טלפון משרד: 077-5534501

אירוע סוף שנה

אירוע סוף שנה הנו אירוע MUST בכל חברה שמכבדת את עובדיה, עירון הפקות מפיקים אירועים מרשימים לאירועי סוף השנה ואנו הכתובת שלכם להפקת אירוע יצירתי ומכובד לאירוע סוף שנה מנצח.

אירוע סוף שנה זו הדרך היא להוקיר ולהכיר תודה על העבודה הרבה אשר נעשתה במהלך השנה על ידי העובדים והמנהלים של החברה, מטרה נוספת היא גיבוש צוות העובדים ויצירת חוויות וזיכרונות שילוו אותם במהלך השנה החדשה.

אירוע סוף שנה נועדו לחזק את הקשר בין ההנהלה לעובדי ולצ'פר את העובדים על העבודה הקשה של השנה שעברה ולהתגאות ביעדים שהושגו במהלכה. מניסיון של שנים עברו אנו ממליצים כי אדם בעל תפקיד בכיר בחברה או בארגון יישא נאום בו יודה לעובדים ולמנהלים על ההירתמות למען המטרה, בהזדמנות זו ניתן לפרוש את היעדים והמשימות לשנה.

אירוע סוף שנה לחברות וארגונים מתקיימים באולם אירועים,מועדון יוקרתי או בגן אירועים. כמו כן ניתן לערוך את האירוע בהיכל תרבות או בלוקיישן ייחודי. לאירוע סוף השנה נזמין הופעה של אמן ידוע, סטנדאפיסט או אדם מפורסם שינחה את הערב. רוב החברות והארגונים משלבים בנוסף גם טקס העובד מצטיין, קליפ עובדים וכו', בשנים האחרונות ישנה נטייה להזמין אומן מוכר או להקות קאברים המקפיצות את העובדים עד לשעות הלילה המאוחרות .

מניסיוננו הרב כחברת להפקת אירועי חברה אנו ממליצים לאסוף את כל התמונות והחומרים מפעילויות ואירועים שהיו במהלך השנה ולערוך אצלנו באולפני העריכה סרט עם כתוביות או לערוך מצגת אשר תוצג על מסכים במהלך האירוע בו תסוכם השנה אשר חלפה לה  .

ישנן גופים וחברות שאנו כחברת הפקה מזמינים להם חדרים בבתי מלון לסוף שבוע של פאן ואטרקציות לילדים ולהורים, הפקה כזו כוללת בין השאר: הסעות, משחקים ואמנים לילדים, הופעות אל תוך הלילה, מסיבה פרועה, ארוחות ופעילויות ספורט מאתגרות ומתישות.

הפקת אירוע סוף שנה לעובדים – מאיפה מתחילים?

ראשית – יש לקבוע מדיניות לגביי גובה התקציב,במקביל הצוות של "ERON-EVENTS PRODUCTIONS" יאתר את הלוקיישן המדויק לאירוע סוף השנה שלכם מה שיחסוך לכם זמן אנרגיות וכיתות רגליים מיותר.

שנית – נפענח את הDNA של עובדי החברה ונתאים להם תכנית וקונספט המתאים וה "תפור" להם.

שלישית – נקיים פגישה בשטח עם נציג מטעם החברה המזמינה בה נציג את הלוקיישן, לוח הזמנים, תכנית אמנותית ועוד.

הפקת פעילות לסוף שנה

הפקת אירוע הנה משימה מורכבת הדורשת היכרות עם עולם ההפקות ויכולת לנהל את הזמן והתקציב,כך שביום האירוע הכל יתקתק כמו שעון וישאיר טעם טוב לנו הניסיון וידע והכרה של ענף האירועים, מניסיוננו הרב בהפקת אירועים אנו יודעים כי הפקת אירוע מוצלח הנו אירוע בו כל הספקים הפועלים בשטח יודעים את מהלך האירוע ואת תזמון לוח הזמנים, והאורחים נהנים מבלי לדעת כי העבודה הקשה המתבצעת מאחורי הקלעים.

מניסיוננו הרב אנו יודעים כי מחיר השכרת חברה המתמחה בתחום האירועים משתלמת יותר מבחינה כספית מאשר כוח אדם בחברה אשר מקדיש מאמצים רבים לערוך אירוע לראשונה בחייו.

פנו אלינו עוד היום ותקבלו הצעה משתלמת לאירוע הבא שלכם בטלפון 077-5534501 או דרך יצירת קשר 

 בחרו בנו לאירועים מנצחים(רשימה חלקית) 

 מה אנחנו עושים הכי טוב-לחצו על התמונות ותבינו

 

תמונות
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני

צור קשר

 חייגו אלינו -077-5534501 

שלחו לנו מייל

 eron1@012.net.il 

או מלאו פרטים