טלפון משרד: 077-5534501

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים הכולל המון אטרקציות שוות ופעילויות מגניבות מקיימים עם חברת הפקת ימי כיף בעלת ניסיון של 35 שנות הצלחה, אנחנו מתמחים בארגון יום גיבוש לעובדים וטיולים מיוחדים לחברות וארגונים ברחבי הארץ ושואפים להיות הטובים ביותר בתחום להשאיר אתכם תמיד עם טעם של עוד בציפייה ליום הגיבוש הבא להקשיב לכם בתשומת לב אמיתית, להבין את הצרכים והדרישות שלכם ולהגשים לכם את החלומות והרצונות, לנו הידע והכלים להפיק לכם יום גיבוש  חוויתי ומהנה ובליווי אישי וצמוד של צוות ההפקה שלנו.

ימי גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים ישבור את שגרת העבודה ויסייע ליצור אמון הדדי היכרות חברות ויחסי עבודה תקינים וטובים יותר בין צוות העובדים, ימי הגיבוש הללו מתקיימים באווירה רגועה ונינוחה וללא הלחץ וההישגיות שיש במקום העבודה. ישנם לא מעט יתרונות הגלומים ביציאה לפעילות משותפת מחוץ לכתלי החברה יחד עם כל צוות העובדים וההנהלה, אבל לפני שאתם פונים לחברת הפקות המתמחה בהפקת יום גיבוש לעובדים שאלו את עצמכם מה אתם מעוניינים להשיג ביום הגיבוש, האם מדובר בצוות קטן או מחלקה קטנה בה כולם מכירים אחד את השני ואנחנו רק רוצה שהחב'רה יכייפו ? או שמא יום הגיבוש לעובדים יגבש את העובדים על מנת שיכירו אחד את השני וייצרו חברויות חדשות בין העובדים ?

יום גיבוש לעובדים בחוף הים

אנו מתמחים בהפקת ימי גיבוש לחברות תוך הקפדה על איכות ושירות אישי המעניק ללקוחותינו יום גיבוש לעובדים הכולל חוויות שייזכרו זמן רב,השילוב של הצוות המקצועי והמיומן שלנו יחד עם התפאורה עוצרת הנשימה של הטבע יוצר חוויה יוצאת דופן המבטיחה לכם יציאה מהשגרה ויום עם מאה אחוזי הנאה,איתנו תוכלו להיות בטוחים כי השירות שלנו ניתן ברמה המקצועית ביותר ובהתאמה מלאה לצורכי הארגון או החברה, חשוב לנו להתאים לכם במהלך יום גיבוש לעובדים תוכן מתאים לשאיפות של הארגון וליצור יום מלא בחוויות, מגבש ובעל ערך מוסף. צוות המפיקים המיומן שלנו ייתן לכם מענה מדויק ברגע שתפנו אלינו להפקת יום גיבוש לעובדים, אנו נבנה לכם יום גיבוש לעובדים מהנה כאשר כל הליך הבנייה שלו נעשה אתכם יחד, רק כך אנו יכולים לקחת אתכם למסע מרגש ובלתי נשכח, שלושים שנות הצלחה והמון הפקות של ימי כיף מנצחים ברחבי הארץ סיפקו לנו יכולות ברמה הגבוהה ביותר אשר אתם כלקוחותינו נהנים מהם, הפעילויות שאנו מארגנים בימי הגיבוש מבוצעות בהקפדה ובהכנה מדויקת תוך שמירה על איכות ובטיחות, אנו יודעים כי עובד שמשקיעים ומטפחים אותו הוא עובד טוב יותר ובעל חיבור עמוק יותר לחברה בה הוא עובד, ככלות הכל אותם ימי כיף הם חלק בלתי נפרד מזהותה של החברה כפי שזה מצטייר בעיני העובדים ולכן התכנית שאנו בונים לכם ליום הגיבוש היא הטובה ביותר אותה בנינו אחרי הדרישות שלכם וכמובן ניסיון רב של צוות ההפקה שלנו, צרו קשר טלפוני 077-5534501 ואנו נבנה עבורכם יום גיבוש מהנה הכולל תכנים המתאימים ביותר למטרות ולצרכים של החברה. 

יום כיף לעובדים

 אנו מתמחים מזה 35 שנה בארגון הפקה וניהול של ימי גיבוש לעובדים ברחבי הארץ ומייצרים זיכרונות שיישארו עם העובדים המון זמן, ניסיוננו הרב בהפקת ימי כיף לחברות וארגונים מתבסס על הידע המקצועי הרב שצברנו ומבטיח לכם יום כיף מנצח שלא ישכח במהרה.

הפקת יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים נועד לנתק את העובדים משגרת העבודה השוחקת, יום כיף לעובדים הוא חוויה מגבשת ומפנקת את העובדים בינם לבין עצמם ומחברת אותם לארגון או החברה. כשמתמקדים בצרכים של הדרג הניהולי ועד הזוטר יום הכיף יהפוך להרבה יותר מוצלח. אנו יודעים כי יום כיף לעובדים מעניק פתרון בהכרה ופרגון על הצלחות העובדים מטעם ההנהלה של החברה ומעביר את המסר "אתם חשובים לנו" . צוות המפיקים המנצח של חברת ההפקה "Eron-events productions" מפיק יום כיף לעובדים בהצלחה רבה משלב הקריאטיב הראשוני ובונים לכם יום גיבוש לעובדים שהוא מקורי וחוויתי שכולם יצפו לקראתו, חוויה שבה העובדים יצלמו וירצו לשתף את חבריהם ברשתות החברתיות, בימי הגיבוש שאנו מפיקים העובדים עוברים חוויה מהנה בהתאמה לרצון הלקוח ורוח החברה תוך חשיבה יצירתית המשלבת את גיבוש העובדים והטמעת ערכי החברה. כבר בשלב ההכנות  צוותי ההפקה שלנו יידעו להקשיב לכם ולתכנן יום כיף לעובדים לעובדים שהעובדים יזכרו לטובה ולאורך זמן, אנו צריכים לחשוב על הדברים החשובים לכם בהפקת יום גיבוש לעובדים, מהן מטרות יום הכיף ? גיבוש כיף או סתם סטלבט ופינוק, הצוות של "Eron-events productions" יבדוק באיזה אזור בארץ תרצו לקיים את יום הכיף לעובדים, מתי אתם מעוניינים  לקיים את יום הכיף ומהן מטרות יום הכיף, נתגבש על תאריך ונעשה רשימת מוזמנים סופית ליום הכיף, נקבל החלטה האם יום הכיף יהיה קרוב לאזור העבודה? האם המוזמנים מגיעים באופן עצמאי או שאנו צריכים להזמין הסעות מאורגנות, האם תרצו לערוך את יום הכיף או יום הגיבוש בחיק הטבע? או שתרצו לשכור בריכה פרטית ווילה או חוף ים רק לטובת הקבוצה?

ימי כיף לעובדים

אחד מיסודות הבסיס של מנהלות ומנהלי רווחה הוא להוזיל מחירים ככל האפשר הכלל הזה אינו תקף באירועים לחברות הרי ככל שתחסכו כך תפחת הערכה שלכם כלפיי העובדים ולא הייתם רוצים שעובדים יחזרו לבתיהם עם תחושה ש"חסכו" עליהם ולכן מומלץ ורצוי להשקיע בחברת הפקת מנוסה ולא ספק תוכן כגון מפעילי אטרקציות או מפעילי קריוקי-הם לא מפיקים אין להם את ה"ראייה המרחבית" והניסיון שחברת הפקות מנוסה יכולה להציע לכם, לנו ניסיון של יותר מ 30 שנים בתחום הפקת ימי גיבוש לעובדים ואנו משתפים פעולה עם חברות האטרקציות ומנחי הסדנאות הטובים והמומחים בתחום לצורך הפקת יום כיף לעובדים מנצח ובלתי נשכח , ימי הכיף והסדנאות שאנו מפיקים מתכוננים בקפידה תוך מקצועיות וניסיון רב עם דגש על התאמה אישית לכל אחד ודרישותיו והכל נעשה בקפידה והתאמה על מנת להבטיח לכם את יום הכיף המושלם.

בין שאר הפעילויות שאנו מציעים ליום הכיף שלכם

 

הפקת ימי כיף לעובדים

אין  ויכוח כי העובדים שלנו הם הנכס היקר ביותר של חברה או אירגון, הם אלו שמביאים את התוצאות, מפתחים את הרעיונות ומוציאים ומיישמים בפועל את חזון החברה או המפעל, כל עסק או חברה שמוטיבציית העובדים חשובה להם מארגנים יום כיף לעובדים לפחות פעם בשנה אם לא יותר חשיבותו של יום כזה למוטיבציה של העובדים היא גבוהה, עובדי החברה רוצים להרגיש שהחברה משקיעה בהם ולא רק במהלך ימי העבודה עצמה אלא גם מעבר לכך. ימי גיבוש לעובדים הם בדיוק ההזדמנות של החברה או המעסיק להראות לעובדים את הערכתו כלפיהם. אנו נארגן לכם יום כיף לעובדים שיכלול את כל המרכיבים הללו. את האזור בו נטייל אתם תוכלו לבחור בעזרת המפיקים שלנו נייצר את אפקט התחרות המבוקש נחבר בין חברי הצוות העובדים וההנהלה ונאפשר לכם להכיר אחד את השני יותר טוב מחוץ לכותלי המשרד על מנת להזרים אנרגיה לצוות, ליצור תחושת משפחתיות ולהוקיר על תרומה מיוחדת של העובדים/ות, המנהלים/ות ולכן אנו נפיק לכם יום כיף לעובדים מהנה ומגבש בהתאם למטרות לצרכים ולתרבות הארגונית של חברתכם.

ניסיוננו הרב הביא אותנו לרמת מיומנות בהפקת יום גיבוש לעובדים, אנו מפיקים ימי כיף לעובדים עד לפרטים הקטנים מול אנשי המקצוע הטובים ביותר, עם הרבה ניסיון מקצועי בהפקת אירועים בים עם המון אהבה לתחום ההפקות נקודת הפתיחה שלכם לא יכולה להיות טובה יותר, לכל אחד מלקוחותינו אנו מרכיבים את הפעילות על פי קונספט התפור רק לכם ולמעשה אין יום פעילות הדומה ליום אחר.
אנו נעשה את הכל החל משלב הרעיון ובחירת הקונספט, דרך תכנון הפעילות ותיאומה ועד לשילוב כל הפרטים הקטנים והגדולים והחשובים להעצמת החוויה, לכם רק יישאר להגיע כאורחים ולהביא אתכם את כל עובדי החברה ליום כיף חוויתי יוצא דופן המותאם אישית לכל דרישות והרצונות שלכם. 

ימי כיף וגיבוש לעובדים ברחבי הארץ

 ימי כיף לעובדים בהפקתנו מותאמים באופן אישי לאופי החברה ולכן חשוב לנו להתאים את ימי כיף לעובדים לצרכים ולמטרות שהצבתם לנו, בכל הפקת ימי כיף  לעובדים אנו מקפידים לשלב באופן טבעי את עולם ההפקה המעוצב עם השטח הפראי כדי ליצור חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתם ביום כיף למחלקה חברה או ימי כיף לעובדים ובני משפחותיהם תיהנו מעצמתו ויופיו של הטבע, וזאת מבלי לוותר על הפינוק והנוחות, כחברת הפקת ימי כיף לעובדים אנו צריכים לחשוב על הדברים החשובים לכם, מהן מטרות יום הכיף? גיבוש כיף או סתם סטלבט ופינוק, על מנת להפיק ימי כיף לעובדים בלתי נשכחים שכולם ידברו עליו המפיקים שלנו יבררו באיזה אזור בארץ תרצו לקיים את יום הכיף מתי אתם מעוניינים לקיים את יום הכיף, מטרות וקהל היעד ויחד נקבל החלטה האם יום הכיף יהיה קרוב למקום העבודה? האם המוזמנים מגיעים באופן עצמאי או שאנו צריכים להזמין הסעות מרוכזות ליום הכיף, האם תרצו לקיים את יום הכיף בחיק הטבע או שתרצו לשכור וילה עם בריכה או חוף ים בכנרת, הכל תלוי בדרישות שתציבו וכמובן בתקציב, צוותי החשיבה שלנו יידעו להקשיב לכם, להציע ולתכנן ביחד אתכם יום כיף מרגש ומשמעותי שהעובדים יזכרו לטובה לאורך זמן.

מגוון פעילויות לימי כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים הם דרך נפלאה לחבר בין חברי הצוות העובדים וההנהלה, להפחית את הלחץ המוטל על העובדים להעלות את המורל ולאפשר להם להכיר אחד את השני יותר טוב מחוץ לכותלי החברה, ימי כיף לעובדים מהווים את אחת האטרקציות החשובות בעבור העובדים ונחשבים ללא פחות מקריטיות עבור הצלחת החברה שלכם הם לא רק מייצרים גיבוש ומנוחה בקרב העובדים אלא תורמים באופן ישיר לשיפור הנאמנות שלהם לארגון או לחברה שלכם, עובד שמשקיעים בו הוא עובד בעל מוטיבציה גבוהה יותר ובעל חיבור עמוק יותר לחברה, ימי כיף לעובדים יעזרו ליצור אינטראקציה בין העובדים ויחזקו את תחושת השייכות לחברה ועבודת הצוות, אין זה סוד כי ימי כיף לעובדים וגיבוש מושקעים ושווים יותר הם סימן להשקעת החברה בעובדים, וכולנו יודעים שעובדים מגובשים ומרוצים הם עובדים טובים יותר.

ימי כיף וגיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים תמיד משמח ומכניס אנרגיות חיוביות לעובדי החברה אולם יש לזכור שמאחורי יום גיבוש מנצח תמיד עומדת חברה אחראית שאחראית על  סוג הפעילות שתתאים לכולם כדי לרצות את כל העובדים .יום גיבוש מתבסס על איכות, שירות ומקוריות, כל תכנון יום הגיבוש נבנה בקפידה עד לפרטיו הקטנים ועבודה מול אנשי המקצוע הטובים ביותר, והפעילויות והאפשרויות הנן רבות ומגוונות תוך יצירת חוויה מקסימלית מהנה ומגבשת בשילוב התכנים המתאימים ביותר למטרות לצרכים ולתרבות הארגונית של חברתכם. אנו מקדישים תשומת לב לכל הפרטים קטנים כגדולים כך שתוכלו להירגע ולהנות יחד מיום גיבוש משגע מחוץ למשרד וליצור חוויה משמעותית ומגבשת לעובדים, אנו מתחייבים להתאים את התכנים המתאימים והמדויקים ביותר עבור העובדים שלכם צוות המפיקים שלנו יציעו לכם מגוון של סוגי פעילויות ותוכן המתפרסות בכל רחבי הארץ, לכל אחד מלקוחותינו אנו מרכיבים את הפעילות על פי קונספט ייחודי ללקוח, צוות המפיקים שלנו חי ונושם את עולם הפקות השטח והשילוב המנצח מאפשר לנו לתת לכם את הטוב משני העולמות הרבה מאוד ניסיון בהפקת שטח ועיצוב אירועים יחד עם היכרות של כל לוקיישן בארץ ושל עולם השטח והטיולים, רק תאתגרו אותנו ואנו"נתפור" עבורכם יום כיף חוויתי ומשגע בשילוב התכנים המתאימים ביותר למטרות לצרכים ולתרבות הארגונית של חברתכם, חייגו אלינו עוד היום למספר טלפון 077-5534501 או שלחו הודעה דרך דף יצירת קשר.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

יום גיבוש לעובדים בטבע או בוילה – עירון הפקות

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים