טלפון משרד: 077-5534501

ארגון כנסים בינלאומיים

ארגון כנסים בינלאומיים זאת הפקה מורכבת שצריכה להתבצע על ידי חברת הפקת כנסים מנוסה, חברת הפקת הכנסים עירון בעלת ניסיון וותק של 30 שנה בתחום האירועים תפיק לכם כנס בינלאומי ברמה בינלאומית.

כנסים בינלאומיים הם הזדמנות לחילופי רעיונות קשירת קשרים עסקיים אשר יביאו לשיתוף פעולה בתחומי מחקר ובעסקים ולחלוק ידע וניסיון מקצועי בתחומים רבים בין חברות מרחבי העולם. בכנסים בינלאומיים מוזמנים אורחים ומרצים אשר הוזמנו על החברה או הגוף המבקש לקיים את הכנס הם אלו שמוסרים את רשימות המוזמנים לחברת הפקת הכנס את מי להזמין ואח"כ המארגנים מטפלים בצדדים הלוגיסטיים של הכנס.

ניהול ו ארגון כנסים בינלאומיים – מאיפה מתחילים?
 נתחיל בפגישה או בשיחה מעמיקה – בה יוגדרו יעדי ומטרות הכנס, נאפיין את הדרישות שלכם, צרכים ובהם מפרטים טכניים,תכנים, קהלי יעד המוזמנים לכנס ונבנה עבורכם את הפורמט המושלם בהתאם ליעדים העסקיים וכמובן למסגרת התקציב.

תוכן לכנס – כנסים הנם דבר אשר קיים בשגרת ימינו ולכן הגיע הזמן לחדש להוסיף לכנס "תבלין" אשר יבדל אותו מ"עוד כנס שגרתי" אנו ממליצים לשלב בכנס  תוכן חוויתי אשר ייתן ערך מוסף למשתתפי הכנס וכן משהו לדבר עליו ביום המחרת.

 לוקיישן לכנס – אולם כנסים מיוחד או מלון גן אירועים יוקרתי המתאים לקונספט ולקהל המוזמנים,נדאג להיסעים ולינת האורחים במלונות.
ציוד טכני הגברה ומולטימדיה – אנו עובדים בקביעות עם ספקים מובילים כולם בעלי ניסיון רב בתחום
הכנסים וימי העיון.

קייטרינג – נבנה תפריט המיועד לכנס ולפי הצרכים והתקציב שלכם ובכלל זה קייטרינג לערב הגאלה הרשמי של הכנס.

הזמנת המשתתפים – לצורך הזמנת ורישום אורחים לכנס בינלאומי אנו בחברת בונים אתר רישום וסליקה לכנס על מנת שהמוזמנים יאשרו את השתתפותם, אחרת לא נדע איזה גודל אולם אנו צריכים, כמה חדרים בבית מלון להזמין ואת מי לאסוף משדה התעופה.

ארגון כנסים בינלאומיים בארץ ובחו"ל

כל ארגון כנסים בינלאומיים מלווה בכאב ראש גדול עד הרגע שהוא מסתיים, ניתן לצמצם את ההתעסקות על ידי כך שתיקחו חברה המתמחה ב ארגון כנסים בינלאומיים כך נחסכת מכם המון לוגיסטיקה מסובכת וצורך בהתקשרות עם המון גורמים ולכן זה עדיף מלנסות "להסתדר לבד", צרו קשר בטלפון 077-5534501 והכנס הבינלאומי שלכם יראה אחרת. 

בחרו בנו לאירועים מנצחים

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים