טלפון משרד: 077-5534501

וילה ליום גיבוש

וילה ליום גיבוש לחברות וארגונים לחברות וארגונים ברחבי הארץ, עירון הפקת אירועים יפיקו לכם אירוע גיבוש משגע בוילה שווה הכוללת אטרקציות מגניבות ומהנות, משחקים במים ועל הדשא והמון פינוקים שווים.

וילה לערב גיבוש

וילה ליום גיבוש מתאימה לחברות וארגונים אשר יוצאות לבילוי משותף על מנת להפוך לקבוצה יותר מאוחדת ומגובשת. הוילות שהתאמנו לכם ליום הגיבוש שלכם מייצרות את רגעי הקסם שלכם באווירה פרטית אישית ומשפחתית, הווילות מתאימות לאלו הרוצים אירוע מיוחד וייחודי אשר "נתפר" בדיוק לפי המידות שלהם ומעניק לכם את האפשרות לבחור בעצמכם את הפרטים הגדולים והקטנים ליום הכיף והן כוללות את כל התנאים שיהפכו האירוע לחוויה מתוקה ומרגשת. בוילות לאירועים שאנו מציעים תוכלו להנות ממתחם גדול המתאים לקבוצות שונות, מאטרקציות מגניבות ומהנות, ממשחקים רבים לקבוצות, מבריכות שחייה ג'קוזי מפרטיות מושלמת ומפינוקים שווים.

הפקת ערב גיבוש בוילה

הפקת יום כיף לעובדים בוילה דורשת מיומנות וניסיון רב אותו צברנו במהלך השנים בהם אנו מפיקים אירועים לחברות וארגונים ,המקצוענות, הניסיון,היחס האישי, השירות המהיר ומגוון האפשרויות המוצעות הם המייחדים את צוות הפקת האירועים של "Eron-events productions" צוות נמרץ ויצירתי הנשען על ניסיון מוכח של אירועים רבים בווילות שהפקנו ברחבי הארץ, הבנה מעמיקה ושילוב מנצח בין הדרישות וההבנה של לקוחותינו, הופכים את יום הכיף בוילה למרגש עבורנו,כי זה מה שאנו יודעים ואוהבים לעשות. אנו מתמחים מזה 30 שנה בארגון הפקה וניהול של אירועים חוויתיים ברחבי הארץ, ניסיוננו הרב בהפקת אירועים לחברות וארגונים מתבסס על הידע המקצועי הרב שצברנו ומבטיחים לכם יום כיף בווילה שלא ישכח במהרה.

צוות ההפקה של "Eron-events productionsמתמחה בהפקת אירועים בווילות ברחבי הארץ, אנו נתכנן את יום הכיף נבין את המקום ואת המגבלות והיתרונות ונתכנן את כל הפרטים החל משלב התכנון, בדרך נציע פתרונות יצירתיים למיתוג ועיצוב הווילה ובאופן כללי נהפוך יום הכיף בוילה לחוויה שרציתם, אז צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 ויום הכיף שלכם יוצא לדרך. 

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים