טלפון משרד: 077-5534501

הפקת חתונות בטבע

הפקת חתונות בטבע מספקת את התפאורה המדהימה ביותר ליום החתונה שלכם, האוויר הפתוח הנוף המדהים והשינוי המרענן לעומת אולם חתונות סטנדרטי וחנוק כל אלו תורמים להצלחת החתונה ולרושם המתקבל על ידי אורחיכם. חתונות בטבע ניתן לקיים חתונה בים או במדבר, חתונה בכרם , חתונה במטע פקאנים או אפילו אצלכם בחצר הבית. תוכלו לעצב ולסדר את מתחם החתונה כרצונכם כך שכל דבר יהיה ממוקם בדיוק ולפי טעמכם האישי. בחתונה שנפיק עבורכם בטבע תרגישו לרגע קט שהטבע עצר בכדי להיות נוכח ביום החתונה שלכם כי הפקת חתונות  מקיימים עם הטובים ביותר.

הפקת חתונה בטבע במרכז

הפקת חתונות בטבע הנה פנטזיה של המון זוגות שרוצים ליהנות מנוף ייחודי ומאווירה שונה ביום חתונתם, החוויה המתקבלת מחתונה שמתקיימת על חוף הים, ביער מרשים או במדבר הנה חוויה נעימה ושונה, הנוף, האוויר הצח והשינוי המרענן בכך שאין סביבכם ארבעה קירות, כל אלה תורמים להצלחת החתונה ולרושם המתקבל על ידי המוזמנים. אולם הפקת חתונה בטבע הנה משימה לא פשוטה ואפילו מורכבת ומצריכה ארגון חתונה יעיל והפקה יצירתית ומקורית עם המון מחשבה וחשוב לרדת לפרטים הקטנים ביותר כדי שלאורחים שלכם לא יחסר דבר במהלך החתונה, יש להפנים ולהבין כי התשתיות המובנות מאליהן באולם אירועים כגון ריהוט, תאורה חשמל, מים, שירותים,מטבח, רחבת ריקודים והגברה אינן נמצאות בהישג יד ויש להביאן ולהקימן בשטח החתונה, כמו כן נדרשת הכרות עם לוקיישנים ברחבי הארץ ויכולת קריאטיבית במציאת ואיתור המקומות המעניינים ביותר לצורך הפקת חתונות בטבע.

הפקת חתונות בטבע בדרום ובצפון הארץ

הפקת חתונות בטבע מקיימים עם צוות המפיקים של "Eron-events productions" שצברו ניסיון רב ב הפקת חתונות בטבע בים המלח והמדבר, ביער, בחופי הים ובמקומות נוספים ברחבי הארץ, אנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי להפוך את החתונה שלכם לחוויה אחרת וכדי שאתם והמוזמנים יוכלו להיות רגועים וליהנות ביום החשוב שלכם. נוכל להפוך כל פיסת טבע למתחם המושלם ליום החתונה וכל זאת תוך התאמה לתקציב החתונה ועד לכלל הפתרונות הלוגיסטיים בשטח. תהליך העבודה מתחיל באיתור המקום ליום חתונתכם החל משלב בניית הקונספט יחד אתכם נבנה את החתונה ונתחשב בכל הניואנסים הגדולים והקטנים כך שהתוכן והעיצוב יוכל להתלבש בצורה אידאלית בהתאם לרצונותיכם ודרישותיכם, הצוות שלנו דוגל , ברצינות במקצוענות ביצירתיות ובמצוינות, אנו בעלי ניסיון וידע והכי חשוב- אהבה לתחום החתונות מתוך תשוקה ליצירת רגעים בלתי נשכחים תוך חשיבה קריאטיבית ואסטרטגית בשילוב יכולות ארגון והפקה ומיומנויות תפעול ושליטה בספקים רבים וירידה לפרטים הקטנים ביותר, חשוב לנו להגשים את חלומכם ולייצר עבורכם שקט כך שגם בהכנות וגם בחתונה לא תצטרכו להתעסק בזוטות אלא תוכלו ליהנות ולחוות את היום הקסום והחשוב שלכם, אנו נדע לתת לכם תחושה של נינוחות להוריד מכם את הלחץ ולהפעיל בחן את כל האופרציה המורכבת הזאת שנקראת הפקת חתונה בטבע כך שתוכלו להתרכז באופן מוחלט בהנאה ובאושר שלכם ושל המוזמנים שלכם. המומחיות שלנו היא הפקת חתונות ויש לנו היכרות עם עשרות לוקיישנים שיתאימו לחתונה שלכם ובעלי מקצוע המובילים בתחומם, חייגו אלינו עכשיו ואל תחכו לטלפון 077-5534501 והחתונה שלכם בחיק הטבע תתקיים על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים