טלפון משרד: 077-5534501

חברת הפקת אירועים עסקיים

חברת הפקת אירועים עסקיים המובילה עירון מתמחה במתן פתרונות לאירועים העסקיים אותם מקיימת החברה במהלך השנה. בין אם מדובר באירועים לכלל העובדים, אירועי תמריץ, נופשים, אירועים ללקוחות ופעילויות קד"מ, אנו יודעים להתאים את שפת הארגון, אופיו ותרבותו לאירוע שיראה ירגיש וידבר באופן הכי טבעי כחלק אינטגרלי מפעילות החברה

חברה מובילה להפקת אירועים עסקיים

אירוע עסקי הוא הזדמנות עסקית לביסוס מעמדה של החברה לרענון מיתוגה, לחיזוק וגיבוש ההון האנושי, בנוסף הפקת אירוע עסקי מוצלח הוא זה המשלב בין מסרים ארגוניים ייעודיים לבין פעילות חברתית מעשירה ומגבשת. ולכן ברור מדוע יש לקחת בחשבון את כל הפרטים הגדולים והקטנים בהפקת אירועים עסקיים, זו גם הסיבהׁׁ (אבל לא העיקרית) שבגללה המון חברות וארגונים לוקחים את שירותי ההפקה של "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" חברת הפקת אירועים עסקיים המתמחה בהפקת אירועים עסקיים לחברות וארגונים ומוסדיים.

חברת הפקת אירועים עסקיים "ERON-EVENTS PRODUCTIONS"

עם ניסיון של 35 שנה בתחום האירועים ולאחר אין ספור אירועים עסקיים מנצחים, אירועי חברה, נופשים, טיולים ברחבי הארץ והעולם, כנסים שיווקיים ורפואיים עם רקורד עשיר של הפקת אירועים למיטב החברות והארגונים לרשות החברה צוותי הפקה מקצועיים ורשת קשרים רחבה וענפה המאפשרים לה להעניק ללקוחות החברה שירות מלא מקצה לקצה החל משלב התכנון ועד שהאורות כבים, צוות חברת הפקת אירועים עסקיים של "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" ידע לתת מענה מושלם לכל אירוע חברה,כנס מקצועי, ימי כיף לעובדים, נופשים לעובדים ובני משפחותיהם ואירועים פנים ארגוניים כגון: אירוע סיום שנה, יום האישה, מסיבות פורים ועוד המון אירועים.

אם הגעתם אלינו כנראה שגם אתם מאמינים שתוכן מעניין עשיר, חכם ומדויק לצד הפקה איכותית ברמה הגבוהה ביותר- הם מרכיבי המפתח להצלחת האירוע הבא שלכם, צוות ההפקה, הקריאייטיב, אנשי התוכן, ואפילו צוותי הרישום והלוגיסטיקה כולם מנוסים ומקצוענים בתחומם שלקחו חלק בהפקות תוכן מגוונות ומוצלחות ברחבי הארץ והעולם וזה אומר שניקח לתשומת ליבנו את כל הפרטים שירכיבו את החגיגה. זה כולל את המוזיקה, את בחירת הפריים לוקיישן, את התפריט המנצח ואפילו את הצבעים שאתם נעצב את האירוע, כך שתוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהייה אירוע בלתי נשכחת שכולם ידברו עליו למחרת במשרדי החברה .

כן-המומחיות שלנו היא בדיוק בערך המוסף הזה המספק גם לכם וגם לקהל שלכם חוויה עוצמתית שנחרטת בזיכרון, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר בטלפון 077-5534501 עם הצוות המקצועי של "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" ולהכיר חברת הפקת אירועים עסקיים שתוכל להגשים לכם את החלום

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים