טלפון משרד: 077-5534501

אירוע על החוף

אירוע על החוף זו חוויה ייחודית שאף אורח לא ישכח שנים רבות. אבל לקיים אירוע על החוף ללא חברת הפקה מנוסה האירוע עלול להיכשל, לכן במידה ובחרתם לקיים אירוע על חוף הים וודאו כי חברת ההפקות אכן מיומנת בסוג ספציפי זה של אירועים.

הפקת אירוע חוף במרכז הארץ 

מי לא רוצה להיות מוזמן לאירוע על חוף הים בניחוח של חו"ל עם אווירה מפנקת אוכל משובח ואווירה ייחודית? אז חשבו לעצמכם אילו תחושות יחוו המוזמנים כשיגיעו לאירוע על החוף שאתם קיימתם? לא הייתם רוצים שהאירוע שלכם ייזכר לשנים אחרי? לא הייתם רוצים לגרום לאורחים שלכם לכבד ולהעריך את בחירתכם המעט שונה?בטח שכן אז תשאירו לנו את האחריות והדאגה לפרטים הגדולים והקטנים ואנו נעזור לכם להפוך את האירוע בחוף הים-לחוויה בלתי נשכחת.

 צריך לזכור ולהפנים כי הפקת אירוע בחוף הים אינה משימה פשוטה ויש צורך באישורים, רישיונות, ביטוחים, לוגיסטיקה מורכבת, סאונד תאורה ופריסות חשמל המותאמות לאירועים בחוף והמון יצירתיות שתהפוך את האירוע מעוד ביקור בחוף הים לחוויה בלתי נשכחת. מדינת ישראל בורכה בלא מעט חופי ים קסומים ומבודדים עם נופים ושקיעות שבהם ניתן לקיים אירוע בחוף החל מראש הנקרה שבצפון הארץ ועד לחוף זיקים שנמצא בדרום הארץ ובל נשכח את  חופי הכנרת הקסומים ים המלח וחופי אילת המדהימים, אולם על מנת לקיים אירוע בחוף צריך לקחת בחשבון משתנים רבים ולבצע את ההתאמות הנדרשות אשר אינן מוכרות למפיקים ללא ניסיון באירועים בחוף הים וזהו ההבדל הגדול אשר הפך אותנו לחברת הפקת האירועים המובילה לאירועי חוף ברחבי הארץ, אנו שמנו לנו מטרה לשלב בין סטנדרטים גבוהים לבין התנאים שמכתיב אירוע בים החל משלב הרעיון דרך גיבוש התוכן והקונספט ויצירת עולם התוכן הייחודי לאירוע בחוף הים וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים לאירוע בחוף, צוות מפיקי אירועים שלנו יוצר עבורכם את האירוע הנכון והמדויק ביותר ומעמיד לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים לאירוע חוף שלכם.

הפקת אירוע חברה על החוף

אירוע בחוף זו באמת חוויה ייחודית והמון חברות ולקוחות פרטיים בוחרים לקיים את האירוע שלהם בחוף הים באופן הזה הם יכולים לרתום את כל היתרונות שחוף הים מציע כדי לשדרג ולהעלות את רף האירוע שלהם, אז אם כבר החלטתם לקיים אירוע בחוף פשוט תפנו אלינו כי זה בדיוק מה שאנו עושים מגשימים לכם חלומות והופכים את האירוע בחוף הים לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת, חייגו אלינו לטלפון 077-5534501 ונבנה עבורכם אירוע מנצח בחוף הים.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים