טלפון משרד: 077-5534501

ימי גיבוש לחברות

ימי גיבוש לחברות בכל רחבי הארץ מקיימים עם חברת "ERON-EVENTS PRODUCTION" המתמחה בימי כיף לחברות, אנו נותנים מענה לכל חברה הרוצה לקיים יום כיף איכותי ושווה, למן פגישתכם הראשונית עם צוות המפיקים של עירון תקבלו מענה זריז יעיל ומקצועי ליום הגיבוש הבא שלכם.  

הפקת ימי גיבוש לחברות

ימי גיבוש תורמים ללכידות בצוות ומשפרים את מערכות היחסים בין העובדים, זהו אחד האירועים החשובים ביותר בארגון ועליו להיות מתוכנן בקפידה ובצורה המותאמת לאופי האורחים, גילאים, הוויי וחיבור בין העובדים, מזג האוויר ומטרת האירוע, ימי גיבוש יכולים להתקיים בפורמטים שונים, בין אם כאירוע קונספט או מיקום כגון חוף הים או ביער המלווה באטרקציות שונות ובין אם פעילות שיכולה לשלב אתגר, דינמיקה קבוצתית או כל דבר אחר שהוא מתאים לאופי החברה או הקבוצה. הפקת ימי גיבוש לחברות נבנים החל משלב הקריאטיב שצריך להיות מקורי ומפתיע כך שכולם יצפו לקראתו חוויה שבה העובדים יצלמו וירצו לשתף את חבריהם במדיות החברתיות. המפיקים שלנו יידעו להקשיב ולתכנן יחד אתכם יום גיבוש משמעותי שהעובדים יזכרו לטובה ולאורך זמן,. אנו יודעים כי עובד שמשקיעים ומטפחים אותו הוא עובד טוב יותר בעל מוטיבציה גבוהה ביותר לארגון או לחברה בה הוא עובד, ככלות הכל אותם ימי גיבוש הם חלק אינטגרלי מזהותה של החברה או הארגון כפי שהוא מצטייר בעיני העובדים. הפקת ימי גיבוש לחברות איכותיים ומושקעים יותר הם סימן להשקעת החברה בעובדים. במילים אחרות ימי גיבוש שווים ומושקעים מאותתים לעובדים כי החברה בה הם עובדים מעריכה אותם ורואה בהם חלק חשוב מהדרך לשגשוגה והצלחתה. י

ימי כיף לחברות וארגונים 

המפיקים שלנו מתמחים בהפקת ימי גיבוש קטנים קטנים וממוקדים ועד לימי גיבוש מורכבים בכל רחבי הארץ ,יכולת והבנה בבניית תכנים וקונספט נכון עבור כל יום גיבוש מיום גיבוש מחלקתי ועד יום גיבוש המוני, 35 שנה בענף האירועים והמון הפקות של ימי גיבוש לחברות סיפקו לנו יכולות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר אשר אתם כלקוחותינו נהנים מהם, שלב ההפקה מבוסס על דיוק התיאום בין הספקים השונים, ניהול הזמנים ואיתור פתרונות לתקלות בזמן אמת. ההצלחה בכל אלה מבוססת על מומחיות, ניסיון ומיומנות שנרכשה לאורך שנים רבות של הפקת ימי גיבוש. להפקה מוצלחת יש את החתימה שלה ואי אפשר להשוות תוצאה של אירוע חובבני שמנהלת משאבי אנוש מקיימת ללא חברת הפקות לאירוע שהופק באופן מקצועי על ידי הצוות שלנו בעיקר כשמדובר על ימי גיבוש ואירועים בהיקפים גדולים ועתירי תקציב. כבר הספקנו להפיק ברחבי הארץ ימי גיבוש מתגלגלים ועד לימי גיבוש מפנקים בבריכה ובחוף הים, ניסיוננו הרב בהפקת ימי גיבוש הביא אותנו לרמת מיומנות איכות ושירות ללא פשרות, אנו מתכננים את יום הגיבוש עד לפרטים הקטנים מול אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר, לכל אחד מלקוחותינו אנו מרכיבים את הפעילות על פי קונספט ייחודי התפור רק לכם ולמעשה אין יום גיבוש הדומה ליום אחר. הפעילויות שאנו מארגנים בימי הגיבוש נעשות בהקפדה ועל איכות מושלמת ואנו שמים דגש על יצירת קשרים חברתיים בין העובדים בצורה המהנה ביותר, גישת העבודה ותפיסת העולם שלנו דוגלת במצוינות, ברצינות במקצוענות וביצירתיות, ניסיון וידע רב. קהל לקוחותינו זוכה ונהנה מ"שירות כולל" המטפל בכל צורכי ההפקה ביום הגיבוש שלכם, הקשבה מלאה לכל דרישותיכם ולרצונותיכם, דאגה לפרטים הקטנים וכל זאת במטרה אחת  להביא אתכם ליום הגיבוש בביטחון מלא, במינימום התעסקות ובמקסימום שקט נפשי בתהליך, ושביעות רצון במהלך ותוך כדי יום הגיבוש.רק תאתגרו אותנו ואנו נבנה עבורכם יום גיבוש חוויתיי ומשגע בשילוב התכנים המתאימים ביותר לצרכים למטרות ולתרבות הארגונית של החברה, צוות המפיקים שלנו עומד לרשותכם בטלפון 077-5534501 ומספק שירות מנצח של הפקת ימי גיבוש לחברות. 

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים