טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירוע בים

הפקת אירוע בים זהו פרויקט לא פשוט לחברת הפקה שאינה מנוסה בתחום, עם ניסיון של 35 שנה בענף האירועים אנו כאן כדי להפיק לכם אירועים בים ובכל רחבי הארץ, לנו הידע והכלים להפיק לכם אירועים בים בדיוק כפי שדמיינתם אודות לצוות עתיר ניסיון מבחר ספקים מובילים ומנוסים והכי חשוב אהבה לאנשים.

הפקת אירוע בים לחברה

אירוע בים אידאלי בעבור לקוחות המחפשים רעיון מיוחד לאירוע שלהם כי כבר ידוע כי אירוע בים זו חוויה ייחודית שאף אורח אינו שוכח. בישראל ישנם המון חופים בהם ניתן לקיים אירועים החל מחופי אילת וים המלח, חופי הכנרת ולאורך חופי הים התיכון החל מחוף ניצנים שבדרום ועד לחוף אכזיב שבצפון, בחופים אלו ניתן למצוא שקיעות מרהיבות ונופים מרהיבים בהם אפשר לקיים אירועים לפרטיים ויום כיף לחברות שיאפשרו לאורחים שלכם להתנתק להשתחרר ולחוות אירוע בדרך מרגשת ייחודית ומקורית על החול הזהוב. החופים ברחבי ישראל מסוגלים לארח אירועים בסדרי גודל שונים, החל מאירועים קטנים ומשפחתיים וכלה באירועים עם מאות רבות של משתתפים, אולם לא מדובר בעניין של מה בכך, הפקת אירוע בים דורשות מקצועיות והיכרות מקיפה עם כל האתגרים והאלמנטים העומדים על הפרק. דמיינו לעצמכם אירוע חברה או חתונה בשעת השקיעה על החול עם אווירה משוחררת לעומת עוד אירוע באולם אירועים, ריח הגלים הנוף המדהים ותחושת החופש כל אלו מעלים את רף האירוע שלכם לרמות אחרות.

ארגון אירוע בים

יחד עם זאת חשוב לזכור כי הפקת אירוע בים אינה עד הפקה שגרתית וכי הפקת אירועים בים צריכה להיבנות בצורה המקצועית והטובה ביותר תוך נקיטה באמצעים ובפעולות הדרושות על מנת להתגבר מראש על מספר בעיות שיכולות לצוץ בהפקת אירועים בחוף הים, על מנת לקיים הפקת אירוע בים יש לקחת בחשבון לא מעט משתנים ולבצע את ההתאמות הדרושות אשר אינן מוכרות למפיקים ללא ניסיון באירועים בים, ללא הכנה מוקדמת לתנאי השטח האירוע בחוף הים עלולה להיכשל ולכן במידה ובחרתם לקיים אירוע בים וודאו כי חברת ההפקות אכן מיומנת בהפקת אירועים בים. צריך לזכור כי הפקת אירועים בים אינה משימה קלה ויש צורך בהיתרים אישורים, ביטוחים ולוגיסטיקה דיי מורכבת, סאונד תאורה ופריסות חשמל המותאמות לאירועים בים וכמובן המון יצירתיות שתהפוך את האירוע בים מעוד ביקור בחוף לחוויה קצת אחרת. 

מי לא רוצה אירוע בחוף הים עם אווירה מפנקת בר ואוכל משובח ואווירה ייחודית? אז חשבו לעצמכם אילו תחושות יחוו המוזמנים שלכם כשיגיעו לאירוע בחוף הים, לא הייתם רוצים שהאירוע שלכם ייזכר לשנים אחרי? בטח שכן ואפילו יותר מזה, אז תשאירו לנו את האחריות והדאגה ואנו נהפוך את האירוע בחוף הים לחוויה אחרת, פשוט תפנו אלינו כי זה בדיוק מה שאנו עושים – הופכים את האירוע שלכם בים לייחודי מרגש ובלתי נשכח, פנו אלינו בטלפון 077-5534501 ונבנה עבורכם אירוע מנצח בחוף הים.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים