טלפון משרד: 077-5534501

הפקת חתונות יוקרה

הפקת חתונות יוקרה מקצועית ומנוסה שתפיק עבורכם אירוע יוקרתי בלתי נשכח ומרגש עושים עם חברת הפקת החתונות והצוות המנצח של עירון הפקות, לנו יכולות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר על מנת  להפיק לכם חתונה יוקרתית בדיוק כפי שחלמתם ורציתם בכל מקום ברחבי הארץ.

הפקת חתונות יוקרה הפכו מזמן מטרנד חולף למגמה של ממש והיום כולם רוצים חתונת יוקרה בלתי נשכחת כזו שאף אחד מהמוזמנים לא יוכל לשכוח הרבה זמן. מדובר בחתונה הכוללת מגוון רחב של אלמנטים ועיצובים אשר הופכות אותן לכאלה, הפקת חתונות יוקרה בעצם תהיה מוקפדת ביותר ולא יפסח על שום פינה ולמעשה העיצוב והפן הקולינארי זה האלמנט שידרוש את ההשקעה התקציבית הגדולה ביותר לאחר מקום האירוע. הפקת חתונות יוקרה באה לידי ביטוי בהרגשה שנשארת עם האורחים מיד עם כניסתם למתחם החתונה ולאחר שהם עוזבים את החתונה בתחושה שהשקיעו בהם באופן מיוחד ויוצא דופן. צוות חברת הפקות היוקרה "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" הנו צוות מנוסה ובעל ידע רב  המתמחה בתחום הפקת חתונות יוקרה בהם ההקפדה על הפרטים הקטנים היא שהופכת את החתונה למשהו מיוחד. בסופו של דבר היוקרתיות באה לידי ביטוי בהרגשה שנשארת עם האורחים לאחר שהם עוזבים את האירוע הרגשה שהשקיעו בהם באופן מיוחד, שהתייחסו אליהם בצורה יוצאת דופן ככל שהאירוע הופך יוקרתי יותר, ככל שמחדשים ומעצימים את האירוע.

החברה הפיקה חתונות יוקרה במקומות יוצאי דופן לצד חתונות בגנים ובאולמות האירועים המובילים, צוות החברה מתמחה ב הפקת הפקת חתונות יוקרה מורכבות ומנגד גם בחתונות בוטיק כאשר גם באלה וגם באלה הדגש הוא על איכות ללא פשרות, תכנון קפדני של החתונה בתיאום מלא ושקוף עם בני הזוג תוך קביעת מסגרת תקציב והתאמה מלאה לדרישות הייחודיות של שלכם ובהתאם לקהל המוזמנים והטעם האישי שלכם, החברה הנה אחת החברות המומלצות ביותר בישראל להפקת אירועים וחתונות, 30 שנות ניסיון והמון אירועים מוצלחים הותירו את מוניטין החברה ללא רבב, המלצות של זוגות מאושרים יעידו כי הגעתם למקום הנכון.

הפקת חתונות יוקרה – למה איתנו?

פגישה עם בני הזוג(גם עם ההורים/חברים וגם סבתא וסבא לפעמים)

הבנת הצרכים המשאלות הדרישות וכל מה שעולה על רוחכם

בניית קונספט לחתונה לפי דרישה שלכם

גיבשנו החלטה ועכשיו יוצאים לדרךתכנית העבודה כוללת

תיאום ספקים בשטח

יישום כל הדרישות והבקשות שלכם וכל הגשמת רצונותיכם

הקמות ביום החתונה(לפעמים גם יום לפני)

זהו התחלנו את החתונה-צוות"Eron-events productions"מתחיל לנצח על הליין-אפ ואחראי על פרטי החתונה, לוחות הזמנים והתיאומים מול כל הגורמים השונים.

"Eron-events productions"מפיקים חתונות יוקרה

יש לקחת בחשבון כי הפקת חתונת יוקרה לוקחת המון זמן והכנות רבות ולכן מומלץ להתחיל בהפקת החתונה מספר חודשים מראש, בזמן הזה אתם תקבלו מצוות מפיקי החברה יחס אישי, התאמה אישית לזוג המתחתן תוך מציאת התכנים הנכונים ביותר עד שהחלום הופך למציאות, אתם תשמחו להיוועץ עם מפיקי החתונות שלנו אשר מכירים את ההתלבטויות שצצות ויכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. אז עם אם גם אתם מעוניינים בחתונה יוקרתית באמת וללא פשרות פנו אלינו בטלפון 077-5534501 וצוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם ביום הכי חשוב בחייכם.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים