טלפון משרד: 077-5534501

ארגון אירועי חברה

ארגון אירועי חברה דורש היכרות רבה של חברת הפקת האירועים עם לוקיישנים שונים בארץ ובעולם, לחברת ההפקות של עירון ניסיון רב בהפקת אירועי חברה ברחבי הארץ והעולם, אנו מכירים ושולטים במסלולי טיולים, אתרים ייחודיים, מסעדות שוות וכלה בבתי מלון בסדרי גודל שונים.

בין אם המוזמנים הם העובדים, הלקוחות או אפילו הספקים-לאירוע העסקי אשר מתקיים בכל הארץ חשיבות רבה באפשרות להציג את עוצמת הארגון או החברה, לחבר את המוזמנים אל המסרים העסקיים ולייצר אמירה שתשרת את האינטרסים העסקיים שלכם.

ארגון אירועי חברה מנצח מהווה חלק בלתי נפרד מהתדמית של העסק, השקעה בו לא רק כדאית ומועילה-לא אחת היא הכרחית,  אירוע כזה מסייע לחיזוק העסק ולמיתוגו, בין אם מטרת האירוע היא גיבוש עובדיו ובין אם היא נועדה להצגתו ולייצוגו כלפי ספקים, לקוחות קיימים ופוטנציאליים משקיעים ועוד.

ארגון אירועי חברה בכל הארץ עם "ERON-EVENTS PRODUCTIONS"

באירועים העסקיים שאנחנו בחברת "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" מפיקים אנו שמים דגש מרכזי על התכנים במטרה לייצר קונספט מוביל ומנצח ולהעביר אותו לכם בצורה חוויתית, אמנותית וייחודית כך שישרת את המטרות העסקיות של לקוחותינו.

לצד התכנים בולטת ההקפדה על איכות האירוע או הכנס, מרגע הכניסה וקבלת הפנים והכיבוד, התכנים העיצוב ועד לשי הממותג אותו יקבלו המוזמנים ביציאה מהאירוע. אנו מתמחים ב ארגון אירועי חברה קטנים וגדולים כאחד בארגון והפקה של אירועים עסקיים איכותיים וייחודיים בדגש על כנסים ותערוכות מקצועיות, אירועי שיווק, אירועי השקה ומגוון אירועי חברה ואירועים פנים ארגוניים לעובדים ובני משפחותיהם.

צוות החברה עתיר ניסיון באפיון יסודי של הצרכים הייחודיים של כל ארגון וארגון וביצירת חוויה כוללת העונה על צורכי הלקוח תוך מתן מענה מקצועי, איכותי קשוב וממוקד אנו מספקים פתרונות מקיפים למגוון הצרכים של חברות ארגונים ומוסדיים בתחום האירועים העסקיים הכנסים המקצועיים, ימי הגיבוש והכיף ונופשים וטיולים ברחבי הארץ והעולם. צוות החברה לוקח אחריות מלאה בכל ההיבטים בתהליך ההפקה ונותן פתרונות ממוקדים מא' ועד ת' לכל הצרכים שלכם ושל אורחיכם

אנו מתאימים את עצמנו לרצונות הלקוח ומציעים מגוון רחב של שירותים, אין פרט עליו אנו לא חושבים בצורה עסקית בכל זאת האירוע העסקי שלכם הוא העסק והפרנסה שלנו

אפשר לסכם על ידי ערך היסוד שמנחה את פעילות החברה בכל פרויקט שאנו מוציאים לפועל: אתם מדמיינים, מתכננים ומחליטים, אנחנו משביחים, משדרגים ומגשימים עבורכם אירוע יוצא דופן ובלתי נשכח בסטנדרטים הגבוהים ביותר

צרו איתנו קשר טלפוני 077-5534501 או בדף יצירת הקשר ונתחיל לתכנן את האירוע הבא שלכם

בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית)

מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

תמונות
סרטונים
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים