טלפון משרד: 077-5534501

חברת הפקות אירועים

חברת הפקות אירועים לחברות ופרטיים המתמחה בפיצוח בריפים מורכבים שדורשים קראייטיב יצירתי זאת ההתמחות שלנו מזה 35 שנות הצלחה, אנו עוסקים בתכנון והפקת אירועים לחברות ופרטיים ברחבי העולם והארץ ובכל מקום בו ניתן ואפשרי לקיים אירוע בלתי נשכח.

חברת הפקות אירועים אחראית על הצלחת האירוע החל משלב הרעיון הראשוני, חברת הפקות אירועים מתמחה בהפקת אירועי בוטיק ועד לאירועים מורכבים והמוניים בכל רחבי הארץ והעולם תוך יכולת והבנה בבניית קונספטים ותכנים נכון עבור כל אירוע עסקי הכולל: אירועי חברה, כנסים, נופשים לחברות, ימי כיף , אירועי השקה, מסיבות עיתונאים או אירועים פרטיים ובהם: הפקת חתונות, אירועי בר-בת מצווה מסיבות ימי הולדת והחלפת קידומת, ימי נישואין, חנוכות בית, חינות, יציאה לפנסייה, על כל אלו ועוד חברות הפקה אירועים אחראיות ולמעשה המוציאות לפועל את האירוע שלכם. אנו חברת הפקות אירועים בעלת ניסיון וותק שנעמיק לכם שקט נפשי לכל אורך תהליך הפקת האירוע ובמהלכו, לצוות ההפקה שלנו המון סבלנות, רגישות ואהבה רבה לעולם הפקת האירועים תוך שילוב סטנדרטים גבוהים והקפדה על פרטי פרטים, גימור מושלם, מקצועיות ופרפקציוניזם לאורך כל התהליך והפקתו תוך הקפדה על תזמון מושלם. במסגרת תהליך ההפקה נפנה לכל נותני השירות ובהם, לוקיישן נבחר, קייטרינג, עיצוב ,תיעוד האירוע, חברות אבטחה וכוח אדם וכדומה, תכנון לוח הזמנים יתואם אתכם טרם האירוע כך שניתן יהיה לפקח ולוודא שהאירוע מתנהל כשורה כאשר את כל מהלך האירוע יתפעל הצוות המנצח שלנו מאחורי הקלעים. 

הצוות קשוב לכל מקום אליו תבקשו להגיע ואנו נפיק לכם אירוע שיישמר בזיכרונכם וזיכרון אורחיכם כחוויה מיוחדת עוד ימים רבים, החל משלב הפנייה צוות המפיקים יטפלו בכם בנגיעה אישית, יחדיו נבחר את מבוקשכם ונגשים לכם את החלום והרעיון שלכם, בזכות ניסיון מקצועיות ומוניטין של 30 שנות הצלחה אנו נפיק לכם אירוע מנצח שיתאים לדרישותיכם וישמר בזיכרונכם וזיכרון אורחיכם כחוויה מיוחדת עוד ימים רבים. אנו יוצרים עבורכם את האירוע הנכון והמדויק ביותר ומעמיד לרשותכם בכל עת את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים דרך גיבוש הקונספט, סגנון התפריט שיוגש באירוע יחד עם העיצוב הנבחר אנו יוצרים את התסריט הנכון לאירוע על פי צביון ואופי  האורחים ומהות האירוע. בהפקת אירוע המתנהל בצורה חלקה האורח שיהיה נוכח באירוע לא ירגיש ביד המכוונת של ההפקה אלא יזכה בחוויה ייחודית שתשדר את האני מאמין שלכם ושתענה על כל הציפיות שלכם ויותר, כי חברת הפקת אירועים מנוסה המתמחה בירידה לפרטים הקטנים ביותר זאת העבודה שלנו וההתמחות שלנו, אז צרו קשר בטלפון 077-5534501 ונבנה גם לכם אירוע מנצח ובלתי נשכח.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים