טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים לחברות הייטק

הפקת אירועים לחברות הייטק הנה ההתמחות של חברת ההפקה שלנו, אנו מתמחים בארגון והפקה של אירועים איכותיים וייחודיים לחברות הייטק וסטארט אפ בדגש על כנסים מקצועיים, תערוכות, אירועי שיווק, אירועי השקה ומגוון אירועים פנים ארגוניים.

חברת " ERON-EVENTS PRODUCTIONS" הנה חברה יצירתית וחדשנית המתמחה ב הפקת אירועים לחברות הייטק, במהלך השנים הפקנו אירועים לחברות הייטק וסטארט אפ ברחבי הארץ והעולם, ימי כיף לעובדים ובני משפחותיהם, נופשים, ימי גיבוש לחברות,מסיבות וכנסים, אירועים קטנים וממוקדים והפקות גדולות, אנו מתאימים את עצמנו לרצון הלקוח ומציעים מגוון רחב של שירותי הפקה בארץ ובעולם,אנו מאמינים באיכות ברמה גבוהה וללא פשרות.

על ידי הפקה מדויקת ומקצועית נביא לידי ביטוי את הרעיון המסר והרעיון אותו תרצו להעביר לפי התרבות הארגונית וערכי החברה והמותג נפיק אירוע מנצח שיפגע במטרה שלשמה הוא נועד-אירוע שכולו יצירתיות השראה וחוויה שלא תשכח במהרה.

את יכולות ההפקה של הצוות היצירתי שלנו תפגשו מהרגע הראשון בו תצרו איתנו קשר, החל משלב הרעיון ועד הוצאתו לפועל באירוע או בפעילות בלתי נשכחת, אנו נהפוך לכם כל אירוע או כנס ויום כיף למשהו יוצא דופן, כל נופש חברה למפגש שלא תרצו לחזור הביתה. אנו מאמינים ויודעים כי אירוע טוב מתחיל בתכנון מדויק, לאחר שיחה בה נאפיין את האירוע שלכם ניגש לשלב התכנון,נבנה תוכנית המתאימה לאופי שלכם,נחבר את הספקים הנכונים, נוסיף טאץ' עיצובי ומיתוג מוקפד וכך נבטיח אירוע מתוכנן היטב בלי הפתעות. וכשיחל האירוע  הצוות שלנו ינצח על התזמורת במסירות ומקצועיות.

לצוות ההפקה שלנו-המון אהבה וגישה נכונה להפקות, לקצב ולאנרגיות המתרחשות במהלך ההפקה, לצוות ניסיון המעניק לכם הזדמנות לחוות את תהליך תכנון האירוע והפקתו בצורה רגועה ונינוחה כבר מהרגע הראשון, אצלנו יוצרים חוויות תוך השקעה בלתי נגמרת וזמינות מסביב לשעון כאשר אתם סמוכים ובטוחים שהאירוע נמצא בידיים טובות ומקצועיות.

הסלוגן שלנו הוא "הפקת אירועים מנצחים" ואחרי אין ספור הפקות אירועים לחברות הייטק מוצלחים ומנצחים והמלצות רבות מחברות מהמובילות בהן חברות הייטק וסטארט-אפ, הצוות שלנו בעל ידע וניסיון נרחב בהפקות אירועים אירועים שיווקיים, אירועי השקה, אירוע קונספט מאתגרים, כנסים וימי עיון, אירועי חברה הכוללים ימי כיף וגיבוש, אירועים פנים ונופשים ברחבי הארץ והעולם.

הטיפול שאנו מעניקים ללקוחותינו מבטיח לכם הפקת אירועים לחברות הייטק יסודי יעיל אשר יענה על כל הצרכים לטובת האירוע הבא שלכם, התאמת האירוע לרצונות ולתקציב שלכם, אנו מבטיחים ליווי אישי לאורך כל הדרך וכמובן באירוע בפועל, צרו איתנו קשר בטלפון 077-5534501 או שלחו בקשה באמצעות טופס יצירת הקשר לאירוע הבא שלכם.

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים