טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירוע עסקי

הפקת אירוע עסקי טומנת בחובה אחריות גדולה,לנו בחברת עירון הפקת אירועים יש המון ניסיון בהפקות אירועים עסקיים לחברות וארגונים,ניסיון של 30 שנה בתחום האירועים עומד לטובת האירוע הבא שלכם.

בשונה מאירוע פרטי בו מציינים יום מיוחד או חוגגים בשמחתו של בעל האירוע אירוע עסקי נועד לקדם את העסק והחברה. בעוד באירוע פרטי לטיב האירוע אין השלכות כלשהן לעתיד הרי שבאירוע עסקי ישנן השלכות רבות. מידת ההצלחה של האירוע תשפיע על מוניטין החברה,על ההזדמנויות העסקיות שלה ועל שביעות רצון הלקוחות והעובדים. כאשר מפיקים אירוע עסקי יש לקחת בחשבון את המטרות של האירוע,בשונה מאירוע פרטי מדובר לעתים במספר מטרות יחד אשר יש דרכים שונות להשיג אותן. בהתאם למטרות האירוע ניתן להתאים את המיקום ואת התוכן הרלוונטי.

הפקת אירוע עסקי – הגדירו מטרות

להלן מספר מטרות מרכזיות לשמן תוכלו לקיים הפקת אירוע עסקי:

יום גיבוש לעובדים – כל חברה קטנה כגדולה רוצה שהיחסים בין עובדיה יהיו טובים,יחסים טובים בין עובדים משפרת את ביצועיהם,את האווירה הכללית במשרד וכתוצאה מכך את שביעות רצון הלקוחות. על מנת לשפר את היחסים במשרד ניתן להוציא את העובדים ליום כיף בבריכה, טיול ג'יפים מאתגר או אפילו השתלמות בחו"ל.

אירוע מכירות/השקה – במידה והעסק מעוניין להשיק מוצר או שירות חדש,במידה ובעל העסק מעוניין בהגדלת כמות הלקוחות וביצירת נטוורקינג מומלץ כי יקיים אירוע מכירות או יום השקה, לאירוע מסוג זה יוזמנו אנשי עסקים ולקוחות פוטנציאליים כמו גם לקוחות חשובים שכבר נמצאים בחברה, אירועים אלו עדיף שיתקיימו בגן אירועים או אולם מפואר על מנת ליצור את הרושם הנכון ויהיו מלאים בתוכן מרשים כמו הופעה של זמר מוכר, נוכחות של מפורסמים, סרטוני תדמית ומיתוג בולט של החברה.

חגיגת הישגים/הרמת כוסית  –אירוע חגיגי בו מציינים הישג חשוב או אדם חשוב, אלו אירועים המעצימים את שם החברה, מחזקים את המותג ומעידים על בסיס איתן ושורשיות. אירועים אלה יכללו בעיקר עובדים מן העבר ומן ההווה, קייטרינג שווה, מנחה ותוכן ברוח החברה.

מהו הצעד הבא?

לאחר שהגדרתם את סוג האירוע תוכלו להיעזר בשירותי"Eron-events productions"מפיקים אירועים מנצחים"המתמחים בניהול והפקת אירועים עסקיים מכל הסוגים הנ"ל.

החברה בעלת 30 שנות ניסיון בענף האירועים ונותנת שירות מקצועי ואמין בכל רחבי הארץ כמו גם בחו"ל, פנו אלינו עוד היום בטלפון 077-5534501 כי הפקת אירוע עסקי זאת המומחיות שלנו.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים