טלפון משרד: 077-5534501

חתונה בחצר הבית

חתונה בחצר הבית זו חוויה מיוחדת, אבל הפקת חתונה בחצר הבית לבד ללא חברת הפקת חתונות אינה משימה קלה לכל אחד ועל אחת כמה וכמה למי שאינו מנוסה בהפקת חתונות בחצר, לחברת ההפקה שלנו יכולות מקצועיות וניסיון מוכח בהפקת חתונות בחצר הבית, חתונה שכל האורחים שלכם לא ישכחו אותה המון זמן אחרי שתסתיים החתונה שלכם.

הפקת חתונה בחצר 

חתונה בחצר הבית אידאלית בעבור זוגות המחפשים רעיון מיוחד ליום החתונה שלהם כי כבר ידוע שחתונה בחצר הבית מעניקה הרגשה אישית וחמימה יותר, הרגשה של מקום מוכר ונעים ושל פינה שקטה ורגועה, תחשבו חתונה אצלכם בבית המקום שבו אתם "מרגישים הכי בבית" תרתי משמע, מקום שמחובר אליכם הכי הרבה ולפעמים אף המקום ממנו הגעתם, היתרון של חתונה בחצר הוא שאין צורך להביא את האולם לחצר הבית אלא להשתמש בחצר עצמה בתור גן אירועים תוך ניצול אוצרותיו ויתרונותיו. למעשה קל מאוד להפיק חתונות בחצר הבית בעזרת העיצוב והארגון הנכון ניתן להפוך את חצר הבית שלכם לגינה קסומה ומזמינה שתכיל את היום המיוחד והאישי שלכם. אולם הפקת חתונות בחצר דורשות המון תמרון בין נותני שירותים שונים שרק צוות הפקה מקצועי וקפדן יכול לתת לכם מענה ולכל צורך שמתעורר לפני אחרי ותוך כדי החתונה כדי שהחלום ייהפך למציאות, כמו כל חתונה שאנו מפיקים נבין את החצר ואת המגבלות והיתרונות ונתכנן יחד את כל הפרטים תוך התחשבות בצרכים שלכם  וניצור חתונה מרשימה ומנצחת.

ארגון חתונה בחצר הבית

לחברת ההפקה עירון יכולות מקצועיות וניסיון מוכח בהפקת חתונה , צוות המפיקים אחראי על תכנון החתונה שתתקיים אצלכם בחצר ובהם: סקיצות של חצר הבית, צוות הקמת תשתיות ובכלל זה חשמל ושירותים, סידורי חנייה וצוות סדרנים, עיצוב וסידורי הפרחים השולחנות והחופה, תיעוד החתונה והשכרת שירותי צילום, בחירת התפריט שילווה את החתונה, סידור מקומות הישיבה בחצר הבית, הדרכת צוות המלצרים והעובדים, זמני יציאת מנות האוכל, באיזו שעה תתקיים קבלת הפנים החופה וסדר השמעת המוזיקה, אנחנו  צברנו המון ניסיון וידע בהפקת חתונות בחצר הבית ונתכנן את החתונה בחצר הבית ואת המגבלות והיתרונות תוך התחשבות בצרכים שלכם החל משלב התכנון הראשוני, כמה אורחים נכנסים בחצר הבית איך למקם את הדברים כך שיהיה נוח לכולם ועד לסיום הקיפול והחזרת החצר במצב ההתחלתי, בדרך נציע פתרונות  קריאטיביים ויצירתיים בנושאים השונים ובהם חשמל, מים, מטבח, תאורה,הגברה ואקוסטיקה, הצללות, רחבת ריקודים, תיחומים, חניה, שירותים ניידים ועוד המון פרמטרים חשובים ובאופן כללי נהפוך את הבית לחוויה שרציתם, למן הפגישה הראשונית עם צוות מפיקי החברה תדעו שאתם בידיים טובות והמקצועיות ביותר. מעבר לפרטים הטכניים אנחנו לא הולכים להגיד לכם איך צריכה להיראות החתונה שלכם אנחנו רק דואגים שתהיה מוצלחת. בזכות מקצועיות וניסיון אנו נפיק עבורכם חתונה שתתאים לדרישותיכם ותשמר בזיכרונכם כחוויה מיוחדת עוד ימים רבים, זכרו כי חתונה בבית זהו פרויקט מורכב  שאתם נכנסים אליו אבל לא יודעים איך לצאת ממנו, על מנת שיום החתונה שלכם יהיה הצלחה מסחררת ולא כישלון חרוץ צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 077-5534501 ונבנה גם לכם חתונה בחצר הבית בלתי נשכחת. חושבים להפיק חתונה על הים? צרו איתנו קשר

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים