טלפון משרד: 077-5534501

חתונה בבית פרטי

חתונה בבית פרטי הנה חלום של כל זוג שרוצה אירוע מרגש וייחודי, ארגון חתונה בבית לבד ללא חברת הפקה אינה משימה קלה לכל אחד ועל אחת כמה וכמה למי שאינו מנוסה בהפקת אירועים, לחברת ההפקה עירון יכולות מקצועיות וניסיון מוכח בהפקת חתונה בבית פרטי, חתונה שכל האורחים שלכם לא ישכחו אותו המון זמן אחרי שתסתיים החתונה.

יום החתונה שלכם הוא ללא ספק אחד מהימים החשובים בחייכם, ביום החתונה שלכם אתם רוצים שהכול יתנהל על הצד הטוב ביותר, עם זאת לא לכולנו יש את הכלים, את הזמן ואת החשק לבזבז זמן יקר על ארגון החתונה אצלנו בבית, היום אין כבר חתונה ללא השכרת חברה להפקת חתונה בבית פרטי ההופכת את החתונה אצלכם בבית להפקת ענק בקנה מידה הוליוודי ממש כמו בארצות הברית, שם מקצוע הפקת החתונות כבר זכה לככב בסרטים ובתכניות הלייף-סטייל, כך גם בארץ הפקת חתונות הפכה מורכבת, מלאה בפרטים ויקרה .חברה להפקת חתונה בבית פרטי הנה הדרך הטובה ביותר להבטיח כי התכניות והחלומות שלכם יהפכו למציאות ביום המאושר ביותר בחייכם.

הפקת חתונה בבית פרטי

"Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" מתמחים בארגון חתונה בבית פרטי ויחד אתכם אנו נתכנן את הפקת החתונה אשר תתקיים אצלכם בבית,  מא' ועד ת' – נפיק לכם את החלומות הכי גדולים שלכם ומשאלות הלב שלכם. המטרה שלנו היא לסייע לכם בבחירת הרעיונות הטובים ביותר ובהגשמתם – כדי שהחתונה שלכם תיזכר כיום מיוחד ויוצא דופן שהגשים את חלומותיכם ועלה על ציפיותיכם.

חשוב לציין כי השכרת שירותי חברת הפקת חתונה בבית פרטי יכולה לחסוך לזוג הטרי או למשפחתו לא מעט ריצות וטרחה בתכנון חתונתם, אנו מעסיקים את מיטב הספקים ובמחירים הטובים ביותר ולנו יכולת הפקה ללא מגבלה ולפי תקציב שאתם קובעים תקבלו את הטוב ביותר לכם ולאורחיכם.   

מה כוללים שירותי הפקת חתונה בבית ?

חברת הפקת החתונות "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" אחראית על תכנון החתונה בחצר הבית לפרטי פרטים ובהם: סקיצות, צוות הקמות, סידורי חנייה, עיצוב וסידורי הפרחים, השכרת שירותי צילום, בחירת התפריט, תכנון כניסת החתן והכלה, סידור החופה, סידור מקומות הישיבה באולם, הדרכת צוות המלצרים במקום, זמני יציאת מנות האוכל השונות,  באיזו שעה תיערך החופה, סדר השמעת המוזיקה. כמובן שבכל שלבי התכנון אנו מתייעצים עם הזוג ומתכננים את האירוע על פי דרישותיהם, רצונותיהם והעדפותיהם ובהתאם לתקציב שהוגדר מראש. חשוב לסכם את פרטי ההעסקה הכולל את המחיר ופרטי השירות הניתנים בחוזה מסודר על מנת למנוע הפתעות לא נעימות בהמשך.

אצלנו בחברת "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" מבינים את חשיבות החתונה ולכן אנו מעסיקים   צוות מקצועי ומיומן בענף החתונות, למן הפגישה הראשונית עם צוות החברה (או כמו שאנו נקראים ה"משפחה") תדעו שאתם בידיים טובות והמקצועיות ביותר.

חברת "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" מעסיקה את מיטב הספקים הטובים ביותר, לנו יכולת ליצור לכם הפקה ולפי תקציב שאתם תקבעו תקבלו את האירוע הטוב ביותר לכם ולאורחיכם.

אל תהססו ליצור איתנו קשר בטלפון 077-5534501 כי הפקת חתונה זאת ההתמחות שלנו ואנו נשמח לסייע להפיק לכם את היום הכי חשוב בחייכם – שיהיה במזל טוב.

חושבים על חתונה מיוחדת על המים? צרו איתנו קשר

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים