טלפון משרד: 077-5534501

אירוע בבית פרטי

אירוע בבית פרטי דורש המון השקעה וחשיבה ושליטה בפרטים רבים. כל הפקת אירוע פרטי בבית דורש השקעה מרובה ושימת לב לכל פרט ופרט באירוע. מניסיוננו הפקת אירוע בבית חייבת להיות מרשימה וזאת על מנת לעשות "וואו" גדול על אורחיכם, צוות ההפקה שלנו מאפשר לכם לסגור את כל נותני השירות תחת קורת גג אחת וחוסך לכם התלבטויות וריצות בין נותני השירות השונים. 

הפקת אירוע אצלכם בבית

אירוע בבית זהו טרנד חזק מאוד בתחום האירועים הפרטיים, בין אם מדובר בוילה או בבית פרטי עם בריכה מדובר באירוע שהוא המגרש שלכם אותו בו ניתן להגשים חלום ולעצב את החצר כרצונכם ולהפוך לגן אירועים ליום אחד עם עיצוב מרהיב תאורה נכונה וקייטרינג שווה, לעומת זאת ישנם אירועים שמתקיימים בבתים פרטיים שהמארח רוצה לספק לאורחיו אווירה אינטימית יותר לאורחים עם שף פרטי וידוע שמבשל ארוחת גורמה אישית ואורחים.


לאירועים בבית פרטי ישנו יתרון להיות מרהיבים יותר מאשר אירועים בגן אירועים או אולם אירועים מסודר, מאחר וכל תשתית האירוע מוקמת מאפס יש מקום ליצירתיות וביטוי לטעמו האישי של בעל הבית. בנוסף יש קסם באירוח הביתי שאותו לא ניתן למצוא באף גן אירועים או אולם שהתקיימו בו כבר אלפי חגיגות וחתונות. יש בבית אלמנט אחר שנוגע לליבם של האורחים ונותן ערך מוסף לאירוע בבית. אבל צריך לזכור כי הפקת אירוע חתונה בבית פרטי זהו אינו דבר פשוט אולם עם הצוות המנצח שלנו אנו יכולים להפוך כל חצר של בית פרטי למתחם המושלם לאירוע בקלות, אירוע שכל האורחים שלכם לא ישכחו המון זמן אחרי שיסתיים האירוע. בשנים האחרונות הופנם והובן כי  הפקת אירוע בבית זו אינה משימה קלה ולכן המון לקוחות מעדיפים להשאיר את המושכות לידי מפיקי אירועים  פרטיים בעלי ניסיון רב בהפקת אירועים בבתים פרטיים הלכה למעשה, בין אם מדובר בחתונה סולידית ורגועה או במסיבת יום הולדת בבריכה בחצר הבית שלכם לצוות המפיקים שלנו יש המון ניסיון בהפקת אירועים בבתים ירוץ יטרח ויוריד מכם לא מעט מכאבי הראש לקראת האירוע ויחד אתכם אנו נתכנן את הפקת האירוע אשר יתקיים אצלכם בבית הפרטי מא' ועד ת'.

הפקת אירוע קטן בבית

צוות המפיקים שלנו אחראי על תכנון האירוע שיתקיים אצלכם בחצר ובהם: סקיצות של הבית, צוות הקמות מיומן, הכוונת סדרנים וסידורי חנייה, עיצוב וסידורי הפרחים ומקומות הישיבה, השכרת שירותי צילום ותיעוד האירוע, בחירת תפריט נכון, סידור מקומות הישיבה בחצר ובבית, הדרכת צוות המלצרים, זמני יציאת מנות האוכל וסדר השמעת המוזיקה. כמובן שבכל שלבי התכנון האירוע אנו מתייעצים עם המזמינים ומתכננים את האירוע אצלכם בבית על פי דרישותיכם רצונותיכם ובהתאם לתקציב שהוגדר מראש.

ארגון אירוע בבית עם הצוות המנצח של עירון

קהל לקוחותינו זוכה ונהנה משירות כולל המטפל בכל צורכי האירוע אצלכם בבית, הקשבה מלאה לכל דרישותיכם ולרצונותיכם דאגה לפרטים הקטנים והגדולים וכל זאת במטרה אחת להביא אתכם ליום האירוע במינימום התעסקות ובמקסימום שקט נפשי בתהליך ושביעות רצון במהלך ותוך כדי האירוע שיתקיים אצלכם בבית. שנות הפעילות הרבות של החברה והמון אירועים בבתים פרטיים סיפקו לנו ניסיון ויכולות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר אשר אתם כלקוחותינו נהנים מהם ביום האירוע שלכם, בזכות מקצועיות מוניטין וניסיון אנו נפיק עבורכם אירוע בבית פרטי שיתאים לדרישותיכם וישמר בזיכרונכם וזיכרון אורחיכם כחוויה מיוחדת, כי ההשראה לכל אירוע בבית היא אתם ההפקה והדאגה לפרטים היא האחריות שלנו, אז צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 077-5534501 ואנו נפיק גם לכם אירוע בלתי נשכח. 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים