טלפון משרד: 077-5534501

חתונות בחוף הים

חתונות בחוף הים זה כמו חלום וחוויה מהסרטים אבל לקיים חתונה בים ללא חברת הפקת חתונות יכול להיות חלום רע מאוד, רק צוות מנוסה המתמחה בהפקת חתונות בחוף הים יכול להפיק לכם את החלום ביום הכי מאושר שלכם.

חתונות בחוף הים זהו אחד האתגרים הכי קשים לביצוע, יחד עם זאת את החתונה הזאת אף אורח לא ישכח שנים רבות. לישראל ישנם המון  חופי ים קסומים מבודדים עם נופים מרהיבים, דמיינו לעצמכם טקס חופה המתקיים בזמן השקיעה ומסיבת ריקודים על החול עם אווירה משוחררת לעומת אולם חתונות נדוש, האופק הפתוח הנוף המדהים ריח הגלים ותחושת החופש כל אלו מעלים את רף החתונה שלכם לרמות אחרות, אולם חשוב לזכור כי אין מדובר בעוד חתונה שגרתית בגן אירועים, חתונה בים צריכה להיבנות בצורה הטובה ביותר תוך בחירת הזמן המתאים ונקיטה באמצעים ובפעולות הדרושות על מנת להתגבר מראש על מספר בעיות שיכולות לצוץ בהפקת חתונות בחוף הים, על מנת להפיק חתונות בחוף הים צריך לקחת בחשבון שמדובר באזור עם רוחות וחול לצורך כך יש לבצע את ההתאמות הדרושות אשר אינן מוכרות למפיקי אירועים ללא ניסיון באירועים מסוג זה ללא הכנה מוקדמת לתנאי השטח בחוף–החתונה עלולה להיכשל, לכן במידה ובחרתם לקיים חתונה  בחוף הים וודאו כי חברת ההפקות אכן מיומנת ומספיק מנוסה.

הפקת חתונות בחוף הים

לשם הפקת חתונה על הים נדרש ידע מקצועי ניסיון קודם ושליטה בהמון ספקים ובכל רכיבי ההפקה וזאת על מנת להביא להצלחת החתונה. המורכבות הרבה של חתונות בחוף הים היא עניין למקצוענים בלבד וצוות הפקת החתונות שלנו אכן עונה להגדרה הזו, הצוות שלנו מיומן בחשיבה מקורית אשר נצבר בהמון חתונות בים, אנו מתכננים את החתונה בצורה יסודית, תכנון זה מתייחס לגורמים רבים ובהם כיוון השמש, מזג האוויר וכיוון הרוח, דרכי גישה לחתונה מקומות ההסעדה והמזנונים, אזורי ההירגעות ורחבת הריקודים, מיקום קבלת הפנים והחופה חנייה לאורחים, קו המים ועוד המון גורמים שונים. כאשר אנו מפיקים חתונות בחוף אנו דואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים ובהם ההגברה, מיקום וזוויות נכונות של פנסי התאורה בכדי למנוע מצבים של תאורת יתר לצד אזורים חשוכים, תאי שירותים ניידים שיתאימו לאירוע החתונה כולל קרון לבעלי מוגבלויות, קייטרינג עם ניסיון בחתונות על הים, חניה בקרבת חוף הים וזאת על מנת שהאורחים ובמיוחד המבוגרים לא יצטרכו לפסוע דרך ארוכה עד ההגעה למקום החתונה וכמובן צוות סדרנים מנוסה להכוונה, בנוסף אנו מוודאים שיש גישה קלה לרכבים של הספקים שחלילה לא ישקעו בחול ויגרמו לעיכובים בשלב ההקמות.

אחרי אין ספור חתונות שקיימנו בחוף הים והמון זוגות מרוצים הגיע הזמן שגם אתם תהנו מיכולותינו, צרו קשר איתנו  בטלפון 077-5534501 ונפיק גם לכם חתונה בלתי נשכחת.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים