טלפון משרד: 077-5534501

אירוע פורים לחברה

אירוע פורים לחברה עושים עם חברת הפקת האירועים המנוסה ביותר בהפקת אירועי פורים, לנו יש מגוון רעיונות וקונספטים מדליקים ומקוריים לאירועי פורים הכוללים עיצוב מרשים ותכנים משגעים שיכניסו את כל העובדים לאווירה פורימית, צוות המפיקים שלנו יפיק לכם אירוע פורים מלהיב מרהיב מקצועי ומלא הפתעות.

הפקת אירוע פורים 

אירוע פורים נחשב לדעת רבים כחג השמח והססגוני ביותר בשנה
בכל זאת לא בכל יום זוכים העובדים וילדיהם לעטות על עצמם תחפושות ומסכות מצחיקות מכל הבא ליד ולאפשר לעצמם להשתטות ביחד עם כל עובדי החברה
אם גם אתם מעוניינים להפוך את חג הפורים הקרוב לאירוע בלתי נשכח ולארגן מסיבה מדליקה צבעונית וכזו שתאפשר לכם ולעובדים שלכם לחגוג את החג בצורה צקורית ושווה הרי שהגעתם למקום הנכון!


הפקת אירוע פורים לחברות מתחיל בהקשבה ורצון לעמוד בכל אתגר משם הדרך לבניית אירוע אירוע פורים לעובדים שלכם ברמת התכנים, המטרות והתפעול סלולה בבטחה, לנו ישנם מגוון רעיונות וקונספטים מדליקים ומקוריים לאירועי פורים של החברה הכוללים עיצוב מרשים שיכניס את כל העובדים לאווירה פורימית משעשעת.

אירוע פורים לעובדי החברה מקיימים במתכונות ובאופנים שונים

 

הפקת פורים – טיפ ראשון: איך אנחנו רואים את אירוע פורים שלנו?

לפני שאתם פונים אלינו שבו יחד עם צוות החשיבה של החברה או הוועד וכתבו את רשימת המוזמנים המדויקת הכוללת

מסיבת פורים לעובדים ולבני/בנות זוגם 

מסיבת פורים שלכם תהיה מטורפת מצחיקה איכותיות ומהנה שכל העובדים יגיעו עם חיוך ויחזרו עם סיפור טוב. חשוב  גם להיות מקוריים וגם לשלב קונספטים ובהם "חזרה לילדות" "שנות ה20 העליזות" "מסיבת "אלף לילה לילה", קרנבל ברזילאי ועוד המון המון רעיונות מגניבים ומדליקים.

הפנינג פורים הכולל את עובדי החברה ומשפחותיהם 

הפנינג המשפחות ניתן לקיים אצלכם במפעל או בלוקיישן מנצח, צוות ההפקה והמעצבים שלנו יעצב עבורכם את המתחם בו ייערך הפנינג פורים ענק  ותוסס הכולל: דמויות צבעוניות שייצרו אינטראקציה עם הקהל יקבלו את פני האורחים בכניסה לאירוע , מאפרות מקצועיות ,סדנאות יצירה, מופעים לכל המשפחה לפורים ,מתחם אטרקציות לקטנטנים ולגדולים. 

הפנינג פורים במשרדי החברה במהלך יום עבודה

אירוע בתוך כותלי המשרד או המפעל שלכם, תנו לנו להביא אליכם את אווירת הפורים, צוות בידור שלנו "פורץ" אליכם למשרד או לחברה בליווי רקדניות ומעגל מתופפים עושה המון שמח מרקיד ומלהיב את העובדים במהלך יום העבודה, חלוקת משלוחי מנות פעילויות והפעלות  עם המון הומור פורימי עליז במשרדי החברה, משחקי חברה ומזל, סדנאות אלכוהול היתוליות, תחרות תחפושות ועוד  המון  הצעות ורעיונות לאירוע הפורים שלכם.

 

אירוע פורים לעובדים זהו חג של כולם וזאת ההזדמנות שלכם ושלכן להפוך את עצמכם לדמויות אהובות וגיבורי על חלל או דמויות מפורסמות וידועות ,אין ספק כי פורים זהו שובר השגרה הרשמי של החברה וזאת ההזמנות שלכם להעניק לעובדים או לילדים אירוע פורים לחברה מהנה ומגבש.

אירוע פורים לעובדים זאת הזדמנות מצוינת להתחבר לעובדים במשרד וליהנות, על מנת להבטיח שהאירוע ייזכר וחשוב יותר יהפוך לסטאטוס בעמודי הפייסבוק של העובדים דרוש רעיון יצירתי ומנצח, אנו מזמינים אתכם ליהנות מהפקת אירוע פורים איכותי ומושקע ובלתי נשכח בקונספטים שונים ויחד אתכם בוחרים את הקונספט ומכאן כבר אפשר להתחיל לחלום על אירוע פורים שהעובדים שלכם לא ישכחו עד מסיבת פורים הבאה. אחרי שקיימנו והפקנו אירועים שווים לפורים לחברות וארגונים כבר למדנו משהו על איך להפתיע לרגש ולחדש באירועי חג הפורים וכמו בכל שנה אנו מכינים עבורכם חווית פורים מדהימה, חייגו אלינו 077-5534501 ואירוע הפורים שלכם יראה אחרת.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים