טלפון משרד: 077-5534501

הפקת נופש חברה

הפקת נופש חברה בעולם ובישראל דורש מקצועיות ושירות אישי שמגיע לצד תשומת לב לפרטים תוך ותכנון מוקפד בונה את הרגעים שהופכים לזיכרונות, הפקת נופש חברה מוצלח מתחיל בתכנון קפדני של כל פרטי הנופש והוא מגיע עד לליווי אישי בנופש עצמו אם זה במחזור אחד או יותר, צוות המפיקים שלנו מתמחה בתכנון נופשים לעובדים ובני משפחותיהם בחו"ל ובישראל מכל הבחינות וההיבטים תוך תפירה אישית של נופשים וטיולים וידע במגוון סגנונות נופש וטיול.

ארגון והפקת נופש חברה בארץ ובעולם

הפקת נופש חברה זאת המומחיות שלנו, צוות ההפקה שלנו כבר הספיק להפיק נופש חברה לחברות וארגונים ובכל פעם הותאם הותאמה תכנית נופש תוך שימת דגש מלאה וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר על מנת לספק לעובדים את התמורה המקסימלית שניתן להעניק. אנו ננהל עבורכם נופש חברה החל משלב הרישום בהגעה, תכנון קפדני של תכנים בדרך אל הנופש בזמן השהות בנופש ובדרך חזור, צוות המפיקים שלנו מנוסה ומיומן בתכנון נופש חברה בארץ ובחו"ל מכל הבחינות וההיבטים תוך בנייה אישית של נופשים וטיולים במגוון סגנונות ורמות קושי. מניסיוננו הפקת נופש חברה זו משימה מורכבת ומאגרת שלא כל חברת הפקת אירועים מסוגלת להתמודד, כאן יש צורך להתאים באופן נכון את הנופש לעובדים ולכן חשוב לדאוג שהם יקבלו את התנאים הטובים ביותר, במלונות מפנקים ושווים ויזכו לחוויות בלתי נשכחות. נופש חברה ניתן לקיים בכל רחבי העולם והארץ בהתאם לנתונים שנקבל מכם ובהתאם לדרישות החברה נפיק לכם נופש חברה שיתאים לכל עובדי החברה שכל אחד.

הפקת נופש חברה מגבש לעובדים

 ניתן לקיים הפקת נופש חברה בכל רחבי העולם והארץ תוך התאמה מדויקת, אנו מנתחים את אופי הקבוצה המזמינה, מהו הערך המוסף אותו אתם מבקשים להעניק לעובדי החברה ואיך לתרגם את זה לנופש חברה נשכח. הפקת נופש חברה חובק בתוכו יכולת התארגנות והפקה אשר תאפשר עמידה בלוחות הזמנים ותכנון מדויק וללא טעויות, בחירת מדריכים ספקי תוכן תיירות ואטרקציות המתאימים לכם. לנו יש מגוון תכניות של נופשים בכל רחבי הארץ והעולם שנבנו על ידי מיטב מורי הדרך בעלי רקע ידע רחב ואנו נתאים את הנופש  לצורכי החברה תוך דאגה לכל הפרטים ובהתאם לנתונים שנקבל בהתאם לדרישות הקבוצה נארגן נופש חברה שיתאים לכל משתתפי הקבוצה שכל אחד ייהנה בו. למחלקת הפקת הנופשים שלנו יש את הניסיון והכלים על מנת לארגן לכם נופש חברה על פי בקשתכם ולחוות מסלולי הליכה וטיולים ארוכים ומתגלגלים וחוויות תרבותיות ברחבי העולם והארץ.

אז לפני שאתם מחליטים לסגור נופש חברה פנו אל המומחים המתמחים בהפקות נופשים צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 ואנו נבנה לכם נופש חוויתי ומלא תוכן. הצוות שלנו עומד לרשותכם עם מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות דרך גיבוש הקונספט לנופש, יצירת עולם התוכן הייחודי לנופש וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לנופש החברה שלכם.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים