טלפון משרד: 077-5534501

יום כיף לקבוצה קטנה

יום גיבוש לעובדים בחורף

יום כיף לקבוצה קטנה ניתן להפיק ולקיים בכל מקום ברחבי הארץ, צוות חברת הפקת אירועים עירון מתמחה בשירותי הפקת וארגון ימי כיף לעובדים, ימי גיבוש לעובדים, טיולים לעובדים, נופשים מאורגנים, סדנאות ופעילויות לקבוצות קטנות.

יום כיף לצוות קטן

יום כיף לקבוצה קטנה עושים עם עירון חברה המתמחה בהפקת ימי כיף המותאמים באופן אישי לאופי האירוע שלכם, לצרכים ולמטרות שהצבתם לעצמכם, כל תוכן שאנו מספקים ליום הכיף מתבסס על איכות, שירות ומקוריות, ולאורך כל שנות פעילותינו דבקנו בהענקת ערך מוסף לכם, אנו יודעים כי יום כיף הנו הדובדבן שבקצפת בכל הקשור לפעילויות שהחברה מעניקה לעובדיה, משהו שמחכים ומצפים לו כל השנה ואם הוא מאורגן בצורה מעולה ועל ידי צוות ההפקה של עירון – הרווחתם ובגדול. 

הפקת יום כיף לצוות עובדים

כאשר מארגנים יום כיף יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים ולפני שיוצאים לדרך יש לקחת בחשבון המון פרמטרים ומשתנים ובראש ובראשונה

תקציב – קבלו החלטה מהו התקציב העומד לרשותכם ואל תבזבזו את הזמן היקר שלכם על כל מיני "פנטזיות" ורעיונות מגניבים ככל שיהיו אם אין לכם את התקציב לכך

מהם היעדים שלכם והמטרות יום הגיבוש – האם יום הכיף נבנה זה כדי לגבש את העובדים?האם יום הכיף מיועד בכדי שייהנו מקצת פסק זמן מהשגרה היום יומיתהתייחסות לצרכים ולדרישות שלכם תעזור לנו לבנות לכם את המסגרת המתאימה ליום הכיף הזה.

טיימינג – התקופה שבה רוצים לקיים את יום הכיף הזה תצריך מאיתנו היערכות מתאימה, בין אם מדובר ביום חם מאד ובין אם ביום קריר או אפילו בשיא החורף חשוב שהפעילויות שנבחר לכם יתאימו לעונהאם מדובר בקיץ נשלב המון פעילויות הקשורות למים ואם מדובר בחורף נקיים יום כיף באזור הדרום.

התוכן הוא המלך – כמו בכל הפקה שאנו מקיימים אנו מאמינים כי חוויה מושתת בראש ובראשונה על בניית תוכן המתאים לקבוצה, אנו הולכים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך על להצלחת יום הכיף שלכם. השירות שאנו מעניקים לכם כולל ליווי צמוד ומענה בזמינות של צוות ההפקה שלנו שידאג לספק לכם את התוכן האיכותי ביותר.

אחרי שנעבד את כל הנתונים אנו נדאג לארגן לכם פעילות של יום גיבוש בחורף עם המון FUN ויצירת חוויה מקסימלית למנהלי ועובדי החברה, צרו אתנו קשר בטלפון 077-5534501 ואנו נבנה עבורכם יום כיף, מהנה ומגבש. 

בחרו בנו לאירועים מנצחים

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים