טלפון משרד: 077-5534501

נופש חברה לעובדים

נופש חברה לעובדים זהו אחד האירועים הכי מורכבים שהעובדים ממתינים לו כל השנה לכן זה דורש תכנון מדויק וביצוע מושלם סנכרון בין עשרות גורמים, וספקים טיפול מהיר בדברים בלתי צפויים והכל בחיוך ושלווה. לנו ניסיון רב בהפקת נופש חברה לעובדים בעשרות לוקיישנים מדליקים בארץ ובחו"ל עם תוכן איכותי ומרגש, אטרקציות שוות אוכל משובח המון FUN ומגוון מסלולי טיולים לחברות וארגונים בכל רחבי העולם והארץ אשר נבנו על ידי מיטב המדריכים בעלי רקע ידע אקדמי נרחב, לכל אחד מלקוחותינו אנו מרכיבים נופש חברה לעובדים על פי דרישה וקונספט ייחודי למחלקת הפקת הנופשים שלנו יש את הניסיון הכלים והניסיון על מנת לארגן לכם נופש חברה על פי בקשתכם ולחוות חוויות תרבותיות, מסלולי הליכה וטיולים ארוכים ומתגלגלים ברחבי הארץ והעולם.

הפקת נופש חברה לעובדים

הפקת נופשים לחברות בעולם ובישראל דורשת בראש ובראשונה מקצועיות שהולכת עם הקשבה, שירות אישי וירידה  לפרטים הקטנים והגדולים תוך תכנון מוקפד שבונה את הרגעים היפים שהופכים לזיכרונות. נופש חברה מוצלח מתחיל ראשית  בתכנון קפדני של פרטי הנופש מבחינת מקומות לינה אטרקציות וכיף, אתרי תיירות חשובים, השכרת היסעים, טיסות, רכבות,  יום כיף לעובדים במהלך הנופש ומדריכים מנוסים, למעשה אנו בעצם בונים עבורכם את כל הצרכים שלכם לכדי נופש מדהים ובלתי נשכח בארץ ובעולם תוך ליווי אישי בנופש עצמו.

ארגון נופש חברה

צוות ההפקה של "Eron-events productions" כבר הספיק להפיק נופשים לחברות ברחבי העולם והארץ לחברות וארגונים ובכל פעם הותאם הותאמה תכנית הנופש לתרבות הארגונית של החברה תוך שימת דגש מלאה וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר על מנת לתת לעובדים את התמורה המקסימלית שניתן להעניק. לצוות ההפקה שלנו ניסיון עשיר בארגון נופשים לחברות בארץ ובחו"ל, בין אם תבחרו בנופש חברה למספר ימים או נופש חברה בחו"ל אנו נבנה עבורכם חוויית נופש שלא תישכח ופעילות שתעניק לעובדים נופש בלתי נשכח. המשימה של המפיקים שלנו למלא אחר השאיפות והרצונות שלכם בחשיבה חדשנית ויצירתית תוך מצוינות ועד לשביעות רצונכם המלאה מהנופש. בין נופים מדבריים ואזורים ירוקים אנו נפיק עבורכם נופש חברה מהנה מרתק ומאתגר עם הרבה כיף וFUN וכמובן תפריט איכותי ושווה ומלונות מפנקים. אנו ננהל עבורכם אירועים לחברות החל מהרישום בהגעה, תכנון קפדני של תכנים בדרך אל בזמן השהות בנופש ובדרך חזור, צוות המפיקים שלנו מנוסה ומיומן בתכנון נופשים בארץ ובחו"ל מכל הבחינות וההיבטים תוך תפירה אישית של נופשים וטיולים במגוון סגנונות. מניסיוננו הפקת נופשי חברה זו משימה מורכבת ומאגרת שלא כל חברת הפקה מסוגלת להתמודד, כאן יש צורך להתאים באופן נכון את צביון הנופש לעובדים ולכן חשוב לדאוג שהם יקבלו את התנאים הטובים ביותר, במלונות מפנקים ויזכו לחוויות ולאטרקציות ייחודיות. נופש חברה ניתן לקיים בכל רחבי העולם והארץ בהתאם לנתונים שנקבל ובהתאם לדרישות הקבוצה נפיק לכם נופש שיתאים לכל עובדי החברה שכל אחד ואחד מהם ייהנה בו, לאחר שאנו ניקח חלק בהפקת נופש חברה הוא יהפוך לחוויה שונה ואחרת, צרו אתנו קשר טלפוני עוד היום בטלפון 077-5534501 והנופש שלכם יוצא לדרך.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים