טלפון משרד: 077-5534501

נופש חברה בארץ ובחול

הפקת נופש חברה בחו"ל

נופש חברה בארץ ובחול דורש הרבה יותר מרכישת כרטיסים דרך סוכן נסיעות והזמנת חדרים בבית מלון, רק עם חברת הפקה מקצועית שנמצאת מתחילת התהליך מובטחות לעובדים חוויות בלתי נשכחות. מהרגע הראשון ועד לסיום הנופש יהיו לכם אטרקציות פינוקים, פעילויות חברתיות בין העובדים והזדמנויות לקדם את המטרות העסקיות של המותג שלכם. אנו יודעים כי היציאה לנופש חברה היא הזדמנות למיתוג ומיצוב החברה, בניית תדמית ללקוחות ולעובדים וחיזוק הזיקה של העובדים למקום העבודה. אנו מתמחים בהפקת נופשים ייחודים בחו"ל לקבוצות וחברות, מתוך ניסיון רב אנו יודעים כי הפקת נופש חברה תלויה בפרמטרים רבים ובין היתר: התקציב המיועד לנופש, כמות הנופשים, הרכב הנופשים, האם הנופש הוא בחו"ל או בארץ ,אורך הנופש, מועד, מזג אוויר, העדפות לפעילויות מסוימות בהלוך בחזור ותוך כדי  בקשות מיוחדות מצד החברה המזמינה. לנו הניסיון והיכולות להפיק לכם נופש חברה וטיול משגע ברחבי העולם הכולל המון חוויות בלתי נשכחות עם אטרקציות וטיולים שווים בליווי המדריכים המקצועיים ביותר.

ארגון נופש חברה בחו"ל

נופש חברה בארץ ובחול החל מטיולי תמריץ ושטח מאתגרים חופשות יוקרה מושלמות ובלתי נשכחות זאת ההתמחות שלנו, במהלך השנים הופקדו בידי צוות ההפקה שלנו האחריות להפקת נופשים שנערכו בכל רחבי הארץ והעולם ובקונספטים שונים שנתפרו לפי צרכי החברה. צוות ההפקה ידאג לכם לנופש חברה מלא בתכנים איכותיים, אמנים לפי דרישה ותקציב, ארוחות שף מושקעות ושוות ולוקיישנים ייחודיים, לאורך כל ימי הנופש נוביל אתכם לאתרים מרהיבים בתי מלון שווים ברחבי הארץ והעולם, נדאג להתאים עבורכם מסלולי תיור אטרקטיביים שישלבו מבחר אטרקציות פעילויות וסגנונות בילוי שונים ברחבי העולם והארץ.

צוות ההפקה המנוסה שלנו ידאג להתאים לכם נופש חברה בארץ ובחול על פי הגדרה שלכם מראש ולפי תכנון מדויק. אנו נתאים את הפעילות המתאימה ביותר לצורכי החברה ונדאג לכל פרטיה, החל החל מרגע הגעת העובדים לשדה התעופה דרך ארגון הסעות מרוכזות ועד החזרה לארץ תוך שילוב מסלולי הטיול האטרקטיביים בלוקיישן הנבחר, דרך בתי המלון המתאימים וכלה בהפקות ובאירועי ערב בלתי נשכחים.

גיבוש בנופש חברה בחו"ל

הפקת נופש חברה בארץ ובחול היא משימה מורכבת ומאגרת שלא כל חברת הפקה מסוגלת להתמודד, אין מדובר כאן על תיאום פשוט של חדרים במלון בים המלח אלא יש צורך להתאים באופן מדויק את צביון הנופש והטיול לחברה ולעובדים. לכן חשוב לדאוג שהעובדים יקבלו את התנאים הטובים ביותר, במלונות השווים ביותר ויזכו לחוויות ולאטרקציות המעניינות ביותר. אנו כחברת הפקה לא מסתפקים רק בהזמנת טיסה ומלון כאשר אנו מתכננים נופש לחברות בחול. הצוות שלנו מתכנן בצורה מפורטת את הנופש ובסטנדרטים הגבוהים ביותר עם מחשבה מעמיקה ומקוריות.

לצורך הצלחת נופש חברה נופש חברה בארץ ובחו"ל אנו נעזרים במדריכי ובמורי טיולים מקומיים, ספקי אטרקציות ותוכן וצוותים מקצועיים בהם צוותי בידור תקליטנים ועוד אותם אנו מביאים מהארץ הכול על מנת לספק לחוגגים חוויה של פעם בחיים.

לפני שאתם מחליטים לסגור נופש  חברה בארץ ובחול פנו אל המומחים המתמחים בהפקות נופשים צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 ואנו נבנה לכם טיול ונופש מנצח חוויתי ומלא תוכן.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים