טלפון משרד: 077-5534501

חברות הפקת כנסים

חברות הפקת כנסים אחראיות על הצלחת הכנס הבא שלכם בשילוב תכנים המותאמים לאופי החברה המזמינה ויצירת חוויה מדויקת תוך חידוש גיוון והפתעה לבאי הכנס בזכות שילוב מנצח של תכנון דקדקני ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

חברות הפקת כנסים ותערוכות

חברות הפקת כנסים אחריות על הפקת ימי עיון וסמינרים, כנסים, ועידות ותערוכות מכנסים רפואיים קטנים ואינטימיים ועד כנסים מרובי משתתפים, מכנסי יום אחד ועד כנסים המתפרסים על פני מספר ימים, כמו כן חברות הפקת כנסים אחראיות על התכנון הנדרש מכם כך שתוכלו להתרכז בלקוחות שלכם אשר מגיעים לכנס. מניסיוננו כל חברה המקיימת כנס קטן כגדול חייבת להיעזר ב חברות להפקת כנסים שלוקחות בחשבון את מאפייני החברה ויוצרות עבורם חוויה ייחודית. 

הכנסים בהפקתנו מעניקים גיוון וחידוש בזכות שילוב מנצח של תכנון מעמיק והקפדה על הפרטים הקטנים כגדולים, ההבנה בחשיבות ובתרומה העסקית של כל כנס לחברה. לצוות  שלנו יש את הכלים המתאימים לארגון כנסים מקצועיים מדעיים ישראליים רפואיים ובינלאומיים כך שבתום הכנס מי שמרוצה זה לא רק אתם אלא גם המוזמנים שלכם,חשוב לזכור כי הצלחת הכנס היא לא דבר שיש לזלזל בו בעיקר כאשר מדובר בכנס שמוניטין החברה עומד על הפרק, הצלחתו של הכנס הכנס תשפיע על טיב העסקים והעסקאות אותם החברה מקיימת ועל כן יש לקחת את הכנס ברצינות רבה. בנוסף הצוות שלנו אחראי על  מתן סל פתרונות יצירתיים תוך הדרישות והצרכים הייחודיים של כל אחד מכם, במקביל לתכנון ועיצוב הכנס אנו דואגים באופן מלא לשאר הפרטים ובהם: ביטוחים, נהלי אבטחה ואישורי מהנדס בטיחות, יצירת קשר עם ספקים מובילים, ניהול ועמידה בלוחות זמנים ותכנון ובקרה תקציבית, כל אלו ועוד עם הניסיון שלנו מאפשר לכם לקיים כנס עדכני, מהנה ומותאם לדרישותיכם.

חברות הפקת כנסים מקצועיים

אנו משקיעים המון מחשבה רבה בלימוד וניתוח קהל היעד וגיבוש הקונספט המתאים לכנס שלכם ומציעים מגוון רחב של שירותי הפקות כנסים החל משלב הקריאטיב ועד לביצוע בפועל והכל באמצעות צוות מפיקים מנוסה עם ניסיון רב אשר נרכש לאורך שנים של התמחות בעולם הפקת כנסים ואירועים, אז עם גם אתם מעוניינים בכנס איכותי וללא פשרות צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 או בדף יצירת הקשר לכנס הבא שלכם.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים