טלפון משרד: 077-5534501

הפקת נופש לחברות

 הפקת נופש לחברות בארץ ובחו"ל עושים עם צוות המפיקים שלנו בשימת דגש על תפירת הנופש מקצה לקצה, כולל טיסות, לינה, מיתוג הנופש, פעילויות אתגריות  ומגבשות, ארוחות מיוחדות בשילוב רעיונות מיוחדים ויצירתיים.
עבודה עם ספקים בעלי ניסיון ומענה לצרכים והתאמות עבור כל עובד בחברה, לנו ניסיון עשיר בארגון נופשים חווייתיים לחברות וארגונים ונבנה עבורכם חוויית נופש ופעילות שתעניק לעובדים נופש שהם לא ישכחו.

הפקת נופש לחברות בארץ ובחו"ל

הפקת נופש לחברות מקיימים עם צוות המפיקים שלנו כאשר המטרה העומד מולנו היא למלא אחר השאיפות שלכם בחשיבה יצירתית וחדשנית, בגמישות מחשבתית ובמצוינות בלתי-מתפשרת, עד לשביעות רצונכם המלאה. בין נופים אורבניים יפים או באזורים ירוקים ומרבדים מדבריים נגבש עבורכם פעילות משותפת, מרתקת ומאתגרת עם הרבה כיף והומור וכמובן תפריט איכותי, נדע להתאים את הנופש המושלם לכל חברה ולכל בית עסק שרוצה לפנק את העובדים שלו בהתאם לאופי העובדים, הגילאים והרצון הפרטי שלהם נוכל לארגן נופש בלתי נשכח שיישאר בתודעה לאורך זמן.

הפקת נופש לחברה עם מגוון אטרקציות

הפקת נופש חברה אולי נראית כמו משימה קלה, אולם בפועל מדובר במשימה מעט מאתגרת הדורשת המון חשיבה מדויק ת ידע וניסיון שלא לכל מנהלת או מנהל משאבי רווחה יש את האנרגיות והניסיון ובדיוק בשביל זה קיימות חברות מקצועיות אשר מתמחות ב הפקת נופש לחברות חווייתי ובלתי נשכח. חברת הפקת האירועים שלנו המתמחה בנופשי חברה מעמידה לרשותכם את כל הניסיון והידע בתחום אנו יודעים כי נופש חברה מנצח הוא כזה הגדוש בפעילויות ואטרקציות ומנוהל על ידי חברת הפקת נופשים מנוסה ומקצועית, החל משלב הרעיון אנו יוצרים עבורכם את הנופש הנכון והמדויק ביותר ומעמידים לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים דרך גיבוש המסלול והתכנית לנופש החברה. בדרך זו אנו נחסוך מכם את כאב הראש וההתעסקות ותאפשר לכם להגיע לנופש עצמו כשאתם רגועים ונינוחים.

ארגון נופש חברה

כאשר צוות ההפקה שלנו מתכנן הפקת נופש אנו דואגים ומשקיעים מאמץ רב להתאים את הפקת הנופש לערכי וצרכי החברה, החל מבחירת היעד, מקומות הלינה, האטרקציות, תפריטים ופעילויות, מיתוגים, עיצובים והפתעות והכל בהתאמה לקונספט שנבחר. אנו עומדים לרשותכם עם מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיבים לנופש הבא שלכם, צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 ותיהנו מנופש חברה מנצח.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים