טלפון משרד: 077-5534501

הפקת ימי ספורט

הפקת ימי ספורט ייחודיים ברמה מקצועית, ארגון ימי ספורט כושר ובריאות לעובדים ולקוחות פרטיים, אנו נדאג לארגן לכם אירוע ספורט הכולל את ציוד הכושר והספורט הדרוש לצורך הפקת ימי ספורט מנצחים החל משקי אגרוף מאופני ספינינג, ושאר האטרקציות לאירוע הספורט שלכם.  

הפקת ימי ספורט לחברות

אנו מפיקים עבורכם ימי ספורט ייחודיים לעובדים בחברות וארגונים, בימים אלו אתם מעניקים לעובדים כלים פרקטיים לאורח חיים בריא ופעיל , ומבצעים בדיקות רפואיות במהלך יום הספורט על מנת לשמור על בריאותם ועל אורח חיים בריא ומזין, ומפנקים אותם בהמון פעילויות בריאות. אנו מקיימים ימי ספורט בכל השנה  לחברות המובילות בארץ .מתוך ניסיון שצברנו אנו מודעים לחשיבות של שבירת שגרת העבודה מדי פעם, העבודה היומיומית שוחקת והמאמץ שכל העובדים משקיעים במהלך חודשים ארוכים של עבודה קשה מביאה אותם הרבה פעמים למצבים בהם המוטיבציה יורדת הכוח נגמר וחייבים למצוא דרך לחדש ולרענן את הכוחות על מנת לשמור על תפוקת העבודה הרגילה ואף להגדיל אותה, מאחר ולא מדובר בתכנון של אירוע רגיל אלא אירוע עם דרישות שונות. ראשית מבחינת הלוקיישן, לא מדובר באולם אירועים או גן אירועים ויש צורך בחיפוש אחר לוקיישן מתאים לדרישות, הפקת אירועי ספורט לעובדים יכולים להתקיים במבחר לוקיישנים מקאנטרי גדול שסגור לטובת הקבוצה או פארק כגון פארק הירקון או יער בן שמן ועד חוף הים. בהפקת אירועי ספורט לעובדים ישנם יתרונות מרכזיים בארגון יום ספורט לעובדים ובהם שבירת השגרה באמצעות הוצאתם של עובדי החברה אל מחוץ לכותלי המשרד או המפעל גורמים להם להתאוורר מהשגרה השוחקת ולהתמלא באנרגיות וכוחות מחודשים, גיבוש העובדים באמצעות הבילוי המשותף, ביצוע משימות ספורט מיוחדות במשותף וחלוקה לקבוצות שונות, פיתוח יכולות אישיות וקבוצתיות הפעילויות ביום ספורט לעובדים כך שהן מוציאות מהם את המיטב והמקסימום, האתגרים והמשימות שמציבים בפניהם ביום הספורט גורמים לעובדים להשתפר במגוון תחומים שמשפיעים גם על תפוקתם בעבודה ובהם פיתוח מנהיגות, יכולת קבלת החלטות, יכולת עמידה בזמנים, תפקוד תחת לחץ ועוד.

הפקת אירועי ספורט

. את הפקת ימי הספורט לעובדים ניתן לקיים ברחבי הארץ, הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם משלב התכנון על הנייר ועד לשלב הביצוע תוך הקפדה על הפרטים הקטנים על פי הניסיון שלנו בהפקת אירועי ספורט אנו נפיק עבורכם ימי ספורט בהתאמה אישית תוך התחשבות באופי הקבוצה המשתתפת בכמות המשתתפים ובהעדפות האישיות שלכם, אנו נפיק לכם יום ספורט חוויתי הכולל: טיפול ברישוי מול הגורמים ובהם משטרה ורשויות, פוליסות ביטוח, אבטחת האירוע,שירותי רפואה וחירום, עמדות רישום המאוישות על ידי צוות מקצועי, מנחה להכוונה ולהנחיית פעילות הספורט, תיעוד האירוע, מערכות הגברה, שילוטים דיגלול ומיתוג, במת מנצחים ותשתיות, מתחמי מנוחה מפנקים ומוצלים ותפריט אוכל המותאם לקונספט.

הפקת ימי ספורט על ידי צוות הפקה מקצועי הוא המתכון המנצח ליום הספורט שחייב להיעשות על ידי חברה המיומנת ומנוסה בתחום ארגון ימי ספורט בכל סדר גודל ולפיכך אין צורך לטרוח ולחפש מיקום מיוחד עבור יום הספורט שלכם. בכל הפקת יום ספורט הצוות המנצח שלנו נפגש עם המזמין מזהה את הצרכים הארגוניים ומתאים תכנית ופעילות שנותנת מענה מדויק לצורך יום הספורט. הפקת ימי ספורט על ידינו כוללים מגוון פעילויות ספורט אותם ניתן להתאים ולשלב בהתאם לאופי החברה, אנו מפיקים ימי ספורט הכוללים משחקי כדור, תחרויות הכוללות טורנירים מיוחדים וסדנאות ממגוון תחומים הקשורים לבריאות הגוף והנפש, אנו נמליץ לכם מתוך מגוון הנושאים של ימי הספורט שלנו ונשאף לשלב פעילויות ממגוון תחומי ספורט שונים אז צרו איתנו קשר בטלפון 077-553450 ונפיק לכם יום ספורט מנצח.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

             מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים