טלפון משרד: 077-5534501

ארגון חתונה בטבע

ארגון חתונה בטבע הוא אירוע מיוחד ובלתי נשכח שרק חברת הפקה מנוסה יכולה להביא אתכם לתוצאה שחלמתם, צוות הפקת החתונות שלנו המתמחה בארגון חתונה בשטח יפיק לכם את חתונת חלומותיכם בדיוק כפי שחלמתם ורציתם, הנוף המשגע האווירה הייחודית והאותנטית, האוויר המשכר והתאורה הטבעית שהופכת כל תמונה מהחתונה בטבע לחגיגה לעיניים ולחגיגה בלתי נשכחת. 

הפקת חתונה בטבע זו משימה פשוטה כלל וכלל,אנו נתקלים לא מעט בשאלה האם אפשר להפיק ולקיים חתונה בכל מקום? התשובה לשאלה הזאת מעט מורכבת. הרי אין תבנית אחת לעריכת חתונות בטבע, אנו צריכים להבין כמה מוזמנים לחתונה והאם יש דרישות מיוחדות. בסופו של דבר מדובר על חתונה עם כמות אנשים גדולה ולכן צריך מקום שמתאים לאירוח האנשים בצורה בטוחה ומכובדת.אמנם ישנם לא מעט מקומות מדהימים שיכולים להיות מתאימים לחתונה שלכם, כך שיהיו מצד אחד גדולים ובטוחים מספיק ומיוחדים מספיק מצד שני. 

חתונה בטבע נבנית תוך התחשבות בכל הגורמים  שעל חלקם כבר חשבתם וחלקם יובהרו לכם במהלך פגישות התכנון והבנת הצרכים והמטרות של החתונה . אנו לא חוששים מפני אתגרים להפך ומתייחסים לכל אתגר כאל הזדמנות לפרוץ עוד גבול ולהכיר עוד משהו חדש וזו בסופו של דבר המטרה, הפקת חתונה בטבע שאתם תרגישו שזהו האירוע שלכם, בשבילכם ולא דומה לאירוע אחר.

זה מתחיל בבחירת הלוקיישן האם הוא מתאים לאירוח המוזמנים? האם הכניסה והגישה אליו נוחות? ועוד המון שאלות שאנו צריכים לתת עליהן את הדעת. נכון שהקסם של הטבע מבטיח ליצור רקע מדהים לחתונה אך יש לקחת בחשבון כי כאן הלוגיסטיקה מורכבת יותר בשל תנאי השטח, אולם עם צוות המפיקים המנוסה של "Eron-events productionsאשר מתמחה בארגון חתונה בטבע אין לכם שום חשש, המומחיות הוותק והניסיון שלנו בתחום החתונות יקנו לאירוע שלכם את הטאץ' המושלם בהחלטות הקולינריות, במוסיקה, בעיצוב וביצירת האווירה.

ארגון חתונות בטבע

  ששומעים הפקת חתונה בטבע חושבים שזהו משחק ילדים, אבל הפקת חתונה בטבע זו משימה שאינה פשוטה כלל וכלל, יש להבין כי התשתיות המובנות מאליהן בגן אירועים או אולם סטנדרטי אינן נמצאות בהישג יד ויש להביאן ולהקימן בשטח, ובנוסף ישנם סעיפים רבים של התנהלות מול הרשויות שיש לטפל בהם טרם ארגון חתונה בטבע כמו כן נדרשת הכרות עם הארץ ויכולת קריאטיבית במציאת ואיתור המקומות המעניינים ביותר לארגון החתונה בטבע, כל זאת בנוסף לארגון הקבוע הנלווה להפקת החתונה. באופן כללי ניתן לומר כי דווקא בגלל האתגרים הרבים הכרוכים בהפקה מסוג זה זו שעתם היפה של צוות הפקת האירועים שלנו אשר מתמחה בנושאים לוגיסטיים רבים ובהם שילוט והכוונה לחתונה, דרכי גישה נוחים לחתונה, סדרנים וחנייה, מערכת חשמל ותאורה נכונה ואיכותית המותאמת לחתונה בטבע, הקמה נכונה של מתחם האירוע עליו תתקיים החתונה על כל רבדיו, הקמה של רחבת הריקודים, אזור שולחנות האוכל והמזנונים, עמדת התקליטן או הלהקה, הקמה של מתחם שירותים, הקמה של מתחם הקייטרינג ,אישורי מהנדסי בטיחות, פוליסות ביטוח, סקיצות, מדידות ועוד. 

בהפקת חתונה בטבע תוכלו לחגוג חתונה במדבר או בחוף הים, חתונה בכרם, חתונה במטע פקאנים או אפילו חתונה אצלכם בחצר הבית, תוכלו לעצב ולסדר את מתחם החתונה כרצונכם כך שכל דבר יהיה ממוקם בדיוק כפי שאתם רוצים ולפי טעמכם האישי. תהליך ארגון חתונה בטבע מתחיל משלב בניית החתונה ובעיקר יכולת תמרון בין המון מאוד נותני שירותים שרק צוות הפקה קפדן ומקצועי יכול לתת לכם מענה מדויק בתקופה שהיא מרגשת עבור בני הזוג ומשפחותיהם. מסיבה זו הרבה זוגות שעומדים לקיים חתונה בטבע בוחרים להשתמש בשירות הפקת החתונות של חברת עירון שלה ניסיון של 35 שנה בתחום האירועים, חייגו 077-5534501 והחתונה בטבע שעליה חלמתם יוצאת לדרך.

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים