טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירוע שטח

הפקת אירוע שטח זהו פרויקט לא פשוט ודיי מורכב ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם, ישנן המון אפשרויות בהם ניתן לקיים הפקת אירוע שטח בין אם זה ביער בים במדבר או בחצר האחורית של הבית אבל רק חברה הפקת אירועים עם ניסיון וידע של 35 שנה בתחום האירועים תדע לתת לכם פתרון יצירתי ומעניין לכל מי שמבקש לקיים הפקת אירוע בשטח שיותיר רושם וחותם על האורחים.

הפקת אירוע בשטח הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות שכן המון אנשים ובעלי השמחה החלו להתעייף מאירועים שמתקיימים באותם אולמות עם אותו האוכל ואותה התפאורה והתאורה, אותם לקוחות מחפשים ליצור את רגעי הקסם שלהם באווירה קצת אחרת וייחודית, הם רוצים אירוע מיוחד שנתפר בדיוק לפי המידות שלהם ומעניק להם את האפשרות לבחור בעצמם את הפרטים הקטנים והגדולים לאירוע שלהם. אולם בניגוד לאולמות אירועים שבהם הכול כבר עומד ומוכן לאירוע קיום אירוע בשטח מורכב הרבה יותר בשל העובדה שאנו תלויים בתנאי השטח ובחסדי מזג האוויר, אין ויכוח שהקסם של הטבע מבטיח ליצור רקע מדהים ומרשים לאירוע אך כאן ישנה לוגיסטיקה מורכבת יותר מאשר באולם אירועים בשל תנאי השטח הלא פשוטים, אולם עם צוות המפיקים המנוסה שלנו שמתמחה בהפקת אירועי שטח אין לכם חשש, לנו הניסיון היצירתיות ראש פתוח ומקצועיות וחשוב לנו להקשיב לרצונות ולפנטזיות שלכם וליצור לכם הפקת אירוע מרהיב בשטח שיהיה מרגש וללא תקלות, החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לסיום האירוע אצלנו הכול עובד חלק בדיוק כמו שסוכם מולכם וכפי שחלמתם.

לשמחתנו בישראל ישנם המון מקומות מבודדים וקסומים מרחבים עצומים עם נופים מרהיבים שבהם ניתן לקיים הפקת אירוע שטח, אולם המורכבות הרבה של הפקת אירוע בשטח היא עניין למקצוענים בלבד וחברת הפקת האירועים שלנו עונה להגדרה ולדרישות שלכם, צוות המפיקים המנוסה שלנו מתמחה בהפקות אירועים בשטח המצריכים אישורים והיתרים מטעם הרשויות והעיריות משרד הבריאות משטרה ורשויות האכיפה שיש לטפל בהן טרם הפקת האירוע בשטח. ברשותנו לוקיישנים בהם ניתן לקיים הפקת אירועים בטבע כך שתוכלו לחגוג ולרקוד עד שאחרון הרוקדים ייפול מרחבת הריקודים. אנו יודעים לשלב בין רמת האירוח והנוחות הגבוהה לאווירה הקסומה של חיק הטבע. בזכות ניסיון והידע הרחב שלנו נוכל לבחור יחדיו את הקונספט המתאים לאירוע בטבע ונוכל לספק מגוון רעיונות ופתרונות יצירתיים הדרושים להצלחת האירוע בטבע החל משלב גיבוש הרעיון ועד להוצאה לפועל של האירוע בשטח יחד עם הצוות המנוסה שלנו בזכות מוניטין ניסיון ומקצועיות נפיק לכם אירוע בטבע שיתאים לרצונותיכם ולדרישותיכם, אז אם אתם מעוניינים בהפקת אירוע בטבע חייגו ואל תהססו לטלפון 077-5534501 ונבנה גם לכם אירוע שווה בחיק הטבע.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים