טלפון משרד: 077-5534501

הפקת טקס הרמת כוסית

הפקת טקס הרמת כוסית עושים כאירוע מפנק ומושקע, עירון הפקת אירועים לחברות תפיק לכם אירוע הרמת כוסית לראש השנה ולפסח, אירוע מרשים אשר ייזכר לאורך כל השנה.

הרמת כוסית לראש השנה | הרמת כוסית לפסח

הפקת טקס הרמת כוסית הנו אקט מגבש ומלכד, רגע אחד קטן בו כל סגל העובדים מן הזוטרים שביניהם ועד למנכ"ל מברכים זה את זו, מפליגים בשבחי החברה וטוענים את סוללת המוטיבציה להמשך, טקס הרמת הכוסית הנו הזדמנות מצוינת להראות לעובדים שמקום העבודה שלהם אינו רואה בהם רק עובדים אשר מטרתם להחתים שעון נוכחות, אלא דואג להם למקום עבודה שעונה על מכלול הצרכים, תחושה של פרגון מגבירה מוטיבציה בקרב העובדים, יוצרת אתנחתא חשובה והופכת את העובדים למרוצים יותר.

בשנים האחרונות גברה המודעות בקרב מחלקת הרווחה ומשאבי האנוש ל הפקת טקס הרמת כוסית ואירועי הרמת הכוסית יותר מושקעים ויותר יצירתיים ומעניינים מאשר עוד אירוע שחוק ונדוש, חברות וארגונים המחפשים אירוע יצירתי בוחרים להפקיד את הפקת וארגון אירוע טקס הרמת הכוסית בידי צוות המקצוענים של חברת ההפקות "ERON-EVENTS PRODUCTION – הפקת אירועים עסקיים מנצחים" לצורך הפקת אירוע מרשים ומנצח.

כיום לא חייבים לערוך את הפקת טקס הרמת כוסית במפעל או במשרד צוות "ERON-EVENTS PRODUCTION-מפיקים אירועים מנצחים" יציע לכם את המקום המושלם, מזג האוויר הנפלא בתקופה זו של שנה מאפשר לקיים את האירוע בחצר, בגן אירועים או אפילו אירוע בחוף הים כחלק מיום פעילות מלא – אין גבול לדמיון.

מניסיוננו טקס הרמת כוסית לכבוד החג זהו אירוע שהוא מפגש לצורך העברת מסרים או התייחסות לרגע מיוחד בחברה. בהפקת אירוע הרמת כוסית הדגש הוא על המקום, בין עם בחיק הטבע או באולם אנו מקפידים לבחור את המיקום המדויק תוך תכנון וזרימת האירוע והתנועה בתוכו כך שיתאפשר מפגש בין העובדים לבין התוכן של האירוע. באירוע שכזה ניתן דגש על עיצוב אסתטי ומוקפד שישרה אווירה מותאמת למטרת האירוע בשילוב של אווירת החג והמשתתפים באירוע. ייתכן שנקבע קונספט ייחודי משלנו שנרגיש שהוא מתאים ליצר את האווירה שאנחנו מבקשים להעביר לכם ולמטרה המרכזית של האירוע. אנחנו מספקים את כל התשתיות ובכלל זה נאומים, הקרנת סרטים תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה חדשניים ואמינים.

במידה וטרחתם הפקדתם את הפקת אירוע חברה על ידי הצוות המנצח של "ERON-EVENTS PRODUCTION-מפיקים אירועים מנצחים" למה לא לנצל את ההפוגה ליום כיף? בדרך זו משלבים הרמת כוסית בלתי נשכחת עם יום גיבוש לעובדים ומרוויחים שתי ציפורים במכה אחת, ימי הכיף יכולים להיות מה שתבחרו, ספורט אתגרי, הופעת אומן, אירוח במלון יוקרתי או על שפת הכנרת.

רעיונות נוספים להרמת כוסית

הפקת טקס הרמת כוסית בין כתלי החברה או המפעל – כולל הקמת המתחם,שירותי קייטרינג ובר, עיצוב (אפילו הצלחנו גם להכניס רכב שהוא בר נייד לתוך מחסן של חברה).

טקס מרשים באולם אירועים או לוקיישן שווה – בשעות אחר הצהריים בתום יום עבודה יתכנסו עובדי החברה לאירוע יוקרתי ומרשים בגן אירועים או אולם מוביל, התוכן לאירוע כולל בין השאר: הכנת פרזטציות ומצגות שיוקרנו באירוע, עיצוב האירוע והלוקיישן בצבעי לוגו החברה, תפריט המותאם לאופי האירוע.

יום כיף בשילוב הרמת כוסית בטבע – יום מלא בפעילויות ואקשן הכולל: טיולים וסיורים מנצחים, פעילות אתגרית המלווה על ידי הצוות שלנו, המון חוויות ופינוקים, שבסופו של היום תמתין לכם פריסת שטח שווה וחגיגית .

צרו קשר טלפוני 077-5534501 או שלחו מייל ונבנה גם לכם אירוע הרמת כוסית מנצח לראש השנה ולפסח

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים