טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירוע בבית

הפקת אירוע בבית פרטי דורשת המון השקעה וחשיבה ושליטה בפרטים רבים. כל הפקת אירוע דורשת השקעה מרובה ושימת לב לכל פרט ופרט באירוע  על אחת כאשר מדובר במקום שאינו בנוי לאירועים. מניסיוננו הפקת אירוע חייבת להיות מרשימה וזאת על מנת ליצור את האפקט הרצוי ולעשות "וואו" גדול על אורחיכם, יחד עם זאת הפקת אירוע בחצר עם צוות ההפקה שלנו מאפשרת לכם לסגור את כל נותני השירות תחת קורת גג אחת וחוסכת לכם התלבטויות וריצות בין נותני השירות השונים.

הפקת אירוע בבית פרטי

בשנים האחרונות הבינו יותר ויותר לקוחות כי לקיים אירוע בחצר הבית ללא חברת הפקות אינה משימה קלה ומעדיפים להשאיר המושכות לידי מפיקי אירועים בעלי ניסיון רב בהפקת אירועים בבתים הלכה למעשה, בין אם מדובר בחתונה קלאסית וסולידית ורגועה או במסיבת יום הולדת בבריכה שלכם מטורפת צוות חברת ההפקה "Eron-events productions" ירוץ יטרח ויוריד מכם לא מעט מכאבי הראש לקראת האירוע שלכם ויחד אתכם אנו נתכנן את הפקת האירוע אשר יתקיים אצלכם בבית,  מא' ועד ת' – נפיק לכם את החלומות הכי גדולים שלכם ומשאלות הלב שלכם. המטרה שלנו היא לסייע לכם בבחירת הרעיונות הטובים ביותר ובהגשמתם – כדי שהאירוע שלכם ייזכר כיום מיוחד ויוצא דופן שהגשים את חלומותיכם ועלה על ציפיותיכם. צוות המפיקים שלנו יוריד לכם חלק ניכר מהדאגות, אנו נגיע לפגישות במקומכם וננהל משא ומתן עבורכם מול הספקים השונים, צוות הפקה שלנו מיומן וקשוב לכל מקום אליו תבקשו להגיע, בזכות מקצועיות, ניסיון ומוניטין אנו נפיק עבורכם אירוע בבית שיתאים לדרישותיכם וישמר בזיכרונכם וזיכרון אורחיכם כחוויה מיוחדת עוד ימים רבים, מניסיוננו יש לקחת בחשבון כי הפקת אירוע בבית לוקחת המון זמן והכנות רבות והמון תיאומים מומלץ להתחיל בתכנון האירוע מספר חודשים מראש, בזמן הזה אתם תקבלו מצוות מפיקי החברה יחס אישי, התאמה אישית תוך בניית התכנים הנכונים ביותר

הפקת אירוע קטן בבית

כבר ידוע כי אירוע בבית מעניק הרגשה אישית וחמימה יותר, הרגשה של מקום מוכר ונעים ושל פינה שקטה ורגועה, תחשבו אירוע אצלכם בית מקום שבו אתם "מרגישים הכי בבית שבעולם"(נשמע מוכר) תרתי משמע, מקום שמחובר אליכם הכי הרבה ולפעמים אף המקום ממנו הגעתם. למעשה קל מאוד להפיק אירועים בבית וחצר הבית בעזרת העיצוב והפקה נכונה ניתן להפוך את הבית שלכם לגן או אולם שיכיל את היום המיוחד והאישי שלכם. צוות המפיקים שלנו אחראי על תכנון האירוע בבית ובחצר ובהם: סקיצות של החצר והבית , צוות הקמת תשתיות ובכלל זה חשמל וקרונות שירותים, סידורי חנייה וצוות סדרנים שאחראי על הכוונתה אורחים, עיצוב וסידורי הפרחים השולחנות והחופה במידה ואנו מפיקים חתונה בטבע, תיעוד האירוע והשכרת שירותי צילום ווידאו, בחירת התפריט שילווה את האירוע, סידור מקומות הישיבה ודיילות רישום בכניסה לאירוע, הדרכת צוות העובדים והמלצרים זמני יציאת מנות האוכל וכמובן לו"ז האירוע.

הפקת אירועים בבית

זכרו כי אירוע בבית זהו פרויקט מורכב שאתם נכנסים אליו אבל לא יודעים איך לצאת ממנו ולכן הפקת אירוע אצלכם בבית דורשת המון תמרון בין נותני שירותים שונים שרק צוות הפקה מקצועי מיומן וקפדן יכול לתת לכם מענה ולכל צורך שמתעורר לפני אחרי ותוך כדי האירוע כדי שהחלום ייהפך למציאות, כמו כל אירוע שאנו מפיקים נבין את החצר ואת המגבלות והיתרונות של הבית שלכם ונתכנן את כל הפרטים של האירוע תוך התחשבות בצרכים שלכם  וניצור "יש מאין" אצלכם בבית וחצר, אם גם אתם יודעים כי הפקת אירוע אצלכם בבית זהו עסק לא פשוט ורק מקצוענים יכולים להפיק לכם אירוע בלתי נשכח פנו אלינו עוד היום בטלפון 077-5534501 וצוות מפיקי החברה ישמח לעמוד לרשותכם ביום הכי חשוב בחייכם.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים