טלפון משרד: 077-5534501

מפיקי חתונות בטבע

מפיקי חתונות בטבע שלנו אחראים על הפקת חוויה ייחודית, חתונה שאף אורח לא ישכח שנים רבות, רק תגידו מהו החלום והפנטזיה שלכם, בזכות הניסיון והידע המקצועי שלנו אנו מפיקים חתונות בטבע מרשימות ומדהימות ברחבי הארץ,-כי חתונה בטבע עושים רק עם חברת הפקה מנוסה שלה הידע והניסיון.

מפיקי חתונות ואירועים בטבע

מפיקי חתונות בטבע חוסכים מכם המון כאבי ראש וימצאו לכם בדיוק את מקום החתונה שמתאים וחלמתם עליו בהתאם לסגנון ולתקציב וללא התרוצצויות מיותרות. חתונה בטבע הנה פרויקט לא קל שמצריך המון אנרגיות וניסיון רב ורק מפיקי חתונות בטבע שמלווים אתכם לכל אורך הדרך יהפכו את החלום למציאות, התפיסה, החוויה, הקונספט זו המטרה שלנו לראות את האפשרויות, לחפש באופן מפתיע את הלוקיישן, המשך בבחירת הספקים המתאימים וכלה בהחזרת מקום האירוע לקדמותו. בזכות הניסיון הרב והמצטבר שלנו בהפקות חתונות בטבע נוכל ליצור עבורכם יש מאין בכל מקום שרק תחלמו עליו לצד ההקפדה על הפרטים הקטנים. העבודה שלנו כוללת פגישות עם ספקים בשטח, הוצאת אישורים מטעם הרשויות ומהנדסי בטיחות טעימות יחד עם הקייטרינג, עדכונים שוטפים, מדידות של השטח, בניית סקיצות ישיבה לוקיישן לחופה, קבלת פנים חנייה פגישות מסודרות לאורך התהליך בהתאם לרצונכם ולשביעות רצונכם המלאה זה המוטו שלנו, חתונה אחר חתונה בכל פעם מחדש.

מפיקי חתונות בשטח 

ישנם סעיפים רבים של בירוקרטיה שיש לטפל בהם טרם הפקת החתונה בטבע ולכן ההמלצה הרווחת היא שתשאירו לנו את העבודה השחורה וזאת על מנת למנוע מכם עגמת נפש, בנוסף להבין כי התשתיות המובנות מאליהן בגן אירועים או אולם אינן נמצאות בהישג יד ויש להביאן ולהקימן בשטח, באופן כללי ניתן לאמור כי דווקא בגלל האתגרים הרבים הפקת חתונה בחיק בטבע היא שעתם היפה של מפיקי חתונות בטבע שלנו שיודעים כי החתונה שלכם היא היום הכי חשוב שלכם ולכן אנו רוצים להצליח ולהפיק עבורכם חתונה בטבע שתתאים לכם ככפפה ליד, שתשדר את האני מאמין שלכם ושתענה על כל הציפיות שלכם ויותר, כי ההשראה לכל חתונה היא אתם, ההפקה היצירתיות והדאגה לפרטים הקטנים זאת ההתמחות שלנו, חייגו אלינו לטלפון 077-5534501 ונבנה גם לכם חתונה בלתי נשכחת.

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים