טלפון משרד: 077-5534501

הפקת חתונות בטבע

הפקת חתונות בטבע דורשת מיומנות ניסיון רב והיכרות עם השטח עליו תתקיים החתונה, לנו בחברת ההפקה עירון יש את היכולות המקצועיות לקיים ולהפיק לכם חתונה בטבע אשר תשאיר את האורחים שלהם פעורי פה, לצוות ההפקה ניסיון של 30 שנה בתחום האירועים, ברשותנו לוקיישנים מנצחים לחתונה בטבע שלכם ואת הידע והכלים להפיק לכם את החתונה בדיוק כפי  שרציתם וחלמתם.

הפקת חתונות בטבע למה בכלל?

הפקת חתונות בטבע הייתה בעבר תחום שהמון זוגות לא רצו להתקרב אליו, כיום התחום של הפקת חתונות בטבע הפך לנפוץ הרבה יותר ולמקובל מבחינה תפישתית, ממש טרנד במובנים מסוימים של ענף החתונות בישראל, בכל זאת יש בחתונה כזו תחת כיפת השמיים ובמקום מיוחד בטבע משהו מיוחד ושונה מכל אירוע אחר.

יש להבין כי התשתיות המובנות מאליהן בגן אירועים או אולם(חשמל, מים, שירותים, ריהוט,מטבח, רחבת ריקודים) אינן נמצאות בהישג יד ויש להביאן ולהקימן בשטח, ובנוסף ישנם סעיפים רבים של בירוקראטיה שיש לטפל בהם טרם הפקת החתונה כמו כן נדרשת הכרות עם הארץ ויכולת קריאטיבית במציאת ואיתור המקומות המעניינים ביותר כאשר מקיימים הפקת חתונה בטבע, כל זאת בנוסף לארגון הקבוע הנלווה להפקת החתונה, באופן כללי ניתן לאמור כי דווקא בגלל האתגרים הרבים הכרוכים הפקת חתונה בטבע היא שעתם היפה של צוות המקצוענים שלנו שמתמחה בנושאים לוגיסטיים רבים ובהם אישורי מהנדס, פוליסות ביטוח, הכרה של השטח, סקיצות, מדידות ועוד.

הפקת חתונות בטבע מ – א' עד ת' עם ניסיון של למעלה מ 30 שנה

אנו מפיקים חתונות ואירועים בטבע בסגנונות שונים החל מחתונה פשוטה ביותר ועד חתונות יריד, חתונות בסגנון שוק או חתונות אלגנטיות מאוד אבל בטבע!! נדאג למכלול הגורמים והתיאומים שישתלבו לבסוף לכדיי אירוע מסוג אחר וזאת על מנת לחסוך לעצמכם המון כאבי ראש, טרחה והרבה כסף, הנובעים מאי הבנת התנאים המיוחדים שיש להפקות חתונה ובטבע, אנו מעמידים לרשותכם את ניסיוננו הרב באירועים מסוג זה.

נכון – קיימות לא מעט חברות קייטרינג, תאורה, תקליטנים, הגברה, עיצוב, ציוד ישיבה ועוד אשר עורכות אירועים בטבע אולם לא כל חברת קייטרינג או השכרת ריהוט ועיצוב מסוגלת להתמודד עם המורכבות הגבוהה כאשר מקיימים חתונה בטבע.

אנו מלווים אתכם בתהליך כולו – החל מאיתור הלוקיישן, המשך בבחירת הספקים המתאימים וכלה בהחזרת מקום האירוע לקדמותו וזאת בזכות הניסיון הרב והמצטבר שלנו בהפקות חתונות בטבע נוכל ליצור עבורכם יש מאין בכל מקום שרק תחלמו עליו.

בין סעיפי הפקת החתונה שאנו לוקחים עליהם אחריות ניתן למנות

אישור משטרתי להפקת חתונה בטבע כולל דיווח על מספר מוזמנים.

מעבר למשאיות הקירור והקייטרינג אשר מאפשרת גישה קלה ונוחה למתחם האירוע על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם.

גישה נוחה לאירוע ושטח חניה לאורחים.

אישורי מהנדסי חשמל, בטיחות ותשתיות.

אישורים מכל הגורמים הרלוונטיים בהם: קק"ל,רשויות מקומיות, מועצות מקומיות ומשטרה

החזרת מתחם החתונה לקדמותו ובכלל זה ניקיון הסביבה והשטח.

 חתונה בטבע זהו פרויקט מורכב ולא פשוט אז אם אתם מעוניינים ב"עוד חתונה" אנחנו לא בשבילכם יש המון חברות קייטרינג אטרקציות ותקליטנים שקוראים לעצמם "מפיקי אירועים" אולי זה מספק אתכם, אם אתם מעוניינים בחברת הפקת חתונות בטבע בעלת ניסיון רב לחתונה שלכם צרו איתנו קשר טלפוני עוד היום בטלפון 077-5534501 ומפיקי האירועים שלנו יפיקו לכם חתונה בטבע שעליה ידברו למחרת היום.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים