טלפון משרד: 077-5534501

יום כיף לחברות

יום כיף לחברות ימי וערבי גיבוש בקונספט מיוחד המשלבים תכנים מגבשים, טיולי אקסטרים, ימי ספורט אתגריים, ימי כיף בחופי ים ובווילות משגעות על כל אלו ועוד אחראי הצוות שלנו שמפיק יום כיף לחברות משגע ובלתי נשכח מזה 35 שנה. 

הפקת יום כיף לחברות

יום כיף לעובדים ולחברות חייב להיות יצירתי איכותי ומעניין על מנת שהעובדים יחכו ליום הכיף הבא, אבל לקיים יום כיף לחברות זה לא דבר קל ונח למי שאינו מנוסה, רק חברת הפקה מנוסה תספק לכם את כל הפרמטרים להפקה של יום כיף , לכם יהיה הרבה יותר נוח אם תמצאו את ההפעלות, המיתוג, ההיסעים הקייטרינג, השכרת הציוד והמקום תחת מטרייה אחת מאשר לדאוג לכל פרמטר ורכיב בנפרד, וכמובן מיותר לציין שזול יותר לסגור את הכל את הכל על ידי גורם אחד מאשר כל דבר בנפרד.

הצוות שלנו מסתכל על הפקת יום כיף לחברות דרך נקודת המבט שלכם, אנו לוקחים את הדרישה הכללית ומתבלים אותה בפרטים הקטנים וכך מרכיבים את תמונה אחת מושלמת, בכדי לעשות זאת צריך לחשוב על משהו ו"לצאת מהקופסא" אותו "משהו אחר" הוא זה אשר עושה ההבדל מעוד "יום כיף" ליום כיף שעושה וואו, הכל תלוי בכם, ביעדים בתקציב ובדרישות שתציבו לנו, צוות המפיקים ידע להקשיב לכם, להציע ולתכנן יחד אתכם יום כיף מרגש ושווה שהעובדים יזכרו לטובה ולאורך זמן. 

יום כיף לחברות במרכז, בצפון ובדרום הארץ

יום כיף הוא יום שעיקרו לגבש בין עובדי החברה וישפר את תפוקת העובדים בחברה. מנהל -שאלת פעם את עצמך האם אתה מרוצה מהתנהלות העובדים שלך? האם העובדים שלך עומדים ביעדי החברה שהגדרת מראש? במידה וענית כן – כדאי לשקול להוציא את העובדים ליום כיף כי מגיע להם יום כיף בלתי נשכח לעובדי ומנהלי החברה, יום כיף לחברות שהעובדים שלכם ידברו עליו עוד הרבה אחריו. צוות ההפקה שלנו נותן דגש רב על ההנאה שביום הכיף כאשר כל הליך הבנייה שלו נעשה יחד אתכם כדי להפיק יום כיף שמצד אחד תהיה בו אווירה נעימה ופעילויות שיסבו הנאה למשתתפים ומאידך תושג בו גם מטרה ויועברו בו מסרים נדרשים ולהפעיל יצירתיות,  צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 ואנו נבנה עבורכם יום כיף, מהנה ומגבשת בשילוב תכנים למטרות לצרכים ולתרבות הארגונית של חברתכם.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים