טלפון משרד: 077-5534501

הפקת חתונה בים

הפקת חתונה בים זהו פרויקט לא קל לחברת הפקה שאינה מנוסה בתחום, עם ניסיון של 30 שנה בענף האירועים אנו כאן כדי להפיק לכם את החתונה בים עליה חלמתם, לנו הידע והכלים להפיק לכם חתונה בים בדיוק כפי שדמיינתם אודות לצוות עתיר ניסיון מבחר ספקים מובילים והכי חשוב אהבה לאנשים.

הפקת חתונה בים בחוף

הפקת חתונה בחוף הים אידאלית בעבור זוגות המחפשים רעיון מיוחד ליום החתונה שלהם כי כבר ידוע כי חתונה בים זו חוויה ייחודית שאף אורח אינו שוכח גן בתום החתונה ולא מדובר ב"עוד חתונה". בישראל ישנם המון חופים בהם ניתן לקיים חתונה בים מחופי אילת וים המלח, חופי הכנרת ולאורך חופי הים התיכון החל מחוף זיקים שבדרום ועד לראש הנקרה שבצפון, דמיינו לעצמכם חופה בשעת השקיעה על החול עם אווירה משוחררת לעומת אולם חתונות או גן אירועים, ריח הגלים, הנוף המדהים ותחושת החופש כל אלו מעלים את רף החתונה שלכם לרמות אחרות, יחד עם זאת חשוב לזכור כי הפקת חתונה בים אינה עד הפקה שגרתית באולם אירועים וכי הפקת חתונה בים צריכה להיבנות בצורה הטובה והמקצועית ביותר תוך נקיטה באמצעים ובפעולות הדרושות על מנת להתגבר מראש על מספר בעיות שיכולות לצוץ בהפקת חתונה בים, על מנת לקיים הפקת חתונה בים יש לקחת בחשבון משתנים רבים ולבצע את ההתאמות הדרושות אשר אינן מוכרות למפיקים ללא ניסיון בחתונות בים, ללא הכנה מוקדמת לתנאי השטח החתונה בחוף הים עלולה להיכשל ולכן במידה ובחרתם לקיים הפקת חתונה בים וודאו כי חברת ההפקות אכן מיומנת בהפקת חתונות בים.

הפקת חתונות בטבע בים אינה משימה פשוטה ויש צורך באישורים, ביטוחים והיתרים, לוגיסטיקה דיי מורכבת, סאונד תאורה ופריסות חשמל המותאמות לחתונות בים וכמובן המון יצירתיות שתהפוך את החתונה בים מעוד ביקור בחוף לחוויה בלתי נשכחת. צוות המפיקים של חברת הפקת החתונות "Eron-events productions" שם למטרה לשלב בין סטנדרטים גבוהים לבין התנאים שמכתיב חוף הים החל משלב הרעיון הראשוני לחתונה דרך גיבוש הקונספט, יצירת עולם התוכן הייחודי לחוף הים וכלה בבניית תכנית תקציב ולוח זמנים מפורט לחתונה בחוף, אנו קשובים לחלומות ולצרכים של בני הזוג ויוצרים עבורכם את החתונה הנכונה והמדויקת ביותר ומעמידים לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות הקריאטיביים שלנו.

הפקת חתונה בים בקונספט ייחודי

למעשה קל מאוד להפיק חתונות בים בעזרת העיצוב והתכנון הנכון ניתן להפוך את חוף הים לפינה מקסימה שתכיל את היום המיוחד שלכם. הפקת חתונה בים דורשות המון תמרון בין נותני שירותים שונים שרק צוות הפקה קפדן ומקצועי יכול לתת לכם מענה ולכל צורך שמתעורר לפני אחרי ותוך כדי החתונה כדי שהחלום ייהפך למציאות, כמו כל חתונה שאנו מפיקים נבין את החוף ואת המגבלות והיתרונות ונתכנן את כל פרטי החתונה תוך התחשבות בצרכים שלכם  וניצור "יש מאין" בחוף הים. אז מעבר לחלום הזה שעבר לכולנו בראש לא הייתם רוצים שהחתונה שלכם תיזכר לשנים אחרי? לא הייתם רוצים לגרום לאורחים שיגיעו לחתונה להעריך ולכבד את בחירתכם המעט שונה? ברור שכן ואפילו יותר מזה אז תשאירו לנו את האחריות והדאגה לחתונה ואנו נפיק לכם חוויה בלתי נשכחת, צרו קשר לטלפון 077-5534501 או באמצעות טופס יצירת הקשר המופיע למטה ואנו נחזור אליכם בהקדם. 

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים