טלפון משרד: 077-5534501

הפקת אירועים בדרום

הפקת אירועים בדרום הנה הבחירה הטבעית לאירוע מרשים, לחברת עירון הפקת אירועים ניסיון אשר נצבר בהפקות אירועים שקיימנו בדרום בשנים האחרונות,בין הלוקיישנים שקיימנו ניתן לציין את ים המלח, חווארי מצדה, אתר מצדה, מצפה רמון ואילת כמובן.

חברות שונות מגיעות קודם כל עם כלים שונים ליצירת האירוע או החתונה, חלקן מתמקדות בפירוטכניקה ותפאורה,חלקן מתמקדות יותר ביצירת תוכן יצירתי וחלקן מתמחות בנושאים ספציפיים בלבד כגון הגברה,ריהוט,עיצוב אך אינן עוסקות בהפקת האירוע בלבד, לכן טרם פניה לחברת הפקות יש להגדיר את מטרת האירוע ואת סוג הקהל שיגיע ולאחר מכן לברר האם חברת הפקות בדרום היא בעלת ניסיון בהפקת אירועים מסוג זה. כאשר הצלחת האירוע חשובה לכם ובעלת השפעה מכרעת על העתיד–וודאו כי בחרתם בחברה עם ניסיון רב בהפקות אירועים בדרום.

 "Eron – events productions"-הפקת אירועים בדרום

חברת"Eron-events productions"-מפיקים אירועים מנצחים"בעלת ניסיון של 30 שנים בתחום האירועים ומתמחה בהפקות קטנות גדולות ומורכבות כאחד,החברה מתמחה ב-

אירועי השקה והרמת כוסית

כנסים וכנסי מכירות

הפקת ימי כיף וגיבוש עם המון תוכן ו FUN 

אירועי קונספט וגיבוש לעובדים

נופש פעיל בדרום לעובדים ובני משפחותיהם

הפקת חתונות בדרום

הפקת חתונות במדבר 

מעטפת מושלמת לאירוע

על מנת שתגיעו לאירוע שלכם בראש שקט פנו כעת "Eron-events productions"מפיקים אירועים מנצחים"החברה מציעה הפקה כוללת בכל האלמנטים הנוגעים לאירוע שלכם,החל מבחירת קונספט, איתור לוקיישן, מיתוג, יצירת תוכן, אמנים, עיצוב ,אישורים מהרשויות, סידורי אבטחה ועוד. הודות לניסיון של 30 שנים בתחום ההפקות תדעו מן הרגע הראשון שהגעתם למקום הנכון.

הפקת אירועים בדרום-השילוב המושלם בין ניסיון ויצירתיות

חברת"Eron-events productions"-מפיקים אירועים מנצחים"שומרת על ראש פתוח במהלך השנים ומביאה פתרונות יצירתיים עבור כל סוג אירוע עיסקי או פרטי . החשיבה מחוץ לקופסה וההתמקדות בפרטים הקטנים מבטיחים כי האירוע הקרוב שלכם יעבור בהצלחה. עם קהל לקוחותינו המרוצים נמנים בנקים "לאומי" ו"דיסקונט",משרדים ממשלתיים,"קופת חולים כללית" "סונול" "איגוד ערים לתשתיות" "עיריית הרצליה" ועוד.

 נשמח לתכנן עבורכם הפקת אירוע מנצח בדרום פנו אלינו בטלפון 077-5534501 ותתחילו ליהנות מהשילוב המושלם בין ניסיון ויצירתיות.

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים