טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירוע חוף

הפקת אירוע חוף אינה משימה פשוטה לכל אחד ויש צורך ברישיונות, ביטוחים,באישורים לוגיסטיקה דיי מורכבת, תאורה סאונד ופריסות חשמל המותאמות לאירועים בחוף הים והמון יצירתיות, על מנת להפוך את האירוע מעוד ביקור בחוף הים לחוויה בלתי נשכחת אנו יוצרים ומפיקים עבורכם הפקת אירוע חוף הכוללת המון אטרקציות FUN ותכנים מותאמים החל משלב גיבוש הרעיון הראשוני ועד להוצאה לפועל של האירוע בחוף הים.

הפקת אירוע חוף נשמע מדליק לא? אירוע על החוף עם מוזיקה טובה בניחוח של חופי איביזה עם אווירה מפנקת אוכל משובח ואווירה ייחודית, אז חשבו לעצמכם אילו תחושות יחוו האורחים שלכם כשיגיעו לאירוע חוף שאתם קיימתם? לא הייתם רוצים שהאירוע שלכם ייזכר בצורה קצת אחרת? בטח שכן , אז תנו לנו לקיים לכם הפקת אירוע חוף תוך ירידה לפרטים הגדולים והקטנים ואנו נעזור לכם להפוך את האירוע בים לחוויה בלתי נשכחת תוך דאגה להוצאת אישורים, רישיונות, ביטוחים,ותיאומים בין לוגיסטיקה מורכבת,תאורה סאונד ופריסות חשמל המותאמות לאירועים בים והמון יצירתיות שתהפוך את האירוע לבלתי נשכח. לשמחתנו ישראל בורכה בלא מעט חופי ים מבודדים וקסומים עם שקיעות ונופים שבהם ניתן לקיים הפקת אירוע חוף החל מחוף אכזיב שבצפון הארץ ועד לחוף זיקים שנמצא באיזור אשקלון ולא  נשכח את חופי הכנרת המלאים מים ים המלח וחופי אילת הנושקים למדבר, אולם על מנת לקיים הפקת אירוע חוף צריך לקחת בחשבון משתנים רבים ולבצע את ההתאמות הנדרשות ניסיון וזהו ההבדל שהפך אותנו לחברת הפקת אירועי חוף ברחבי הארץ, אנו שמנו לנו מטרה לשלב בין סטנדרטים גבוהים לבין התנאים שמכתיב הפקת אירוע חוף החל משלב הרעיון הראשוני דרך גיבוש הקונספט ויצירת עולם התוכן הייחודי לאירוע בים וכלה בבניית תקציב תכנית ולוח זמנים לאירוע בחוף הים, החל מפנייתכם הראשונה צוות מפיקי אירועים שלנו יוצר עבורכם את האירוע המדויק והנכון ביותר ומעמיד לרשותכם את מגוון הכלים המקצועיים והפתרונות לאירוע חוף מנצח.

 ניסיון של שלושה עשורים כשמאחורינו המון הפקות אירועים בחופי הארץ האירוע שלכם יהיה בשבילנו ממש כמו האירוע הראשון, מאירוע מצומצם ואינטימי ועד הפקת אירוע חוף מורכבת ומסובכת, צוות המפיקים שלנו המנוסה בהפקה של אירועים בים ילווה אתכם החל משלב בניית האירוע ועד לבחירת ספקים המתאימים אשר יודעים ואוהבים לעבוד בתנאי החוף הלא פשוטים. לצוות המקצועי שלנו ניסיון ויכולות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר אשר אתם נהנים ממנו באירוע שלכם. אין ספק כי אירוע בחוף זו באמת חוויה ייחודית, אז אם כבר החלטתם לקיים אירוע בים פנו אלינו כי זה מה שאנו יודעים לעשות אנו מגשימים לכם חלומות והופכים את האירוע בים לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת, חייגו אלינו למספר טלפון 077-5534501 ונבנה גם עבורכם אירוע מנצח על החוף.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים