טלפון משרד: 077-5534501

חברת הפקת כנסים

 הפקת כנסים לחברות וארגונים הנם מפגשים מקצועיים שמטרתם שיפור ידע העובדים, שירות חדש, הכנסת מוצר או מפגש עם מומחה שמטרתו הקניית ידע לעוסקים בדבר, אולם רק חברת הפקת כנסים מקצועית יכולה למנף את הכנס שלכם החל משלבי ההכנה ועד לסיומו המוצלח של הכנס, היכולות שמפיקי הכנסים שלנו צברנו בניהול וארגון כנסים מבטיחים לכם מגוון של אפשרויות להפקת הכנס בהתאם למטרות שלכם, בדרך חווייתית ויצירתית תוך ניהול הפקת הכנס ברמה הגבוהה ביותר.

אנו יודעים כי הפקת כנסים מוצלחים זהו חלק מאוד חשוב ב DNA של החברה וככזה עליו להיות מדויק בהעברת המסרים בזמנים ומאורגן בקפידה, כל הפקת כנסים ובמיוחד בכנס חברה חשוב לבחור רק חברת הפקת כנסים מנוסה מקצועית ואמינה ובעלת ידע רחב בתחום הכנסים אשר תדע להביא מן הניסיון אשר צברה ולהפיק לכם כנס מתוך כל יתרונותיה, כנס שיהיה מעוצב גם ויזואלית וגם מאורגן בצורה מדויקת והכי חשוב כנס חוויתי בעל טעם של עוד. אנו חברת הפקת כנסים נתאים את הכנס ומטרותיו לקהל היעד אשר מגיע לכנס החל משלב גיבוש הרעיון, פיצוח הקונספט שלב תכנון הכנס דרך בחירת הספקים האיכותיים ביותר ועד איתור לוקיישן המתאים לצורכי כנס, ההגברה והתאורה, מסכי הלדים והוידאו, האביזרים, התפאורה, התשורות בכניסה וביציאה מהכנס הכיבוד, ריהוט ומיתוג הכנס, בניית אתר רישום שעולה לאוויר לקראת הכנס ועד שירותי תרגום סימולטני ואירוח על ידי צוות דיילות יעיל ומנוסה להבטחת כנס מנצח.

חברות להפקת כנסים גדולים

שירותי הפקת כנסים שאנו מציעים  לכנס הבא שלכם מבוססים על ניסיון המסייע לנו בתור חברת הפקת כנסים להפיק כנסים איכותיים המותאמים לצרכים שלכם ובהם

איתור לוקיישן – נדמה ש-50% מהצלחת כל כנס טמונה בבחירת המקום המארח, בבחירת הלוקיישן  לכנס אנו מתייחסים בעיקר לנראות , להתאמת הגודל, לאווירה שהוא מייצר לצרכים שלכם, גישה לנכים, מקומות חניה ועוד פרמטרים רבים.

רישום לכנס  החל משלב בניית אתר רישום לכנס מערכת סליקה, טיזרים מקדימים וצוות רישום ודיילות שיקבלו אתכם בכניסה.

גיבוש ובניית הכנס – צוות הפקה מנוסה מלווה אתכם משלב תכנון הכנס ועד לפרוק הכנס, בכל שלב של התהליך נחסוך מכם את העיסוק בלוגיסטיקה הנדרשת, בתכנון המפורט הנדרש ובתאומים כך שתוכל להתרכז בתכנים ובאורחים שלכם.

 מפרט טכני – ארגון כנסים דורשת עבודה רבה ולציוד הטכני חשיבות רבה להצלחת הכנס, מחשבים,מיקרופונים, מקרנים, הגברה, , מגברים, תאורה, תפאורה, ציוד תרגום סימולטני ועוד, כל אלו מהווים חלק מאוד חשוב להצלחת הכנס ואנו מוודאים כי הכל עובד כמו שצריך ומגובה על כל צרה.

מיתוג הכנס – תהליך המיתוג כולל בתוכו קביעת שם,העברת מסרים תקשורתיים וחזותיים ותקשורת שיווקית, בשלב המיתוג אנו עובדים עם מעצבת הבית ונעזרים בשירותים של המעצבת הגרפית שלנו על מנת להפיק חומרים פרסומיים ושיווקיים ברמה גבוהה.

חווית הכנס  ייחודיותו של כל כנס תלויה ביצירתיות שלו, אנו יודעים כי כל אורח או מרצה המוזמן לכנס חייב להפנים כי הוא מצוי במרכזה של חוויה עצומה שתיחרט בזיכרונו של המוזמן לאורך זמן.

חברת הפקת כנסים שתעשה הכל בשבילכם

כל לקוח זקוק וצריך חברת הפקת כנסים אשר תיקח בחשבון את מאפייני החברה ותיצור עבורו חוויה שאתם לא תשכחו ואחרים לא יפסיקו לדבר עליה לכן השאירו את העבודה הקשה לצוות חברת הפקת כנסים שיפיק לכם כנס אפקטיבי ביותר תוך שילוב תכנים מתאימים ויצירה של תדמית איכותית מקצועית ונכונה עבורכם תוך כדי טאץ' יצירתי ואישי, צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 או בדף יצירת הקשר לכנס בלתי נשכח.  

בחרשו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים