טלפון משרד: 077-5534501

יום כיף בחוף

יום כיף בחוף הים כולל אטרקציות שוות ופינוקים עושים רק עם חברת הפקת אירועים המנוסה באירועי חוף הצוות שלנו מתמחה ב ימי כיף בחוף ולנו יש מגוון חופים ברחבי הארץ בהם תוכלו לקיים אירוע חברה בחוף הים הכולל המון אטרקציות וכיף.

הפקת יום כיף בחוף הים

יום כיף בחוף זו הזדמנות מצוינת עבור עובדים ומנהלים להתגבש ולעשות צעד נוסף כחלק מהתפתחות והתרבות הארגונית של החברה, חברות מכל הסקטורים העסקיים מחפשות לקיים יום כיף בים שיוכל להעניק להם את האפשרות להתגבש ליהנות ולקחת פסק זמן משטף העבודה העמוס. אין דבר יותר מרענן מטבילה בים עם כל החבר'ה מהמשרד, יום כיף בים במהלכו יוכלו העובדים להתפנק עם אטרקציות שוות, עמדות אוכל ושתייה והמון פינוקים. ביום כיף שנפיק לכם בחוף הים תוכלו ליהנות מיום כיף הכולל הפקה מוקפדת ומגוון אטרקציות, אנו דואגים לבניית המתחם בחוף הים עיצובו ומיתוגו ונשלב בין רמת האירוח והנוחות הגבוהה ביותר לאווירה הקסומה של הים בעזרת הניסיון שלנו כחברת הפקות.

יום גיבוש בחוף

יום כיף בחוף מקיימים עם חברת הפקה המנוסה באירועי חוף, החל משלב הרעיון הראשוני, דרך גיבוש הקונספט, יצירת עולם התוכן הייחודי לים וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לאירוע, אנו בונים לכם יום כיף בים ולפי הצרכים המטרות והחלומות שלכם, צוות החברה יוצר  עבורכם את יום הכיף הנכון והמדויק ביותר ומעמידים לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים שלנו. לנו ניסיון של שלושים בהפקת ימי כיף וגיבוש ואנו מפיקים ימי כיף בחוף בהצלחה רבה, נבנה לכם יום כיף בים מקורי ומפתיע שכולם יצפו לקראתו, חוויה שבה העובדים יצלמו את חבריהם בים וירצו לשתף אותם במדיה החברתית.

צוותי ההפקה שלנו יידעו להקשיב לכם ולתכנן יחד אתכם יום כיף בחוף שהעובדים יזכרו לטובה ולאורך זמן, אנו נתאים את התכנים לאווירת החוף כך שיום הכיף יהפוך מעוד יום כיף לחוויה ייחודית תוך תכנון מוקפד עם שימת לב רבה זה מה שיהפוך את יום הכיף בים לחוויה אחת גדולה, לכם רק נותר לחייג 077-5534501 ולהגיע כאורחים לאירוע שלכם בחוף הים.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים