טלפון משרד: 077-5534501

חתונה על הים

חתונה על הים הנה הפקה מורכבת הדורשת ניסיון ידע רב והכנות לוגיסטיות מורכבות רבות מחתונה סטנדרטית, פנייה לצוות ההפקה שלנו תבטיח לכם הפקה מושלמת של חתונה על הים ותממש את החלום שלכם לחתונת בלתי נשכחת. 

הפקת חתונה על הים

תחושת חול המדגדג, שמיים כחולים, רוח קלה מלטפת ורחש גלים, את כל אלו  תחוו יחד עם השמש הנעימה והתפאורה המושלמת לחתונת החלומות שלכם, אין ויכוח כי חתונה בטבע היא אחת מהדרכים הנפלאות לערוך חתונה שהאורחים יזכרו שנים רבות. האווירה הייחודית, הפסטורליות השופעת והרומנטיקה תורמת לחתונה יותר מכל אטרקציה אחרת או עיצוב מוגזם. מדינת ישראל בורכה בעשרות קילומטרים של חופי ים קסומים ומבודדים עם נופים מרהיבים ושקיעות שבהם ניתן לקיים חתונה חתונות, החל מחופי ראש הנקרה ועד אשקלון חופי אילת וכמוכן הכנרת. אבל לפני שמפנטזים על החבר'ה רוקדים בשגעת על החול עד אור הבוקר חייבים לקחת בחשבון כי אין מדובר בחתונה שגרתית באולם חתונות או  גן אירועים.

חתונה על הים חייבת להיעשות בצורה הטובה המושכלת והמקצועית ביותר תוך נקיטה באמצעים ובפעולות הדרושות על מנת להתגבר מראש על מספר בעיות נתונות ועל כאלו שיכולות לצוץ בהפקת כזו, אם כבר החלטתם כי חתונה בים זו הפנטזיה שלכם צריך לקחת בחשבון משתנים רבים ולבצע את ההתאמות הדרושות לחתונה מסוג זה, ללא הכנה מוקדמת לתנאי השטח– החתונה עלולה להיות כישלון ומאחר ומדובר בהפקה מורכבת עליכם לבחור צוות מקצועי המתמחה בחשיבה יצירתית וחוויתית ותרגומה לקונספט עליו חשבתם, לשם חתונה על הים נדרש ידע מקצועי ניסיון קודם ושליטה בכל רכיבי ההפקה ותפעול על מנת להביא להצלחת החתונה.

איך מפיקים חתונה על הים

המורכבות הרבה של חתונה בחוף הים היא עניין למקצוענים בלבד וחברת הפקת החתונות "ERON EVENTS PRODUCTIONS" עונה להגדרה ולצרכים שלכם. הצוות שלנו מיומן בחשיבה מקורית ויכולת ארגון וידע רב אשר נצבר בהפקת חתונה על הים. אנו מתכננים בדיוק רב את החתונה, תכנון זה חייב להתייחס לאלמנטים ובהם מזג אוויר, כיוון השמש, כיוון הרוח, מקומות ההסעדה והמזנונים. כמו כן, אזורי ההירגעות והאטרקציות, מיקום החופה וקבלת הפנים חנייה לאורחים, קו החוף ועוד גורמים שונים.

כאשר אנו מפיקים חתונה על חוף הים אנו דואגים לכל הפרטים הגדולים והקטנים במיוחד על נושא התאורה וההגברה, מיקום וזוויות נכונות של התאורה בכדי למנוע מצבים של תאורת יתר לצד אזורים חשוכים ואינטימיים, שירותים ניידים מפוארים שיתאימו לאירוע החתונה כולל קרון לבעלי מוגבלויות, קייטרינג בעל ניסיון בחתונות על הים, חניה בקרבת חוף הים וזאת על מנת שהאורחים לא יצטרכו להתחיל ולפסוע דרך ארוכה עד ההגעה למקום החתונה וכמובן סדרנים להכוונה ביום החתונה. בנוסף אנו מוודאים שיש גישה קלה לרכבים של חברת הקייטרינג ושאר ספקי השירות השונים שחלילה לא ישקעו בחול ויגרמו לעיכוב בשלב ההקמות.

אחרי אין ספור חתונות  שקיימנו בחוף הים שלושים שנות ניסיון והמון זוגות ולקוחות מרוצים הגיע הזמן שגם אתם תהנו מיכולותינו, הצוות המנוסה שלנו יידע כיצד לשלב בין רמת האירוח והנוחות הגבוהה ביותר לאווירה הקסומה של חוף הים בזכות הניסיון שלנו כחברת הפקות מובילה נוכל לבחור ביחד את הקונספט המתאים לחתונה שלכם ונוכל לספק מגוון פתרונות ומגוון רעיונות יצירתיים הדרושים להפקת חתונה על הים, אצלנו כל חתונה על הים כמלאכת מחשבת תוך שימת דגש על יצירתיות ומקוריות, כל בניית חתונה בים מותאמת לכם ואנו יורדים עד לרמת ביצוע של הפרטים הקטנים  והגדולים ביותר, צוות החברה אדיב ושירותי ואנו בונים את החתונה שלכם במרב היצירתיות תוך בשיתוף פעולה עם הספקים האיכותיים והמובילים ביותר בארץ החל משלב גיבוש הרעיון הראשוני ועד להוצאה לפועל של החתונה יחד עם הצוות המנצח שלנו.

הפקת חתונה קטנה על הים

אם כבר החלטתם כי חתונה על הים זהו החלום שלכם אנחנו כאן לרשותכם למן הטלפון הראשון צוות החברה עומד לרשותכם בכדי להפיק לכם חתונה מדהימה בחוף הים, כי ההשראה והחזון לכל חתונה היא שלכם, היצירתיות וארגון חתונה בפועל והירידה לפרטים הקטנים והגדולים היא העבודה שלנו ואנו רואים בה דרך חיים, צרו קשר בטלפון 077-5534501 ונפיק לכם חתונה על הים בלתי נשכחת.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים