טלפון משרד: 077-5534501

הפקות אירועי חברה

הפקות אירועי חברה עם חברת הפקת אירועים מנוסה אשר מפיקות אירועים מיוחדים, אירועים מסוג זה הם הפנים של החברה וישנה חשיבות מכרעת לכך שהם יהיו מוצלחים, אירועים אלה יכולים להיות סטנדרטיים או לכלול הפקה במקום מיוחד, טיול חברה על גבי ג'יפים, פעילות שטח ואף טיסה לנופש בחו"ל.

"Eron-events productions"- חברת הפקות אירועי חברה

הפקות אירועי חברה אינו דבר של מה בכך על מנת לקיים אירוע מנצח יש לבנות קונספט מעניין ולדאוג לנראות ולמיתוג של האירוע, להביא את הקייטרינג הנכון וכמובן לוודא שהתוצאה עונה על דרישות החברה. דברים אלו כמו גם אלמנטים רבים אחרים הם תחום ההתמחות של "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" אשר כבר 30 שנים מייצרת אירועים מובחרים במגזר העסקי למגוון רחב של חברות וארגונים במשק. הניסיון הרב שהחברה צברה מאפשר לבצע את תהליך ההפקה ביעילות ובאופן שמספק בצורה מושלמת את צרכי הלקוח.

חשיבות התוכן בהפקת אירועים לחברות

ישנה חשיבות מכרעת לתוכן האירוע-התוכן יכול לכלול:

תכנית מוזיקלית

הופעות של זמרים ולהקות

מרצים מיוחדים

אנשי ציבור אשר ישתתפו בערב החגיגי

מנחה מיומן(במידה ומדובר בכנס או טקס רשמי)

קייטרינג

תפאורה עיצוב ומיתוג

תאורה

מדריכים

אתר רישום לאירוע

אתר גבייה(במידה ומדובר בכנס)

הפקות אירועי חברה לעובדים

כל אלה ועוד הם התחומים בהם חברת "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" נותנת מענה מזה 30 שנה, צוותי הפקה המקצועיים המאפשרים לנו להעניק ללקוחות החברה שירות מלא מקצה לקצה, החל משלב התכנון ועד שאחרון האורחים עוזב, "Eron-events productions-מפיקים אירועים מנצחים" מציעה מעטפת כוללת של שירותי הפקות אירועים לכל סוגי האירועים החל מאירוע של צוות מצומצם ועד אירוע המוני בכל אזורי הארץ ובכל עונות השנה. הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו לכן אנו משקיעים מחשבה בכל הפרטים הקטנים כך שהאירוע יעבור בצורה החלקה ביותר וישרת את המטרות של החברה. אין ספור חברות וארגונים מרוצים בהם חברות ממשלתיות, בנקים, חברות הייטק נעזרו בשירותי ההפקה שלנו כי הם כבר יודעים שזהו הצעד הנכון להצלחת האירוע שלהם, פנו אלינו כעת בטלפון 077-5534501 ונשמח לספק גם לכם אירוע חברה מנצח . 

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים