טלפון משרד: 077-5534501

חברה להפקת כנסים

חברה להפקת כנסים עם ניסיון של 30 שנה בתחום האירועים, לנו היכולות לבצע הפקת וארגון כנסים מקצועיים ורפואיים, כנסים מדעיים מוקפדים ברמה איכותית גבוהה, צוות ההפקה שלנו מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום האירועים ויפיק לכם כנס מרשים שיעביר את המסר אותו תרצו לשדר.

חברה להפקת כנסים

שירותי ארגון הכנסים שאנו מציעים מבוססים על מספר עקרונות המסייעים לנו כ חברה להפקת כנסים להפיק כנסים איכותיים המותאמים לקהל לקוחותינו

גיבוש ובניית הכנס – צוות ההפקה שלנו מלווה אתכם משלב גיבוש הקונספט, תכנון הכנס ועד לפרוק הכנס. בכל שלב של התהליך נחסוך מכם את העיסוק בלוגיסטיקה, בתכנון המפורט הנדרש ובתאומים כך שתוכל להתרכז בתכנים ובלקוחות הכנס.

איתור לוקיישן – נדמה ש-50% מהצלחת הכנס טמונה בבחירתכם במקום המארח את הכנס, בבחירת הלוקיישן אנו מתייחסים בעיקר לנראות הכללית, להתאמת הגודל, לאווירה שהוא מייצר, גישה לנכים, מקומות חניה ועוד.

רישום לכנס – החל משלב בניית אתר רישום וסליקה, טיזרים מקדימים וצוות רישום ודיילות בכניסה לכנס.

 מפרט טכני – ארגון כנסים מושכל דורש עבודה רבה. לציוד הטכני הנדרש חשיבות רבה להצלחת הכנס, מחשבים, מקרנים, רמקולים, מיקרופונים, מגברים, תאורה, תפאורה, ציוד תרגום סימולטני ועוד – כל אלו מהווים חלק בלתי נפרד מכל כנס אנו מוודאים כי הכל עובד כמו שצריך ומגובה על כל צרה שלא תגיע.

מיתוג הכנס – תהליך המיתוג כולל קביעת שם, מסרים תקשורתיים, תקשורת שיווקית ועוד, בשלב המיתוג אנו עובדים עם סטודיו הבית ונעזרים בשירותים של מעצבת גרפית על מנת להפיק חומרים פרסומיים ושיווקיים ברמה.

חווית הכנס – ייחודיותו של כל כנס תלויה ביצירתיות שלו אנו מאמינים ויודעים כי כל אורח המוזמן לכנס חייב להפנים כי הוא מצוי במרכזה של חוויה עצומה שתיחרט בזיכרונו לאורך זמן.

מניסיוננו כל לקוח זקוק וצריך חברה להפקת כנסים אשר תיקח בחשבון את מאפייני החברה הייחודיים ותיצור עבורם חוויה שאתם לא תשכחו ואחרים לא יפסיקו לדבר עליה נדגיש- אם אין באמתחתכם הידע והניסיון בארגון או הפקת כנסים אל תיכנסו להרפתקה שממנה יש לכם רק מה להפסיד. השאירו את העבודה הקשה לחברת הפקות מסודרת, עירון הפקת אירועי חברה תשתף עמכם פעולה ביצירת הכנס האפקטיבי ביותר תוך שילוב תכנים חווייתיים מתאימים ויצירה של תדמית איכותית מקצועית ונכונה עבורכם כבסיס אפקטיבי ונעים להעברת מסרים הניסיון המקצוענות, טאץ' יצירתי ואישי, צרו איתנו קשר טלפוני בטלפון 077-5534501 או בדף יצירת הקשר לכנס מנצח.  

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים