טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים עסקיים בצפון הארץ

הפקת אירועים עסקיים בצפון הארץ לחברות וארגונים מתקיימים לאורך כל השנה ובהצלחה רבה עם צוות הפקת האירועים של עירון אנו מפיקים טיולים אתגריים,נופשונים לעובדים ובני משפחותיהם,ימי כיף,חגיגות עשור,מסיבות עובדים,ימי גיבוש,אירועים שנתיים,פעילויות הדרכה,מסיבות עובדים גאלה,אירועי משרד ושטח, חגיגות עשור.

צוות"ERON-EVENTS PRODUCTIONS" מפיק אירועים עסקיים בצפון הארץ החל משלב הרעיון הראשוני, הבזז המדובר והמקדים, הטיזרים המנצחים ההזמנות הייחודיות, הפרומו, ההסעות לאירוע,האתר הנבחר והמארח,הנראות,העיצוב והמיצוב,הכיבוד,בר המשקאות אלכוהול,התאורה,ההגברה,התוכן האמנותי, המוסיקה וההקרנה,מופע מבוים על בסיס כוחות פנימיים, רק תאדגרו אותנו ואנחנו נביא אתכם לאירוע המנצח בכל תקציב ובכל היקף.

הפקת אירועים עסקיים בצפון הארץ היא פעולה אשר חייבת להיעשות על ידי בעלי המקצוע המתאימים–חברה להפקת אירועים אשר מחזיקה ברשותה את ארגז הכלים ההכרחי והנרחב אותו אין למנהלי משאבי האנוש והרווחה אצלכם החברה, אותו ארגז כלים מאפשר להם ליצור אירועים מתוך רשימה של דרישות ושאיפות של הלקוחות שלהם.

צוות ההפקה של "ERON-EVENTS PRODUCTIONS"מתמחה במגוון סוגי הפקת אירועים בצפון,לרבות אירועים רבי משתתפים.

ההנאה שלכם היא ההתמחות שלנו ולכן אנו מציעים הפקה של

ימי כיף,ימי גיבוש,כנסים ואירועים עסקיים,אירועי ים/ בריכה,נופשים ואירועים פנים ארגוניים.

צוות ההפקה של"ERON-EVENTS PRODUCTIONS"נותן דגש רב על עבודה קשה ואיכותית בכדי שאתם כלקוחותינו תצאו מרוצים כי השמחה שלכם היא האושר שלנו.

אנו מונעים מתוך תשוקה ואהבה לתחום האירועים וההפקות אותו אנו נושמים,אצלנו כל לקוח הוא סיפור הצלחה בפוטנציה ואנו מתחייבים לתת לכם מלוא תשומת הלב על מנת להפוך את האירוע שלכם ליום בלתי נשכח עבור כל עובדי החברה.

בהפקות שלנו אנו מביאים לידי ביטוי את הניסיון רב השנים בהפקת אירועים מיוחדים,אנו נהיה לכם לעזר רב בכל תהליך תכנון ובניית האירוע שלכם. במיוחד אם מדובר באירועים בחוץ ובטבע בהם חשוב מאוד להקפיד על תכנון האירוע לפרטי פרטים באופן אשר יעשה לאורחים שלכם כמה שיותר טוב ונעים. האירוע שלכם מתוכנן על ידי צוות מקצועי ומיומן כבר משלב בניית הרעיון ועד להפקה עצמה תוך שמירה על מסגרת תקציבית מוגדרת. המקצועיות,המעוף והניסיון הם ההופכים את האירועים שלנו לחוויה שהיא מעל ומעבר לכל ציפייה, היכולת לתת מענה שלם ורחב לכל סוגי האירועים תוך דגש על הפרטים הקטנים הופכים כל אירוע למשהו אחר.

  077-5534501 הטלפון לאירוע בצפון אחר וייחודי או שלחו הודעה דרך דף יצירת הקשר

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים