טלפון משרד: 077-5534501

הפקת ימי כיף

הפקת ימי כיף לחברות וארגונים עושים עם עירון מפיקים אירועים מנצחים, אנו מתמחים ומנוסים בהפקת ימי כיף וגיבוש חוויתיים ויצירתיים עם המון תוכן ועניין כאשר תהליך הבנייה של יום הכיף נעשה אתכם יחד.

ימי כיף הנם הדרך האולטימטיבית להעלאת רמת שביעות הרצון של העובדים מן החברה, באמצעות ימי הכיף ניתן לשמר ואף להגדיל את שביעות רצונם של העובדים מהארגון. מחקרים הראו כי ימי כיף לעובדים ולמנהלים הם כלי שובר שגרה המאפשר לארגון לבוא במגע ישיר עם העובדים בצורה חווייתית ובנוסף הם דרך מצוינת לשלב תכנים ומסרים ארגוניים בצד מגוון אטרקציות ורעיונות יצירתיים ומקוריים.

הפקת ימי כיף הם חלק אינטגרלי מזהותה של החברה ומחזקים את רמת המחויבות של העובד למקום עבודתו .ימי כיף איכותיים ומושקעים יותר הם סימן להשקעת החברה בעובדים. במילים אחרות – ימי כיף מושקעים מסמנים לעובדים כי החברה שלהם מעריכה אותם ורואה בהם חלק חשוב מהדרך לשגשוגו והצלחתו.

הפקת ימי כיף – היכן עורכים אותם?

הפקת ימי כיף יכולה להתקיים ביום גיבוש בחורשה ועד ימי כיף הכוללים פעילות אקסטרים מוטורית בהרי הצפון. הכול תלוי בכם,ברצונות, ביעדים ובמטרות שתציבו וכמובן בתקציב, צוותי החשיבה המנצחים של "ERON-EVENTS PRODUCTION" יידעו להקשיב לכם, להציע ולתכנן ביחד אתכם יום כיף מרגש ומשמעותי שהעובדים יזכרו לטובה לאורך זמן. עובד שמשקיעים ומטפחים אותו הוא עובד טוב יותר, בעל מוטיבציה גבוהה יותר ובעל חיבור עמוק יותר לארגון אותו הוא מיצג. ימי כיף וימי גיבוש הם ימים שחשוב להכניס לסדר היום הארגוני ולראות בהם פעילות אסטרטגית בעלת משמעות.

הפקת יום כיף עם "ERON-EVENTS PRODUCTION"

הפקת ימי כיף מקיימים עם "ERON-EVENTS PRODUCTION" מתמחים בהפקת יום כיף שהעובדים שלכם ידברו עליהם עוד הרבה זמן, אנו שמים דגש רב על ההנאה שביום הכיף כאשר כל הליך הבנייה שלו נעשה איתכם יחד, כדי להפיק יום כיף שמצד אחד תהיה בו אווירה נעימה ופעילויות שיסבו הנאה למשתתפים, ומצד שני תושג בו גם מטרה כלשהי ויועברו בו מסרים נדרשים צריך לתכנן כל צעד ולהפעיל יצירתיות וביחד נתפור לכם "חליפת" יום כיף אשר תתאים לצורכיכם ולתרבות הארגונית של חברתכם.

עם הניסיון שצברנו יש לנו את כל הידע והכלים על מנת להוציא לפועל כל יום כיף מנצח ברחבי הארץ והעולם, צוות הפקת אירועים עסקיים שלנו בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח יתכנן יגבש ויוציא לפועל אירוע ויום כיף הרמוני ועשיר שכל מרכיביו מתוכננים ונבחרים בקפידה על מנת להעניק לעובדיכם פעילות ערכית, מהנה ומפנקת, אז צרו קשר בטלפון 077-5534501 ליום כיף מנצח.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים