכם ביום החשוב לכם בחייכם. אנו יודעים כי חתונה היא בעלת ערך רגשי משפחתי ושורשי ויש קסם בלקיים חתונה במקום שיש לו משמעות אמיתית עבורכם להזמין את האורחים אליכם לחצר לחגוג אתכםתחשבו כמה נעים חתונה בחצר במגרש הביתי שלכם מקום שבו אתם מרגישים הכי בבית  מקום שמחובר אליכם ישירות ולפעמים אף המקום ממנו באתם והגעתם. בעזרת צוות המפיקים שלנו ניתן להפוך את חצר הבית שלכם לגינה קסומה ומזמינה שתכיל את החתונה המיוחדת והאישית שלכם ועם זאת… הפקת חתונה בחצר היא עניין מורכב כי אחרי הכול רוב החצרות והגינות לא ניבנו בהתאמה לצורך הפקת חתונה בטבע ובחצר בפרט ולאירועים בכלל ולכן אנו מתייחסים להפקת חתונה בחצר כמו כל חתונה שמפיקים בשטח- רק אצלכם בחצר הבית.

הפקת חתונה יוקרתית בחצר

בשונה מאולם אירועים כאשר מפיקים חתונה בחצר הכל נמצא תחת הדרישות והבקשות שלכם, אתם בוחרים את צבע הבר ואת תפריט המשקאות שיוגשו בו, אתם בוחרים את תפריט המזון שיוגש בחתונה ואת סוג הריהוט עליו ישבו האורחים ולכן לא תצטרכו להתפשר על שום דבר בהפקת החתונה בחצר. חשוב לזכור כי כל הפקת חתונה בחצר מתקיימת בחצר הבית שמראש יש לו  פוטנציאל עיצובי טבעי ולכן במקום להשתמש בזרי פרחים אפשר פשוט להוסיף אלמנטים עיצוביים ופריטים או כל דבר אחר. צוות המפיקים שלנו צבר המון ניסיון בארגון חתונה בחצרות ברחבי הארץ כך שאם החלטתם שזה מה שאתם רוצים חייגו אלינו, אנו נתכנן את החתונה בחצר ונתכנן יחדיו את כל הפרטים הקטנים והגדולים תוך התחשבות בצרכים ובדרישות שלכם ושל החתונה החל משלב התכנון, כמה  אורחים נכנסים בגינה ? איך למקם את הדברים כך שיהיה נוח לכולם ועד לסיום הקיפול והחזרת החצר במצב ההתחלתי בדרך נציע פתרונות יצירתיים לבעיות בנושאים השונים ובהם חשמל, מטבח, מים, תאורה, הגברה, הצללות, רחבה, תיחומים, חניה לאורחים, שירותים מפוארים ועוד המון פרמטרים ובאופן כללי נפיק לכם חתונה בחצר כפי שרציתם, מעבר לפרטים הטכניים אנו לא נאמר לכם איך "צריכה " להיראות החתונה שלכם אנו רק דואגים שתהיה מוצלחת ומנצחת ונלווה אתכם מהצעד הראשון ועד לקיפול אחרון השולחנות והכיסאות, נעזור לכם להפיק חתונה בחצר הבית בהתאם לתקציב שלכם, לעצב אותה לפי ראות עיניכם, ולהפיק אותה כך שהכול יעבור באופן החלק ביותר וללא תקלות ,אז חייגו אלינו לטלפון 077-5534501 ונשמח להגיע ולראות את החצר שלכם על מנת לתת לכם מגוון רעיונות להצלחת החתונה.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים